13

četvrtak

prosinac

2018

VAŽNO DA SI ŽIVA

Dan...... wavewavewave (ono -DOBAR- ću izostaviti jer fakat ne mogu reći da je dobar )


Kako kod mene sve u životu ide tako surovo do sada takav slijedi i nastavak mog života u istom ritmu ….
Naime , prošle godine sam pod bor dobila karcinom a ove godine pod bor nam je gazda stana stavio povećanje stanarine iako zna da mi je svaka kuna potrebna za lijekove da odradim sve do kraja i nikako nije na molbu mog muža da barem do 4 mjeseca nas poštedi- ni pod razno ali mi smo super podstanari koji su uredili stan i koji uredno plaćaju najam i režije i brinemo o prostoru kao da je naše, a oni imaju svoj kafić koji radi kao lud i imaju novaca i nitko im nije stradao da moraju sada pred sam Božić tražiti kruha nad pogačom jer je ne oprostivo kada radiš to ljudima kojima je sad jako teško . Ja osobno to ne bih mogla doista nikome napraviti dok je u takvoj borbi a da mi uredno plaća sve dogovoreno . I još zaboravljene nijihove riječi citiram ; ako nam vi odete iz ovog stana nikada više neću imati podstanare jer nam je to stres pokrali mi i uništili namještaj , napravili mi užasne dugove s ne plaćenim režijama , to su životinje ne ljudi, super ste uredili stan mi to nikad tako ne bi znali, i ja moram renovirati svoj kafić pa bi vas molio da mi ga vi uredite kad za to dođe vrijeme. Ovdje ćete moći živjeti mirno i spokojno nama je važno da stanarina i režije budu plaćene na vrijeme ….

Narasli očnjaci našim gazdama pred sam Božić... odjednom osobe za koje smo mislili da su ljudi oni postali ne ljudi .. pa hajde sad ti pokušaj izbjeći stres i nemoj se razboljeti da odradiš tu borbu do kraja … Ako postoji netko gore zar ne vidi ???? i ako nismo mogli pomoć ljudima oko sebe nikada nismo ni odmogli, stalno se trudimo raditi dobra dijela i nesebično se dajemo i uvijek se opečemo i opet ne mogu vjerovati da ima više loših ljudi na ovome svijetu nego dobrih i opet vjerujem svakome na riječ jer nas je tako kao djecu učio otac da nikad ne pregazimo svoju riječ koju smo dali nekome jer je to sramotno ako nismo dosljedni onom što smo izrekli nekoj osobi ,što bi govorilo da smo obični lažljivci prevaranti. Dakle tata hvala ti što si me naučio da prije svega budem dobra osoba i od riječi, moj ponos je čist obraz i svako moje davanje sebe da bi pomogla nekome mi je čast i čini me sretnom kad je netko sretan jer sam napravila dobro djelo . Na isti način sam to naučila i svoju djecu riječima ; , pomozite , nemojte biti pohlepni i podijelite svoju šnitu kruha s osobom kojoj je to potrebno i poštujte svakog čovjeka jer nitko se nije rodio zao , samo je izgubio vjeru u ljude i ako im dokažemo da nas ima još koji držimo do svojih riječi i postupamo ne sebično možda i ta osoba krene našim putem i pomogne nekom trećem .


Danas mi je bila sestra i njena prijateljica i hvala bogu svojim zezanjem i super atmosferom su potisnule iz moje glave činjenicu da sam razočarana i da su ljudi postali bezdušnici koji gaze žive ljude bez da trepnu .
Super smo se nasmijale sve 3 i napričale o svemu i svačemu ali uglavnom smo jedna drugoj dijelile komplimente u stilu koja je smotanija i opaljenija . Hvala vam zvijezde na takvom divnom druženju, a godino 2018-ta ajd se više skini s mene prestani me gaziti . Puna mi te kapa!


Čuvajte se od lažljivih ljudi jer se od njih dobivaju razne bolesti.... blagoslovljen onaj tko je izmislio NORMABELE..

wavewavewave





Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.