11

utorak

rujan

2018

VAŽNO DA SI ŽIVA



Dobar dan svimawavewave

Danas dan sporo prolazi...najvjerojatnije jer me danas jako boli pa na ništa ne obraćam baš previše pažnju osim na tu bol.
Noć je bila izuzetno teška... čak sam se morala ustati oko 02h i po drugi puta presvući jer to je bilo nevjerojatna navala vode iz mene. Na moju žalost još mi jako curi iz drenova i bez obzira što nemam temperaturu moja dr se ne usudi vaditi mi te ostale drenove i pustit me doma jer 80% otpadne krvi kad izlazi nije malo. Nisam ni ja koja bi molila unatoč tome da me pusti jer me prejako boli i fakat mi to jako ide van iz rana. U koliko bi se to možda smanjilo tijekom današnjeg dana i noći onda bi me mooožda sutra pustila na vađenje drenova koje svaki dan gledaju i mjere koliko u tim flašicama ima otpadne krvi. U svakom slučaju ne želim da to ostane u meni pa da mi se još dodatno zakomplicira ionako već previše kompliciran taj moj život.
Ja kao ja psihički sam za sada stabilna iako je jako teško pogledati se svako veće i jutro u ogledalo i vidjeti kako nemaš više grudi već samo gaze i te drenove kako ružno izlaze iz tvog tijela . Sve skupa je doista ružno... PICASO je na meni oživio crycry... Ne znam kako će mi biti kad dođem doma i koliko će me to početi mučiti u glavi, ali ajmo polako... Dan po dan i suočavati se sa svim nadolazećim nedaćama. Na žalost ja sam sad već u strahu od operacije koja me opet čeka za kojih mjesec i pol dana jer to je toliko teško i toliko napeto za glavu da vam ja to jednostavno ne znam predočiti. Mlađi sin mi je danas kupio Jutarnji list jer uz te novine ide i mala brošurica o PREHRANI KAD IMAŠ RAK, to će još i sutra biti sa još jednom brošurom o prehrani.

Moj suprug je …. naprosto toliko bih htjela naći riječi koje bi ga mogle prikazati-opisati kao osobu, koliko je obziran, divan i suosjećajan ali jednostavno niti jedna riječ nije dovoljno jaka i velika koja bi mogla to prikazati.
Niti milimetra nije posustao u izgovaranju koliko je taj fizički hendikep koji me snašao i o kojem stalno potegnem razgovor ili izađe moja tuga uopće nije bitan za ljepotu kako me on vidi i dalje ….Znam da ću imati problem sa sobom da to shvatim i da se ne trebam bojati da će me svi gledati kao robu s greškom i sažalijevati me ili pak kontra previše misliti da sam JAKA... ma ne znam.
Moj mali posinak ...moja divna ljubav cerekcerek kojeg svi obožavamo mi je poslao poruku nakon operacije- citiram-;
-ON;Kako si ? -
-JA ;Bila je teška operacija ali je uspješno odrađena..
-ON; Ma znao sam, samo se nastaviti boriti kao i do sad
-JA- ; Ti si moja ljubav velika.. hoću mišu moj mali ... borit ću se
-ON;Aj vidimo se za vikend VOLIM TE...ili kada te puste
Dijete sa samo 12 godina a tako velike riječi podrške.... obožavam ga cerekcerekcerek
Život je lijep kada imaš tako lijepe ljude oko sebe, koji i dalje imaju dušu i vole svoju obitelj i to pokazuju bez obzira koliko imaju godina...


Dragi moji sve vas volim... volite sebe, svoju djecu ,svoj život..ako možete nekome uljepšati dan s lijepom riječi učinite to, jer to će i vama napuniti srce srećom - svi smo na ovom svijetu s nekim razlogom...
Sutra je novi dan i idemo u nove pobjede- čitamo se- wavewavewave







Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.