17

srijeda

listopad

2018

VAŽNO DA SI ŽIVA

Dobar dan wavewavewave
Današnji dan je za mene savršen, iako me sve to zeza po meni ali da si mogu sama izrast krila iz kičme i mom mužu normalno, ipak mora pazit kak letim naughty a i volimo ista mjesta ( već kad mi sve nešto raste bez mog znanja i odobrenja smijeh) ljudi moji odletjela bih ja samo tako malo do našeg Karlovca i naše botanike da poprčkamo po svemu tamo što smo posadili ( a otići ćemo- bez krila naravno smijehsmijeh samo ako vrijeme bude barem subotu ili nedjelju kao danas), pa malo do Raba da ih sve tamo malo pošemerimo smijeh i okolnih morskih destinacija . Sunce , more… eh to je moj akumulator-odmah dobijem volju za nekud ići, raditi, prčkati po zemlji i cvijeću...
Srećom pa imam balkon koji je doista velik i uzgojila sam na njemu te moje zelenjave koju obožavamo , baka , moj Ezel i ja pa se utješim s tim prčkanjem a ujedno i baka mi je jučer stigla doma cerekcerek .Bome sretna ona a i mi.

NAĐITE ULJEZA NA BALKONU smijehsmijehsmijeh










Imam botaničarku i botaničara smijehsmijehsmijeh čim nešto novo sadimo, premjestimo ili radimo po balkonu oni moraju sve vidjet, ponjušit , pomirisat i pomazit taj novi cvijet,a neki bome i pobrstit pa ga moram dići u visinu gdje im je ne pristupačan inače se mogu s njim pozdravit odmah isti dan ….. nevjerojatne mačke - lude na gazdaricu nutnut


Nadam se da je i svima vama ovo sunce dalo vjetar u leđa, da ste puni snage, dobre volje i da vam paše tako lijep dan kao i meni- istom jačinom..cerekcerek


Dragi moji, sve vas lijepo pozdravljam, nek vas mazi sunce i neka vam da svima snage za nove pobjede, nove uspjehe i nadasve puuuuno ZDRAVLJA ...cerekcerekcerek

do čitanja wavewave






Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.