30

nedjelja

rujan

2018

VAŽNO DA SI ŽIVA

....
Meni je tak-tak ovaj dan....nisam PRESRETNA s njimoj najstariji sin danas ima rođendan koji ce provesti u bolnici na lijecenju ,ali hvala dragom Bogu sve je to van zivotne opasnosti...jedino briga svih nas iako je to možda njemu ne shvatljivo.....
Volimo te ,to nikad nemoj zaboraviti -sve samo ovisi od tebe što želiš promjeniti.

Na dalje...bila sam u petak u bolnici na punjenju despanzera,to vam magnetom određuju gdje guraju iglu prvo u jednu bivsu dojku pa zatim u drugu i njome uštrcavaju količinu fiziološke otopine.Ubod je nelagodan punjenje je po.,2x velike šprice u svaku I kad je taj proces gotov,zamotaju di su pikali I iduci tjedan isti postupak...nakon toga pocinje boljet jer se koža rasteže i teški su svi pokreti rukama...bez tableta protiv bolova i normabela nije moguće funkcionirati....,04.10 Onkologica daje svoj sud...bojim.se,plačem lomim se ..dugo je to sve .Spomenka volim te ,želim da budeš jača od mene u ovoj našoj borbi i pokažeš mi svijetlo"


MOJA SARAH I NJENA PAŽNJA...hvala ti ljubavi


>


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.