16

utorak

listopad

2018

VAŽNO DA SI ŽIVA

Dobar dan wavewave

Ja sam se uspjela jedva nekako ustati danas i to pitanje da li bi se još i ustala da mi nije zvonio mobitel .Progutala sam šaku svojih tableta i eto me sad malo pijem kavu koju mi je sinko junior skuhao. Moj dragi muž nakon 30 dana danas počeo raditi na svom poslu tako da mu je to prvo današnje ustajanje na alarm bilo ne pojmljivo i da ga ja nisam probudila dečko bi si zakasnio na prvi dan posla nakon bolovanja zbog mene. To je dokaz da je doma najljepše smijehsmijeh
Danas je trebalo biti 19 stupnjeva koliko još to malo pamtim kak su rekli no međutim lažu...nemaju poima.
Prvi dan da sam fakat sama i da sam sama ..mislim još momentalno nisam jer mi sin ide radit popodne danas ali krenulo je da ću se morat priviknut da nema više cici-mici ,doručak čeka spreman pa kavica pa gotov ručak … pa pomoć oko kreveta itd,itd.
Što bi reklo - Ljudi postala sam punoljetna nakon mjesec dana i snađi se druže smijehsmijeh
Danas kako smo razgovarali moj ALFA mužjak i moja malenkost ...hm koja životinja nema cice???? eh!!!! ja sam ova rasna kokica naughtysmijehsmijeh






Onda evo i mog ALFE mužjaka smijehsmijeh





Dakle nas dvoje smo se razgovarali da bi nam naša kraljica baka danas mogla doći doma (spora ona spora ja) i da budemo skupa do 11 mjeseca kad opet sve ne krene ,tj ja po bolnicama i zračenjima. Bome mjesec i 15 dana je nema doma, Meni je prošlo brzo zbog silnih događaja a tko zna kako je njoj prošlo da li isto brzo ili jedva čeka svoju sobu winkwink

NAŠA NAJLJEPŠA BAKUTANERICA I SLAVLJE 93 ROĐENDANA cerekcerek - još nam malo fali do STOTKE .. dogovorile smo se nas dvije da ćemo tu stotku proslavit onak bogovski sa cijelom vojskom naših potomaka smijehsmijeh njaminjami










Eto toliko za danas od mene, moji dragi koji me pratite puuuno pusa i ZDRAVLJA … a vama od prognoze isto tako iako nije 19 stupnjeva smijehsmijehwavewavewave


nastavljamo dalje finofino





Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.