06

četvrtak

rujan

2018

VAŽNO DA SI ŽIVA



Dobro veće svima …..wavewavewavecerekcerekcerek

ja sam ŽIVA smijehsmijehsmijeh, uspjela sam tu operaciju preživjeti

ljudi moji ne znam kako bih uopće našla riječi zahvale svima vama koji me bodrite na ovom mom putu.
Uspjela sam se izboriti...jako je bolno. Operacija je bila napeta i jako teška . Danas sam napravila prve korake koji su bili muka nad mukama .Iako mi je teško i bolno sretna sam što vam se mogu javiti. Imam četiri flašice drena sa 4 cijevi, šake sa dvije braunile u rukama i 1000 uboda igala kojekuda. Nadam se da će mi sutra biti lakše , samo da uspijem pregrmiti ovu noć.

Jako sam bolna pa vam
Šaljem puno pozdrava ,budite mi zdravi, lijepi i veseli !!! wavewavewavecerekcerekcerek

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.