31

četvrtak

siječanj

2019

VAŽNO DA SI ŽIVA


Dobar dan.wavewave

Evo me... obavili krstitke koje su bile divne i vesele, svi smo bili tako puni te vesele energije tako da je cijelo vrijeme bio i smijeh uz nemoguće puno pošalica s muške strane. Moj zet uz pomoć muškog društva ispekao odojka na ražnju ne da je bio savršen-nego je bio najsavršeniji što je mogao biti tako da smo svi bili sretni da je odojak kao iz profi pečenjare.






Drugi dan natrag za Zg i samo što sam sjela u auto ubi me kašalj do Zagreba ,glavobolja i sve muke. Jedva stigoh doma i pod tuš i drito u krpe s temperaturom i bolovima svih živih i ne živih koščica u mom tijelu .Tako je bilo napeto da se od nedjelje do četvrtka nisam mogla ustat niti ići sama do toaleta jer vrtoglavica i glavobolja s temperaturom su bili nesnosni, niti što možeš jest, ja mislim da sam pala u tih 4 dana 4 kg.... da,... fino sam pokupila taj virus na Rabu H1N1 i vjerujte mi još se borim s kašljem a snage imam nula bodova i dalje. Kad zakašljem kao da me netko oštrim nožem opali po plućima, užaaasss. Uglavnom krenula sam na zračenje, bila ponedjeljak i utorak jučer već krepao aparat i niš od zračenja danas će mi javiti da li su popravili ili ne. Zračenje je koma užasno me zateže i peče a samo sam 2x bila, rekli su mi nakon 10 kom promjene na koži a meni već sad crveno puknucu i još taj kašalj . Morala sam popit 2 normabela prije zračenja da izdržim da ne zakašljem jer onda nema zračenja. Muke ježeve i eto sad krepan stroj ,eh jbg ne može to lako, mora biti kod mene komplicirano . S obzirom da imam 4 stadij karcinoma iako je kemo super pogođena malo me frka ipak kasnim s zračenjem punih 3 mjeseca . Bome si je moj karcinom za to vrijeme mogao dovući sve bratiće, sestrične po svim mojim organima- čak si mogu svi i pogled odabrat koliko dugo čekam to zračenje .smijehsmijeh
Nema veze za vikend 15 stupnjeva rekli su ha ha ha ha jupiiiiiiii, nove boleštineeee !!! ha ha ha

čitamo se , nedajte se - gledajte na NETFLIXU FLASHA opaka serija ( tko voli akciju i super heroje s moćima ) , sin nas zarazio i sad smo u tom muvingu smijehsmijeh

mahmahmahmah


Ok , za 20 min ću znati popravljeno ili ne …

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.