07

srijeda

studeni

2018

VAŽNO DA SI ŽIVA

DOBAAAR DAAAAN !!!!wavewavewave


Ne znam kako je vama vaš današnji dan krenuo , ali meni je geeenniiijjjaaaallaaannn!!!!
JOOOOOOOOJ LJUDI MOJI DANAS MI SE POSEBNO SMIJE
Od kad sam otvorila oči odmah sam prasnula u smijeh.
Ja vam danas idem u TVRTKOVU smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
Samo se prije trebam dogovorit s mužem kak da mi samo glavu sa iznutricama samo složi u kutiju smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
Naime,,,radi se o našoj državnoj kasici-prasici haaa haaa haa haaaaaa - uglavnom rečeno je ( VALJDA SAMO U KABINI NEKOG ZDRAVSTVENOG DUŽNOSNIKA DA NITKO NE ZNA AL JE PROCURILO hi hi hi hi )
da svi koji boluju od karcinoma imaju pravo na naknadu od 600 kn ( to ti nitko ne veli i nemaš poima)
meni rekla blagajnica iz Konzuma kad me vidjela onak bez kose, obrva i sa nešto kila jer je i njen brat u istoj koži kao i ja i on je isto slučajno doznao. HAAA HAAA HAAA i ja ne budi lijen otišla u općinu za socijalnu skrb i FAKAT. Kaže ljubazna ženica tamo što sve treba prikupiti donijeti opet k njoj da ona to proslijedi u Tvrtkovu i oni će me kontaktirati. Dakle očito je najmanje važna dokumentacija iz bolnice nego samo kaj ne pitaju da li imaš parket doma prve,druge ili treće klase jer ak je druge onda ništ od pomoći haaa haa haaa i sve kaj je na tebi nesmije bit tvoje nego od susjeda samo da možeš doć da ipak ne hodaš gol do njih smijehsmijehsmijeh
I evo kontaktirali me nakon 5 FUCKING MJESECI haaa haaaaaa haaaaaa ( nisu računali da nebum krepala da sam žilava)smijehsmijehsmijeh
I takooooo… haaa haaaa haaaaa -oni to odobre osobama kojima od raka ostane samo jedno oko ali mora bit mrena na njemu jer ako je bistro, ti si ko bonbon i ništa od pomoći haaaaa haaaaa haaaaaa !!!



Morala sam ovo veselje podijeliti sa vama smijehsmijehsmijeh- hm... šta ću ak dobijem tih 600 kuna???
Pa čovječe bit ću bogata i moći ću si stim kupit samo jedan lijek ili još jednu pancirku ali onda moram nažicat nekog da mi doda još 150 kn haaaaa haaa haaaaaasmijehsmijehsmijehsmijeh




JOOOOJ idem,,,,, idem , idem …. nekam… u kupaonu najbolje smijehsmijehsmijeh


čitamo se , javim ishod naughty wavewavewave

Budite mi zdravi , nije nikakva lova vrijedna bolesti cerekcerek

ha ha ha nabijem ih !!!!!!




Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.