24

petak

kolovoz

2018

VAŽNO DA SI ŽIVA


Htjela bi skrenut pažnju svima koji me počinju čitati, da krenu od 14-og 08. da bi mogli shvatiti jer su sve priče povezane yesyeswink



PA DOBRO JUTRO !!!naughtysmijehsmijehsmijehsmijehnapokon OPET nisam uspjela i ja doći prijepodne s tekstom
Ako ste proveli prošlu noć kao mi- onda znam da ste u komi... tuzantuzan ovo vrijeme je nevjerojatno i fakat za nabit glavom u zidheadbangheadbang kako kronično nedostaje zraka... puknucupuknucu

Danas krećemo laganini finofino

10.05. 2018.g i osjećam se ajmo reći ok ako zanemarimo bolove u šakama i slabost u cijelom tijelu.
Jučer smo moja mlađa kćer i ja imale poveću avanturu .Išle smo u šoping preparata za pranje podova i svega u stanu da joj olakšamo i pojeftinimo čišćenje ,.-.prvo smo otišle u Lidl pa onda u Plodine i na kraju u Kaufland. Pouzimale smo sve što se dalo naći i naravno njoj vrag nije dao mira s Ikeom iako je već bilo prošlo 20 sati. Od kad sam joj pokazala onu bijelu kućicu(tendu) za ispred kuće u Karlovcu ona nije imala očito mira. Ajd pogodite da li smo odjurile …???naughtynaughtysmijehsmijehsmijeh naravno da smo otišle!!! ko dvije navinute guske poletjele s autom ludlud… teško me nagovoriti da odem u Ikeu kad mi je dobro, moš mislit kako ću odbiti . Uglavnom mala vrtirepka kako bi to naš Fićo rekao - našla štand i tipa koji joj je na brzinu sve isprintao i nisam se ni snašla kako treba ,ona je već to dogovorila, uzela i spomenula rate a ja kao u nekom bunilu nisam se u stvari ni koncentrirala da je ona to fakat uzela dok nismo došle do blagajne i počele pričat o tome. I super..., obje usplahirene riješile to na blagajni i otišle na preuzimanje te kućice - do tad je naravno već i prošlo radno vrijeme od 21h ali briga nas mi sretne u glavi …bože dragi ko dvije kokoši sa hrpom kukuruza ispred sebe. Prozove napokon tip naš broj, ona ode preuzet paket i potpisat papir i sretne guramo svaka jedna kolica prema autu. Opet problemi.. Išle smo s sinovim autom i naravno moš mislit kako znamo spustit zadnji sic od auta???!!!nononono . Sjetim se da proguramo paket kroz gepek i spustim prednji suvozački sic i to super stane. Ok, jurimo doma Ezel me zove jer nas nema 100 sati ali se ne javljamo jer nas dijeli 15 min do stana. Stigle mi i ajmo mi to raspremat kad skuži mala smotakuša nutnut da joj fali torbicamadmad …U pizdu materinu di smo je posijale???? Objema nam narasle oči ko sovama i mahnito razbacujemo stvari po autu ne bi li je našle ,još je i mrkli mrak pa ništa ne vidimo. Pas mater napetost raste puknucupuknucu ali mi se držimo kull dok nismo skužile da je jebena torbica ostala u Ikei na klupici kad smo čekale paket. Zovemo Fiću da se spusti da opet odemo tamo ,Ezel zabrinut i ljut ko pas jer sam 5 sati vani viče s prozora zašto se nisam javljala ( po dogovorenom- malo-malo porukom-) ,ja u panici tražim ključ od našeg auta jer ne stanemo svi u Punta zbog paketa, Ezel mi baca krivi ključ koji ne pali auto i usput viče na nas da kud sad idemo da nek idem doma( …katastrofa opća…) dok nisam popizdila i tražila ključ koji pali taj naš jbni auto da odjurim po tu torbicu jer sam u međuvremenu shvatila da moje dijete ima i podosta gotovine u njoj i sve kartice i dokumente i jedino mi je bilo u glavi da moramo otići brzo natrag. Ezel mi onda ipak bacio s prozora i drugi ključ jer je vidio da sam nervozna i da nema šanse da ne odem natrag u Ikeu ,upalila ja auto i nas troje brzinom munje natrag. Stigli tamo -na parkingu još jedan par sprema kutiju u auto što je bio dobar znak, istrčali mi svi iz auta prema sporednim vratima( iz kojih je izlazila jedna žena) i moja smotuša nutnut brzo njoj i pita je da li smijemo ući jer joj ostala torbica,...