06

četvrtak

lipanj

2019

VAŽNO DA SI ŽIVA


Pa dobro jutro dragi ljudi wavewave

Meni se opet događa ne spavanje.... Ni danas nisam umorna iako niš nisam spavala, ali sam zato išla u kino i tam odrijemala u par navrata , bio mi napet film ali onaj mrak me uvijek zaštiha naughty
Znate onu; tko visoko leti -nisko pada... eh tko bi to mogao biti pitam se pitam …. ne da sam se ubila, nego sam se strmopizdila posred ulaza u parkiralište- meni je trajalo vječnost to koprcanje ko tuljan po podu jer se nisam mogla ustati , i to ljudi sjede u kafiću nasuprot a ja baterflaj drmam ispred njih...a kad sam uspjela , pobjegla sam s nogom u ruci na prednju stranu zgrade sa prigrušenim _jaaooo,jaaaooo ha ha ha Bome nisam dugo ovak ubila boga u koljenima nutnut.Stalno sam dinamo plava jer pokupim ćošak od stola ili prolazim pa poberem štok od vrata, ili se odbijem od kutne i tak... ja sam ko ping-pong loptica samo letim i odbijam se po stanu ha ha ha
Nazove me muž kad sam mu poslala sliku koljena i kaže stavi si peroksid da ti se to očisti, to ti nikaj ne boli to se samo pjeni...Kako frajer lažeeeee…. ne da peće nego PEĆE ,naravno da NISAM to sve polila ...dovoljno mi je bilo i to malo da okrenem oči. Pitam se da li se to samo meni događa ili ima još netko kog hoće pod ha ha ha


EVO PA SE DIVITE PALETI BOJA , razlog zakaj ne smijem ići sama van- mojima pozli kad ja nadobudna mislim da mogu sama izaći...mislim mogu ja, samo kaj onda treba imat u pričuvi hrpu flastera ha ha ha




Nadam se da ću do sutra to zalizat, jer imam ČVENK cerekcerek

Adio lipi moji ... čuvajte koljena i bježite od žena koje pričaju same sa sobom roflroflrofl




Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.