04

utorak

rujan

2018

VAŽNO DA SI ŽIVA


Dobro poslije podne želim...

Prvo bih se htjela svima vama zahvaliti na ohrabrenju i lijepim riječima. Mužu moj …. sve znaš … hvala što si stalno moj oslonac i stijena koja me nosila svih ovih teških 10 mjeseci ( mojih više padova nego uspona.)


Smjestila sam se u bolničku sobu sa dvije drage ženice koje su u sličnom sosu kao i ja od kojih me već jedna grlila i obje tješile da budem jaka. Nisam ja plakala ko stehla, nego mi je bio mlađi sin i donio još neke stvari koje sam ZABORAVILA naravno i onda naiđem na krunicu koju sam ja njemu dala da ga čuva i počelo sve teći i iz očiju i iz nosa po tiho ali obilno crycrycry Biti će jako teško i bolno ali ako mi se zvijezde smiluju dolazim opet među vas .
Rasplakala sam se -baš sam -ŠMIZLA-.Najteže mi je bilo izaći iz svog doma...od svoje obitelji. Danas sam jedva složila naš bračni krevet uz pomoć supruga i sve mi je to odjednom šok. Iako znaš da je to -to, ali nikad ne možeš biti spreman na tako nešto. Nije mi jedna knedla bila u grlu danas nego 1000 i još ih se ne mogu riješiti . Želiš se skulirati da ne cmoljiš ali neka viša sila te krene žmikati i suze same idu crycrycrycry . Za snagu izljubila sam svoju unučicu koja je naš dobri anđeo u obitelji i koja nas sve puni pozitivnom energijom. Jednostavno ne može biti drugačije nego toplo oko srca i samo ljubav …O bože.. tako sam blizu svog sigurnog doma, a opet tako daleko.
Izvadili su mi krv, urin i nacrtali čuda po meni - kružić-križić a možda i mlin . A nek se igraju, svi su dragi pa nek im bude. Uglavnom pitali su me želim li prisustvovati istraživanju na što sam bez razmišljanja pristala i potpisala jer želim pomoći u liječenju svih onih koji boluju od iste bolesti . Moja dr PLASTIKUS je toliko nježna, brižna i neizmjerno joj vjerujem . To je vrlo bitna stavka da dr koji će ti odrezati pola tijela ti ulijeva sigurnost i mir u glavi. Ti ekspanzeri koje će mi sad umetnut su na principu magneta gdje će mi to čudo s magnetom ugraditi na mjesto mojih izdajničkih cica prisloniti na taj magnet na meni dr svoj i onda kad se spoje uštrcava tu vodu u ekspanzere. Da... to ružno izgleda.. Sve žene tu na odjelu hodaju sa cijevima kroz koje izlazi krv u flašicu koju moraš nositi i paziti da za nešto ne zapneš .Bljak !!! Opet mi je moja dr PLASTIKUS napomenula da će biti jako bolno jer sve to treba izgurati pod mišiće što znači da s rukama jedno 4-5 dana ništa neću moći od jakih bolova. Ove žene u sobi su ostale obje bez jedne dojke i potvrđuju kako je teško i bolno. Niš...ja ću stisnut uz sebe ta svoja krila i kao ptić ću samo zijevati i nek me netko dvori ako ne žele da počnem psovati onak zdušno jer sam nemoćna .smijehsmijehnut Hm... kak ću na wc??? one su u komi s jednom rukom pa ja neću moć ni sa jednom...aaa jooooj … headbangheadbangheadbang

O tome ću razmišljati kad dođem do te faze. Ma boli me briga , meni je moj muž kupio diiiivan šlafrok i baš sam sretna - a bogumi sam i krasnu košulju dobila od njega . Bit ću bez cica ali sa krasnim šlafrokom i krasnom spavačicom na KOPČANJE od - do ( još uvijek mi je to nevjerojatno da postoji takva spavaljka a pidžamu ni s povećalom ne možeš naći na kopčanje ) naughtysmijehsmijehsmijeh


Ljudi za danas toliko od mene, ako stignem i sutra se javim jer sam dobila info od cimerica da to rezbarenje ne ide prije 10h.



BAKINA PRINCEZA I NJENI OBOŽAVATELJI cerekcerekcerekcerek












Hvala još jednom svima na podršci... divni ste i nemam riječi . Da mogu sve bi vas zagrlila . Budite mi ZDRAVI, lijepi , veseli i radujte se svakom novom danu jer doista je svaki na svoj način predivan samo što mi to ponekad ne vidimo od siline briga koje nam pušu za vratom.



Volim vas sve...hvala vam cerekcerekwavewavewavewave







Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.