- žena kaže-; Uđite i potražite zaštitare .Tako je i bilo, trčali po stepenicama na kat i došli do prostorije gdje su zaštitari,moja smotuša objasnila problem i otišla s njim tražit torbicu a Fićo i ja smo morali izaći van i čekat . Ubrzo izlazi moja KOKOŠ s torbicom!!!!!! rolleyesrolleyes Hvala ti Božeeeeeee !!!!, odmah mi je kamen pao s kičme... od radosti je izgrlila zaštitara jer je izašao u susret i sve je bilo u torbici tako da smo sretni otišli kući i ispričali Ezelu kako je došlo do strke i zašto…
Zbog jbn super kućice mi se izgubile od sreće i na kraju sve je super prošlo zbog pozitivne energije koju smo brijali. thumbupcerekcerek
21.05. četvrta kemo ovaj puta više nisam na odjelu već u dnevnoj bolnici i sada ovih ostalih 12 dobivam svaki ponedjeljak. Bilo je sve katastrofa od samog početka. Čekala sam od 11 do 13h rolleyesrolleyes , pa su mi izvadili krv iz prsta, zatim me pozvala neka munjena dr koja je koma - naravno nije me pregledala već samo izvršila prepisivanje već navedenog( copy - paste) i grubo rekla kako ću gorjeti s valunzima godinama, nek se tuširam svakih 45 min po noći, super zna utješiti i fino ispričati kaj treba ...-glupa neka doktorica čini se ludludlud ( to sam vam već prije u jednom od pisanja napomenula),Mjesečnica se neće vratiti jer se rak hrani hormonima i prisilnim postupkom će me prebaciti na menopauzu. Simptome koje imam iako su teški- pomoći mi nema - eekeek , nakon 6-te kemo ću podrobnije info dobiti od moje onkologice jer je ova totalno neprofesionalna i bezćutna iako je trudnica i preziva se sa- K- pa si nadomjestite slova - ja sebi jesam kako meni paše- naughtynaughty Bože me sačuvaj takvih doktora koji su na odjelima sa teškim bolestima koje ljudi prolaze.28.05 imam petu kemo u 12h.
Danas sam počela pit VARUMIN.
Naravno moj muž stalno traži sve moguće da mi pomogne u ovoj mojoj bolesti... s obzirom da sam jako smršavjela i moja snaga je postala NULA i počela sam odustajati.... da,da… nisam htjela piti lijekove nono ni ništa jedno vrijeme jer sam ispala iz balansa svega.puknucupuknucupuknucunutnut i onda se dogodio preokret za što mi je trebalo vremena . Sada sam napokon uspjela čuti- VAŽNO DA SI ŽIVA- i da moram dočekati svoju prvu unučicu i uspjela sam ...volja je krenula kisskiss

Suprug čim je iskopao taj VARUMIN koji se kupuje u apoteci i kad je vidio da je to rješenje za moju bolest ,odmah je pokrenuo sve žive i mrtve da dođe do tog lijeka jer ga nema u Hrvatskoj ( samo Srbija i Crna Gora ). Zvao je svog oca i pale su kombinacije . Nakon nekoliko dana došao je taj lijek iz Srbije kojeg je više ljudi prebacilo preko ruku do našeg doma.



Vjerujte mi... počela sam to piti svaki dan 2x dnevno 5 mililitara odnosno jedna jušna žlica i moje stanje je iz dana u dan postajalo sve bolje .thumbupthumbup Mogla sam sama hodati u dućan ,imala sam više snage i svi mogući crnjaci su se sprhnuli iz moje glave .


AKO POZNAJETE LJUDE S KARCINOMOM MOLIM VAS DA IM PRENESETE OVU INFORMACIJU.
Sada taj lijek postoji i u Sloveniji ( košta nekih 700 kn. )


Nadam se da sam vas malo zaokupirala naughtynaughty

Danas toliko od mene, nastavljamo sutra... Volim vas sve cerekcerekkisswavewavewave

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.