17

ponedjeljak

rujan

2018

VAŽNO DA SI ŽIVA

Dobro veće.....mahmah

Evo još jedan dan je iza mene. Opet sam uspjela odspavati 2 x po dva sata u komadu pa možda i još mrvu više . Borim se i dalje s bolovima ali ide..mislim da zbog te moje nemoći da sama brinem o sebi i svojim osnovnim radnjama ( oblačenje-svlačenje ,pranje ) sad stradava moja psiha i suze su stalno prisutne. .ako nisu one onda ta knedla koja nikako da se makne iz grla i taj užasno težak uteg sa pluća. Nakon svake prođene situacije uvijek pomisliš ; ah sad će biti lakše... ali nije vjerujte mi... samo se nižu prepreke kojima kao da nikada kraja. Danas sam se duševno slomila zbog te proklete situacije u kojoj smo se moj suprug i ja našli .Njemu je teško zbog mene i radi 100 stvari da bi spasio mene a meni je teško gledati njega kako se žrtvuje jer sam mu ja to priuštila, a ujedno sam i sama doma jer na žalost novci ne padaju sami s neba ..(.koja šteta baš glupo da ne padaju jer svim ljudima bi sve bilo lakše zujozujo - ), sve što je potrebno za lakše prebrodit bolove i nedostatke koji su nastali i zdravo za oporavak je jako skupo .
Danas sam išla na previjanje, na kraju su mi previli samo te 4 rupe ( sa svake strane po dvije ) jer je jedino to bilo malo krvavo a mjesta gdje su mi nekad bile cice headbangheadbang nisu dirali jer je to super zamotano i suho ,ionako u petak trebam ići u bolnicu na skidanje šavova blablablablablabla već sad me trta . Bila mi je moja Kristinka ,došla mi je da nebudem sama i da mi pomogne oko mene...dragi bog mi ju je poslao u moj život jer naši razgovori su toliko lijepi i iskreni da me izvukla iz misli koje su danas bile jaaako teške i tužne,,, hvala ti draga moja što si svoje slobodno vrijeme nesebično podijelila sa mnom .
Eto to je sve od mene za danas... danas sam nesretna i sretna jer uvijek iskoči netko s dušom i pojavi se baš kad ti najviše treba...


Gerber koji smo dobile moja Kristinka i ja od moje mlađe kćeri … svaka sa svojim sretne ko mala djecacerekcerek





Čitamo se sutra...… lijepo mi spavajte wavewave










Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.