08

petak

ožujak

2019

VAŽNO DA SI ŽIVA


Dobar dan svima wavewave

Prvo bih svim ženama koje pišu blogove pa i svim ostalim zaželjela sretan 8 Mart - Drage moje, znam da je to dan kao i svaki drugi ali eto neka je to označen dan u kalendaru i neka nas cerek


Završila sam sa zračenjem i to je teško razdoblje iza mene , sada 3 mjeseca imam mirovanje bez pretraga jer tako kaže i određuje zračenje koje sam prošla. Godinu i pol ne smijem na sunce ni pod razno jer mogu izgorjet u roku keks, dobit sunčanicu i pozlit mi - i dalje tako kaže zračenje, što znači dugi rukavi, smijehsmijeh duge noge i kapa glavu čuva .

Da ne bi bilo sve tako jednostavno malo će i zakomplicirati a to je da ne smijem ići na CT ni bilo koji magnet dokle god su magneti u meni što također znači da ne znamo u kojem sam stanju s karcinom liječenjem, a ako će operacija biti tek 9 ili 10 mj kako mi je rečeno recite mi da pozdravim gore ljude koje imate jer postoji i ta mogućnost fino
22.03 . imam čvenk s ženom koja me treba operirati i koja će odrediti datum pa što bude biti će.

Ja sam ko rosa u podne i dobro je- važno da više ne moram ići nikud svaki dan. Vrijeme valjda ne bude više išlo u neke bolesne minuse tako da se jako veselim ovim suncem obasjanim danima.

Čuvajte se , pišite svi svoje divne blogove jer su doista svi divni. Čitamo se wavewave



Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.