11

petak

siječanj

2019

VAŽNO DA SI ŽIVA


Dobar dan svima wavewavewavewavewave



JOOOOOOJ kad bi vi znali kako sam ja usplahirena, to su drame kako se sve u meni zakuhava od srećeeee!!!!!
Brojim sitno do krstitka od naše male debele pufice . Termin je 19.01. a dan prije mi je od mlađeg zeta rođendan , pa same fešte su se zaredale smijehsmijehsmijehsmijeh , onda imamo desetak dana mira i opet fešte haaa haa haa , mojim curama su rođendani na početku drugog mjeseca i mužu taman za kraj mjeseca . Ne može biti bolji početak godine za mene ni da hoće od ovoga ha ha ha , jedino što sad me malo samo strah da me baš sad ne pozovu na zračenje. Ako me pozovu onda mi sve pada u vodu....hm, ako su čekali 2,5 mjeseci onda nek me ne zovu još do 19-tog prvog ha ha ha .
Danas sam doznala da će moji s Raba morat imati probno krštenje ????haa haa haa prvi puta za to čujem, mala se krsti a ne udaje nutnut . Baš me zanima kakva će to biti ceremonija kad mora biti i proba prije .
Jučer je mala bila na kontroli i smijalica ima 8800g i 64cm . Madre mia prava sumoborka je cerekcerekcerek . Vadili su joj krv iz prstića i opet nije plakala...čudo jedno, mislila sam da kad su joj ono par puta vadili iz prstića da je slučajnost da ne plače ali bogumi mala i dalje ne plaće kad vadi krv- čudo od djeteta cerekcerekcerekcerek . Eh a ima još novosti ha ha ha pa progovorila jeeeee i to jučer ujutro u 05 ujutro je počela vikati BABA ha ha ha ha , zove me dijete da dođem i napravim tamo dar-mar smijehsmijehsmijehsmijeh.
Bakina buhtla preslatka .






PUNO POZDRAVA, BOKIĆA I PUSIĆA - mahmahmahmah čitamo se cerekcerekcerek











Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.