10

ponedjeljak

lipanj

2019

VAŽNO DA SI ŽIVA

dobar dan dobri ljudiwavewavewave

Evo nas dvije (baka i ja ) još u gradu na 4 rijeke- ne damo se, do zadnjeg trena želimo biti ovdje. Jako je vruće vani jače nego jučer, ali to nas dvije ne smeta- mi uživamo u kući družeći se. Prvo smo popile kavicu sa njenom mlađom šogoricom na stražnjoj terasi, malo popričale sve 3 uz kavicu, zatim sam uzela knjigu koju sam dobila od osobe koja je to napisala radi se o zapisima iz virtualnog svijeta istinske zaljubljenosti... ja sam došla do maximuma svojih emocija već nakon 30-te stranice kada sam je prvi puta krenula čitati gdje sam morala stati jer ta knedla u grlu bila je toliko teška a moje oči pune suza koje sam obuzdavala zbog svojih ukućana...
Danas sam opet krenula otpočetka ali sad ne sama- čitala sam baki koja je doista žena svih sfera i podijelila tu milinu osjećaja opet do 30-te stranice i opet iste emocije ali sada x2 obje s knedlom u grlu .... Dogovor je da svaki dan pročitam 10 stranica da duboko u nama ostane sve to napisano. Baka je oduševljena jer je nju podsjetilo na njene trenutke ljubavi koja je bila tako jaka i o kojoj uvijek priča sa sjetom i jedva čekamo da sutra uz kavu nastavimo gdje smo stale.


ČITAM A BAKA UŽIVA








za par dana navršava 94 godinice cerekcerek kad dođe stotka radimo dernek cerekcerek

Draga bakina šogorica donijela mi AJNGEMAHTEC jer kaže ; i ti moraš jest na žlicu,treba ti za zdravlje.. pa hvala,... bilo je pre-pre fino

EVO MALO I MOJE TIGRICE.... od 2,600kg za 19 dana puna godina... vrijeme leti..




- eto me došla do završetka, sutra novi izazovi kod onkologa....
budite mi sretni i zdravi- čitamo se mahmahmah

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.