04

četvrtak

listopad

2018

VAŽNO DA SI ŽIVA



Dobro veće...wavewave

Ljudi moji danas me opralo 3 raspoloženja... Prvo je bilo ono:- isssuuusseee!!! ustajanje oko 11h umorna kao pas jer sam se budila svaki sat i brisala znoj od valunga i svaki okret na drugu stranu zvijezde nebeske od žiganja tih ne cica.
Drugo raspoloženje oko14h dok sam bila u ordinaciji svoje onkologice cc-a 45min ako ne i više... na prvom pregledu nakon operacije i razgovoru .Dakle tu sam letjela u glavi od sreće jer nalazi operacije po njenom su toliko dobri ko dobar dan cerekcerekthumbupthumbup, iako postoje 2% rizika koji su možda ostali na djeliću kože( iako kad je vidjela da mi je dr PLASTIČARKA fakat odrezala sve da ne ostane ni mrvica koja bi se mogla opet pretvoriti u taj monstrum) onda da bi i tu sumnju riješila održat će konzilij sa ostatkom tima i tada dati odluku idem li na zračenje ili ne. Tu smo se izgrlili i ona i ja i ona i moj muž od sreće cerekcerek Ali.... nono znate da postoji uvijek onaj glupi ALI.. rekla mi je da trebam otići kod svoje ginekologice i odraditi ultrazvuk jajnika ,maternice i kroz krv da se vidi rad hormona i da li je to sve ok. Odmah smo od nje otišli mojoj ginekologici i tad je došlo moje treće raspoloženje...blablablabla Super lijep razgovor ( divna mlada dr ) koji je bio uvod u pregled ultrazvukom.
Doista se dugo mučila da to sve nekako pohvata u meni a ja sam kud u ovim svojim bolovima i ove morala otrpjet pa to je da poludiš više.... zabrinuto je sa tim čudom u meni hodala malo lijevo malo desno zabrinutog lica,eek namještala, tražila i dugo je to trajalo jer je željela biti ziher da je to- to što ona vidi ali na kraju ipak ne želi ni ona riskirati i šalje me specijalisti u bolnicu. Na kraju je rekla da mojim mukama na žalost nije kraj i da joj je neopisivo žao jer se još nisam ni od ovog oporavila. Dala mi je 4 uputnice za bolnicu da se tamo javim njihovom ginekologu koji mi mora postrugat maternicu tj to zadebljanje jer se mora vidjet postoji li mogućnost karcinoma..puknucupuknucu




Pa ima li kraja više ???? dr mi je objasnila da se to radi na živo - i da je bolno ,naročito ako to radi neki dr koji je ofrlje pa mi je izašla u susret da me preporuči svom kolegi koji je za takav zahvat brz i zna znanje, jer doista najmanje što bi mi trebalo je da padnem u ruke nekom tko će me mučiti.
Što da čovjek sada na to sve kaže ???? prvo sreća i sunce i nakon sat vremena šamarčina i tuga .
Sutra u jutro u bolnicu na naručivanje i normabel i ketonal duo su mi najbolji prijatelji... kud ja tud i oni. Tko kaže da ne postoje muško-ženska prijateljstva ??? Ja sam živi dokaz da postoje !!!


Da speremo gorak okus od kraja dana ,suprug i ja otišli smo u kafić-slastičarnu gdje moj sin radi i pojeli kolač koji je više nego fenomenalan i popili izvrsne kave … pa od sad ću jest sve, i uživat u svemu jer ak trebam patit nek bar budem sretno sita i zadovoljna bar u tom pogledu .njaminjami i nutelu i sveee sveee fino

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.