20

četvrtak

rujan

2018

VAŽNO DA SI ŽIVA


Dobro jutro svima..cerekcerekmahmah

Bogami od jakog zatezanja šavova danas me suprug rano pridigao iz kreveta jer više nisam mogla izdržati ležat koliko me boli.Sada me tako jako sve u jednom užasno muči da čak nisam ni u pancirki mogla spavati jer me uz bol nesnosno i peče . Mislim da ču danas jedva dočekati kraj dana i ući u taj petak pozitivno -zbog vađenja šavova koji sad ne da zatežu i peku, nego dišem na slamku kako je to bolno pomiješano uz ovu prateću bol izrezotine. Ali iako fakat boli za umrijet i više u danu imam stisnute zube nego što nemam meni vrag neda mira lud . Ja od jučer od jutra sam imala u glavi kako bih jela bučnicu i možeš se ti slikat...ništa to nadomjestit ne može jer glava i želudac su zapizdili svoje smijehsmijeh . Suprug je došao kući oko 21h i naravno bilo je od mene ; molim te ,...molim te... pomozi mi samo to promiješati jer je bila već dan prije izribana bućnica i samo je trebalo sve to ukomponirati na tijesto i staviti peći. Dakle.... mene doista tako jako boli - nisam pekmez pa da na svaku neku jadnu bol cvilim, suprug točno zna kad sam ja doista u pravoj banani i kad se doista mučim ko isus i trpim bolove i tada ne mogu spriječiti da mi cure suze .U glavnom želja za bučnicom je bila toliko jaka koliko i sad ovi moji bolovi i ja sam uz pomoć supruga to napravila i u 23h kad normalan narod ide spavati ja sam jela tu svoju vruću bučnicu smijehsmijehludlud- LUĐAKINJA- kaj da vam kažem...nema mi pomoći, šijem i trudnice sa željama za jelo ..
Moj muž zna reći ; Ženo... ovo bi i anđeli jeli kak je fino smijehsmijeh- bome sam se ubila od jedenja onak tople smijehsmijeh




A sad vidim da se spreme nemoguća misija broj 7 - i moram kao treća osoba u istinitom filmu koji će se izgleda krenut odvijat na vrijeme spriječiti borbu vrebanja uz lagano čupanje dlaka smijehsmijehsmijehsmijeh





Sutra je - PETAK- ...držite mi fige da me ne izdaju i moji limfni čvorovi tako da završim ovu groznu bolnu godinu po mene... Volim vas sve -čuvajte mi se, smijte se,budite sretni i ne dozvolite da vam išta uspije vaš lijep dan okrenut naopako...sve zločeste situacije nek idu ŠU-ŠU od vas ….

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.