08

subota

lipanj

2019

VAŽNO DA SI ŽIVA


Dobro veće wavewavewave


Pa nemate poima koje ludilo imam na prednjoj terasi roflroflrofl
Dakle, sjedimo naša baka 94g,njena prva šogorica 86 i treća šogorica 73,moj muž i ja . Muž i šogorica sa 86g igraju šnaps- ona ga rastura u kartanju ha ha ha .Cure drmaju po višnjevcu koji je napravila najmlađa šogorica i ni jednoj se ne spava neg ko tinejđerke vrište od smijeha kak ga ova pere …

Ove dvije su rekle( osim bake naravno jer ona je tulumašica ha ha ha ) kao -kasno je i kad su se spomenule karte i šnaps sve gledaju ko sove- nema više umora ni peglanja unucimka sve je otišlo u zaborav smijehsmijehsmijehu pozadini svira - NIJE U ŠOLDIMA SVE- a one kažu sam nek je zdravlja , šišaš šolde -baka već najavljuje da bu proslavila stotku, jebate ak još višnjevca popije u igri bu i 150 ha ha ha zabavno do bola s njima
Ja sam nakon 100 g danas pokosila pol imanja, ko bi reko čuda da se dese...i pljevila sam tra la la- (samo da uđe u zapisnik) - nisam još za bacit pod staro granje... je da mi je lijeva strana utrnuta al dok je utrnuto super jer niš ne boli -
jedino kaj zeza su komarci ima ih ko u priči, u stvari to nisu komarci to su čudovišta. Dobiš potres mozga ako ti se zaleti u bulju, a kad te pikne oduzme ti se taj dio tjela postaneš cijeli jedan veliki plik ha ha ha . Evo upravo me jedan vuče za majicu i hoće me odnijeti u živicu svojoj familiji za obed smijehsmijehali zato
baku ne jedu jer imaju poštovanje prema starijima ha ha ha Kraljice su se razišle , djevojka od 86 je pobijedila u šnapsu i sad budu sve tri zaspale ko bebe zbog dobre volje i višnjevca naravno .



I OVO SAM POSIJALA PA JE ZRASLO -nemam poima da sam tak bistra ponekad roflrofl moji ZVONKECI









Eh, a kaj se smeđi na pokošenoj našoj livadi a nisu labudovi???




pa srnka i srnac ha ha ha … baš ste čudni da to ne znate ha ha ha



laku noć svirači šaljem pozdrave iz kipućeg grada na 4 rijeke cerekcerekcerekmahmahmahmah











Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.