14

petak

prosinac

2018

VAŽNO DA SI ŽIVA


Dobar dan wavewavewave


Prožvakala sam to sa stanom i neka se svako pogleda u ogledalo i procijeni da li mu je obraz čist ili mu je svejedno- ima netko gore tko sve to vidi , a ja moram ispuniti obećanje svojoj obitelji da me ništa neće izbaciti iz tračnica kojim momentalno idem i više se neću puštati u zamke koje su pogubne za mene od takve vrste ljudi . Dolazi nam Božić...to je vrijeme kada svi trebamo imati srca sretna i sve je tako nekako lijepo i čarobno i trebamo se mi ostali prepustiti toj čaroliji . Ne mislim pri tom na brdo hrane ,novaca- nego okupljanja s dragim nam ljudima i obitelji - čestitanje što smo došli do kraja godine i što trebamo jedni drugima slat lijepu energiju i s tom energijom zakoračiti u novu godinu koja nam slijedi . Veseliti se uspjesima ljudi koje volimo i uživati što imamo tu ljepotu . Ako se zatvore vrata otvorit će se prozor tako mi je rekla moja mlađa kćer ...pametna neka mala cerekcerek






Sve vas pozdravljam i šaljem puse , želim da ste mi zdravi i sretni wavewavewave



Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.