18

četvrtak

listopad

2018

VAŽNO DA SI ŽIVA

Dobar dan wavewave


Evo krenuo je i današnji dan ali od sunca ni S za sad. Baka i ja popile smo kavicu, malo brbljale i podne je tu! - kak smo jako brze jedna i druga smijehsmijeh . Najveća mi je fora kad razgovaramo ona jadna od starosti a ja od bolesti se ne možemo sjetit određenih riječi pa nagađamo jedna drugoj kaj je koja htjela reći i gdje smo stale i u konačnici kaj smo uopće htjele rećismijehsmijehsmijeh to da netko snimi mislim da bi ljudi pokrepali od smijeha jer i nas dvije se krenemo svaki put smijat jer mozak jednostavno neće dat riječ koja nam treba kad mi hoćemo i nemamo poima na kraju ponekad ni o čem razgovaramo pa se udrimo smijat smijehsmijeh.
Sinoć sam se pravila pametna pa nisam zveknula tablete protiv bolova prije spavanja kao mogu ja bez njih sad, no međutim vidjela sam svog boga , ne pada mi na pamet više ić ni do wc-a bez njih a kamoli leći bez njih zujo
Zahvaljujem na lijepim riječima - hvala na pohvali balkona depresija i ja-Htjela sam vam pokazati da je fakat istina što sam vam jučer napisala da imam lude mačke čim dođe nova biljka u stan ali i sin mi je šašav smijehsmijeh

MOJI BOTANIČARI I SIN KOJI IH SAMO KOPIRA - blento smijehsmijehsmijeh












Eto, pa ti budi normalan u takvoj family smijehsmijehsmijeh
Sutra mi dolazi moja mala princeza s Raba cerekcerekcerek jooooj ne zna se tko je luđi od sreće od svih nas, svi jedva čekamo da je požnjaramo - je da je nitko nebu mogao baš nešto pre dugo nosit ima mala sad već prek 6 kila smijehsmijeh al slatka je da poludiš cerekcerekcerek


Ovo sam dobila na poklon od kćeri i zeta pa na taj dan bome sam cmoljila ko luda kad je stiglo poštom, jer nisam znala ni od kog sam ni kaj dobila jer je stiglo s neke druge adrese, mislila sam netko se zeznuo ili postoji još jedna ja s istim imenom i prezimenom jer nikaj nisam naručila ludlud.... a, budala... pomislit da postoji još jedna LUDARA ISTA kao ja fakat je pretjerivanje u mozgu ludsmijehsmijeh








A ovo sa strane je bakina stara violina koja je bila smeđa uništena od starosti i ja sam je preuredila da bude ukras na zidu...
to je inače i moja ljubav i puno toga sam napravila ,preuređivanje i stvaranje od nečeg nekakve ukrase i svašta nešto cerekcerek
Sad na žalost još ne mogu ali nadam se da će i taj dan opet doći... cerekcerek









malo se hvalim ha????….. smijehsmijeh nekome će od vas to biti lijepo nekome ne ali to sam samo htjela pokazati kakvog sam u stvari unutarnjeg duha .

Sve vas pozdravljam, volim, šaljem puse - želim puuuuno zdravlja jer onda za drugo se možemo sami pobrinut cerekcerek

Do čitanja wavewave














Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.