07

petak

lipanj

2019

VAŽNO DA SI ŽIVA


Dobar dan !!!!wavewavewave

aaaaaaa, ako mislite da sam spavala varate se …smijehsmijehsmijeh , samo su me okolnosti dovele da tek sad pišem jer sam jučer imala ne idealan dan nego IDEALAN sa tvrdo -I- i tvrdo -N- smijehsmijeh
Jutro mi je od prekjučer počelo diiiiivno,... prvo sam se ubila, onda sam lizala rane do 20h da mogu s mužem u kino gledati X mena pa smo došli doma provela se u genijalnom društvu do 03 ujutro u boravku sa sinom i njegovom đevuškom ..Dok su oni malo po vinu udarali ja sam čilala uz njih sa finom tortom koju je napravila na njen način ( cheescake). Mala zna znanje cerek... kako je to lijepo kad te klinci razvesele klopom ili kolačima a tako mladi...Onda smo se razišli po sobama i opet od jutra krenulo bellisimoo!!! Jutro laganini ustajanje uz par jauka jer mi se zaljepilo koljeno za piđamu nut i onda jedan divan popodnevni odmor za dušu uz kavicu sa osobom koja je stigla u moj život kao dobra vila sa svojim vilinskim štapićem s kojim je omađijala cijelu mene..... DINAJA ti sve znaš....ništa ne moram govoriti.. i onda da još malo šlaga dometnem za kraj svog dana odemo muž i ja u Karlovac gdje ćemo biti do nedjelje... pa di je kraj mojih sretnih dana ? nema kraja.. ha ha ha

Moj sin je bio tako sretan zbog mene jer sam i ja pre pre sretna i ispunjena cerek
Taj moj mali je stvarno nevjerojatan uvijek napravi takve poteze u trenutke kad sam slaba... imam dokaz ,sa svojim potezom poslije moje operacije slomio me ...suza suzu gonila...uf evo knedle i sad kad vam pišem...

Hvala ti nebo što si mi podarilo moju divnu djecu ....

Dakle prati me u stopu u glavi jer živimo zajedno i u toku je svih mojih događaja i nekad ružnih a bome i ovako lijepih, jako se veseli svakom mom uspjehu i mojoj sreći koju dobijem kroz tako neke ljude van obitelji koji me oduševe . Nemam ih puno , ali što znači puno?? ništa!- ako ti ne idu iskrene emocije od smijeha do suza. Jučer sam sve to podijelila baš s NJOM prvi put viđenom, a opet kao da je znam 1000 godina. Oči su rekle sve..- one su put do duše i one otvore ili zatvore vrata , bome kod mene su vrata ŠIROM otvorena pa čak i onaj dodatak sa strane uz vrata je otvoren ha ha ha
Slušam lagane pjesme klapa ,sjedim u boravku pišem blog pa bacim oči malo u desno i gledam na terasu gdje mi je Magnolija.. sve se zeleni, mir- nema buke od prometa...žvačem voće...jako toplo vani ali vjetrić to raznosi pa mi je super kao da sam u bajci...
Malo bacim pogled na moja plava koljena jer se zaboravim pa stavim ruku baš di me boli ha ha ha bome su zlizana ko gume od Šumaherove formule roflrofl
Kak bi moj muž rekao na zagorski kad nas hoće ubit smijehom ; BUM SI KUPILA ELA ES ČAJA, da mi se probava ljegulira, niš me nešće boljeti jebati bik mater ,malo si bum teg čaja i v gemišta dolejala da mi čreva delaju kak vurica roflroflrofl

POTEZ MOG SINA crycrycry





POGLED NA MAGNOLIJU








Eto dragi moji uživajte u svakom danu jer svaki dan je dragocjen cerekcerek









Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.