03

ponedjeljak

prosinac

2018

VAŽNO DA SI ŽIVA


Dobar dan wavewave

Evo me , stigla ja opet …. smijehsmijehsmijeh mene se jedino s maljem može riješiti (kako bi ljudi rekli)
Bila sam na hitnoj u zaraznoj bolnici u petak jer onaj crvenoguzi majmun je pre smiješan naspram moje face bio. Hvala bogu nismo dugo čekali - pa ovo mi je bila valjda najbrža intervencija doktora u toj bolnici... 15 min max smo čekali.
Dobro su me ispregledali, i to je doista herpes koji se tako jako razvio zbog mog kroničnog pada imuniteta i cijela faca mi je bila samo jedna velika usta . Lijek od 400 koji se inače troši max 6 dana ja sam dobila da pijem 14 dana, ukoliko bi došlo do pogoršanja ili nečeg morala bih doći i ostati.
Otekline su splasnule ali mi je oko usta i po dijelu lica crveno- jer mi se to proširilo ali se nije uspjelo razviti kao na usnici ali jako je hrapavo, crveno i svrbi za poludjet .
Sve u svemu, nadam se da je to sad to za ovu godinu od boleština nut ps - ( bdw svrbe me oči već par dana smijehsmijeh) ovo je sve sad meni za smijanje jer bilo bi nevjerojatno da me nekaj i po očima opali ludlud

Veselim se ovim blagdanima, lampicama ADVENTIMA cerekcerek
Iako sam sva u banani sa snagom jer nisam mogla jesti ,pila sam na slamku , nisam mogla pričati ( sigurno je netko zbog tog bio sretan što se tiče mog ne kokodakanjasmijehsmijeh) ipak sam si uspjela napraviti aranžman za stol , i to negdje oko 19h na sam ADVENT jer ja i moj mozak smo se pozdravili i bez obzira što na tv-u i radiju stalno o ADVENTU neke priče - ja ništa...bila sam prezauzeta svojim ustima. Imam sreće što ja uvijek u naprijed nabavim neke sitnice koje mi zapnu za oko pa samo trebam složit ideju u toj praznoj glavi, ali ovo mi je i prva godina da ne radim narudžbe pa sam se zato pogubila .
Ali nema veze , ionako je naš ručak taj dan bio u 20 h njami party i to sam jedva malo sa suprugom svečano uz svijeće proslavila što sam uspjela doći i do samog kraja ove moje bolne 2018 g. meni tako lijepa brojka a tako me oprala nono


07.12 sam naručena za crtanje i valjda ću onda ubrzo dobiti i termin za zračenje . Malo me STRUH da ne zamirišim ko reš pečeni picek smijehsmijeh ali što je tu je , nadam se da ne budem...

Dosta o bolesti..
Moj cvijet BOŽIĆNJAK je procvao i puuun je pupova baš sam sretna …. a imam i ZVIJEZDU..cerekcerek
Evo malo slikica cerekcerek








I za kraj MOJE DRUŠTVO IZ ČOŠKA smijehsmijeh




Jedva čekam BOŽIĆ cerekcerekcerek

voli vas JA !!!!cerekcerekwavewave - čitamo se








Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.