20

utorak

studeni

2018

Dobar dan wavewave

Valjda je vama dobar iako je vani netko po pločnicima i kolnicima prosipao ili previše štaub šećera ili brašno...i to mislim glatko smijehsmijeh Danas me crni humor nešto hoće pa moram reći ; Sad se ovi tu naši mafijaši vesele bijelom na podusmijeh i šmrču po kvartskim travicama smijehsmijeh
A kaj mogu to je bilo jače od mene ludlud... kaj i ja sam dobila svoju bjelinu na usnici naughty lijepi krasni HERPES fino uzgojen, bez pesticida - pa mu oblačim bijelu obleku -to je inače đir od HERPESOVA smijehsmijeh BIJELO, tako da gdje god pogledam oš u ogledalo kosa- svoj gubac oni bijeli , oš u zid, oš van -sve se bijeli .Uklapam se u prirodu i društvo, sad da legnem na pod vani na travu naišao bi pas i obavio nuždu po meni jer me nebi skužio od silne bjeline smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh



EVO DOKAZ da je dobio bijelu obleku smijehsmijeh

Ne znam, ali od moje osamnaeste me svaki put kad me nešto strese drugi dan mi se pojavi to sranje od herpesa i ako ne reagiram odmah usnica mi natekne ko da sam bila kod estetskog kirurga na pumpanju usnice - užas!!- to je pre strašno kako to nateče .U glavnom prije 100 godina dok sam još bila mlada lijepa i nadobudna nešto me streslo i ja dobila herpes tj počela me usnica peckati i svrbjeti i nisam odmah otišla kod dr tako da kad sam se probudila iduće jutro nisam se prepoznala od silne otekline usne. Otišla kod dr i ona mi morala dati uz kremu koju sad stalno imam i tablete koje ne možeš dobiti za herpesić, nego jedino kad je on ko CONAN . Otišla ja u apoteku podiči ta čuda i obrati mi se MAGISTRA, pazite MAGISTRA (znači ima znanje) i kaže mi : Imate herpes? ja kažem ;DA i odmaknem maramicu s lica da me vidi ..kaže ona ; oh, stvarno se jako izbacio, da li ga često dobivate ili je ovo prvi puta ? ja kažem; ah, kad god doživim stres on odmah drugi dan se pojavi na usnici ali nisam očekivala da će preko noći tako mi nateći usnica i on narasti ko lud....
Ona: ali imate sreću što dobivate herpes , znate … ljudi koji dobivaju herpes na usnici ti ljudi ne mogu dobiti RAK . Ja onako sva šugavo natečena postala sretna i tu informaciju dijelila svojim prijateljima da nek budu sretni kaj dobivaju herpes jer ne budu nikad dobili raak ……

Pitam se pitam, tkooo zna da li je to istina ????…. naughtyburninmadburninmad

Lažljiva kuja poima nema i očito svi koji smo bili kod te babe u ljekarni je prodavala istu priču . Ja sam dobila DIJAMANTE a ne RAK po njenom , i to ne jedan nego DVA valjda sam imala onaj popust- jedan pokupiš drugi je gratis smijehsmijeh -- oooooo božeee kako sam bila naivna i glupa i vjerovala svakoj šuši kaj bi mi rekla nono

POUKA- AKO IMAŠ HERPES MOŽEŠ DOBIT RAK thumbupthumbup



Eto, sad mogu ići , dosta sam vam danas išla na živce nutnut

Čuvajte se virusa , toplo se oblačite, nosite rukavice ako ste po busevima ili tramvajima jer tamo se svašta da pokupit od onih štangi za držanje ,...konzumirajte C vitamine -naranče, mandarine, limune pa i one šumeće ili u prahu uz sve ovo što priroda daje .


POZDRRAAVVVV !!!! BUDITE MI ZDRAVIIIIIIIII !!!!wavewavewave

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.