07

ponedjeljak

siječanj

2019

VAŽNO DA SI ŽIVA


Dobar dan dragi ljudi wavewavewavewavecerekcerek

Evo nas, stigli smo u 2019 -tu godinu fino . Nadam se da ste se proveli kao i ja za doček -FENOMENTASTIČNO-!!!cerekcerekcerek
Stvarno smo je dočekali onako pravski- u pjesmi , plesu , smijehu i finoj klopi njami
Tako je sve nekako išlo glatko, polako- bez nekakvih žurbi i pretjeranih nakuhavanja- baš, baš onako kako treba :laganini uz pjesmu , veselje sa obitelji .
S obzirom da hara ova boleština nadam se da nitko od vas ništa nije pokupio i da nije u krevetu sa temperaturom 42. Mi se još hrvamo s tim- kljukamo se voćem ,C vitaminom , čajevima, medom i pokušavamo to ne dobiti zujozujo
Ja još uvijek čekam poziv za zračenje i moram se opako paziti da ne pokupim nikakve H1N1 boleštine.
Meni je ova godina krenula dobro i nadam se da će tako i nastaviti - isto tako želim i vama svima da vam se samo otvaraju lijepa vrata s lijepim novostima u ovoj godini i da vas sve prati zdravlje.


Evo malo atmosfere s Nove 2019 kod mene cerekcerekcerek













šaljem puuunooo cerekcerekcerek wavewavewave čitamo se..wavewave





Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.