04

nedjelja

studeni

2018

VAŽNO DA SI ŽIVA


DOBAR DAN SVIMA wavewavewave


Ovi protekli dani su bili za nas pre, pre teški jer te bace u stvarnost (htio ti to ili ne ) . Tada smo svi na mjestima gdje je položen netko od naših dragih i mislim da kada smo svi odjednom na takvom mjestu da i sve te duše su tada tamo.
Iskreno ja nisam osoba koja trči na groblje ….Moj stav je takav da kad mislim na nekog tko mi je otišao-.. da je njegova duša tada samom i mi skupa krenemo na put uspomena . Meni najčešće krenu misli doma o mojim dragima koji su otišli.. a ima ih puno na žalost -tada zapalim svijeću i krenu lijepe uspomene koje sam proživjela s njima i naravno da idu suze , bol u prsima i knedla u grlu dugo, dugo taj dan jer smo zajedno u istoj boli i ja i ta osoba, a ponekad i drugi dan se ne želi maknuti ta knedla jer i mi njima nedostajemo da se zagrlimo, nasmijemo, odemo na kavu ili ispričamo ono što smo samo s njima pričali. Zato su oni uvijek živi jer MI mislimo na njih ujedno i pričamo o njima s drugim ljudima, a tako ćemo i mi kad odemo isto biti i dalje živi jer će uvijek netko pomisliti na nas i naših uspomena i pričati te uspomene opet svojim ljudima . U stvarnosti dokle god je živih svi su živi, samo nisu fizički prikazani ali njihove duše nas obilaze kada god naše misli krenu k njima ili njihove k nama. cerekcerekcerek

Nadam se da ste mi mirni u duši i da ste ZDRAVI i da imate želju i dalje nastaviti sa mnom moj put . Kao i uvijek kod mene je sve čudno posloženo tako i taj termin pregleda odmah drugi dan nakon SVIH SVETIH... Iz stana u bolnicu sam izašla umorna ,ispijena i u strahu do bola što će mi reći.
Prozvali me, ruke mi mokre, duboki udah zraka i ulazim po odgovore nalaza OČERUPANE maternice....blablablabla
Moja draga prijateljica MATERNICA je KARCINOM OPALILA NOGOM i rekla mu da ni ne pomišlja ući naughty, hrabra ta moja mala smijehsmijeh, jedino kaj je pustila su POLIPI koje je izrezalo van tako da moja KRALJICA uživa u svom prostoru bez tih gnjavatora. thumbupthumbup
Uglavnom s mene je pala STIJENA a ne KAMEN olakšanja , kao da me netko u tom trenutku vijesti previše posipao sa prahom sreće i nisam znala kaj sad,.. da li da zavrištim, skočim, izgrlim sve unutra ili jednostavno padnem u nesvijest od sudara tolikog straha i tolike sreće zujozujo
I sad trošim antibiotike … stavljam ih nasuprot od moje glave gore smijehsmijeh Spavam ko luda smijehsmijeh , puno toga ne mogu još uvijek, ali idemo u nove napade. Bliži se 06.11. novo punjenje iglama ketonali duple doze i taj famozni 09.11.dan kad je moj rođendan dobivam za poklon umjesto stolca na ljuljanje crycry ZRAČENJE. Pa s obzirom da sam pokorila jedan zli dvorac kao u GOSPODARU PRSTENOVA smijehsmijeh onda ću i ovaj drugi pokoriti jer ja sam sad GANDALF SREBRNI smijehsmijeh .. Bogami ja imam TRILOGIJU … onda me čeka još jedan dvorac iduće godine za osvojiti …
Pa ja sam opaka njuška !!!! tek sad mi to sinulo naughtysmijehsmijeh



Nadam se da vas nisam zagnjavila ali ruku na srce , fakat sam vam dala par dana mira smijehsmijeh

EVO ZA KRAJ MALO KAKO I BAKA VOLI HALLOWEEN smijehsmijeh






Volim vas , čitamo se i samo zdravlje ,
nedajte da vas išta omete u vašim životima to vam kaže GANDALFICA SREBRNA cerekcerekwavewavewave





Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.