21

utorak

kolovoz

2018

VAŽNO DA SI ŽIVA

JUUUUHUUUUUUUUU !!! roflrofl viiidiiiiim vaaasssss smijehsmijehsmijehsmijeh , pa dobar dan svima …

Mislili ste da vas neću naći?? hii hi hi hi … imam štelu pa mi nije neki problem !!!smijehsmijehsmijeh (negdje imate u glavi ; OOOOOO;NEEEE!!! OPET ONAAA!!! haaaa haa haaa smijehsmijehcerekcerek, svejedno vas volim cerek


Ajmo se igrati … -ja pišem vi čitate naughtysmijehsmijeh

Napisala sam jučer da ću o lijekovima dati informacije-pa bi malo OZBILJNIJE pristupila ovom pisanju jer se radi o lijekovima koji su meni pomogli da mi krvna slika bude b.o.što je najvažnije na cijelom tom putu lijećenja, jer ako ne valja krvna slika a nikom ne valja kad počne s kemoterapijom ili prije nje -tad nemožete dobivati redovno svoje doze i sve se dodatno komplicira i bilo bi mi jaaaako ,jaaaako drago (ukoliko poznate nekog tko ima rak) da mu prenesete ove informacije (da se spasi od stanja koje je užasno) jer meni su pomogli. Uglavnom SVI imaju probleme s krvi i pad imuniteta( JA SAM RIJETKA KOJA NIJE IMALA) i onda moraju stat sa terapijama ako krvna slika nije na granici da bi mogao dobiti kemoterapiju. Ja s time NISAM imala problema jer sam koristila ove proizvode koje ću navesti.

Dakle kada sam doznala da imam karcinom počela sam s ovim preparatima ujutro na tašte :
- ocijeđena jedna polovica limuna s malom čajnom žličicom sode bb i deci i pol mlake vode (to sve zajedno promiješati i na ex)-
- 4 tablete SPIRULINE i 1 HEFEROL-
- 1 kapsula GORKE DINJE
-1 kapsula B i E VITAMINA


-poslijepodne-; (nakon ručka)

- 1 kapsula SLATKOG PELINA
- 1 ampula MATIČNE MLIJEČI
- 1 tableta MULTIVITAMINA sa MULTIMINERALIMA

-svaku večer prije spavanja;

-1 mali stisak (veličine pola zrna riže) iz šprice na vrh čačkalice KONOPLJINO ULJE S THC-om.
Sad su komentari vaši; Pa kaj toliko tih tableta??? pa ljudi dragi- DA- toliko tableta i vitamina svaki dan i moja krv je bila dobra i nisam imala prekide liječenja zbog toga a ujedno nije mi ni kosa otpala nakon 10-15 dana kako inače otpada od kemoterapije nego tek nakon četiri mjeseca primanja kemoterapije a tako otpadaju i trepavice i obrve- meni su trepavice i obrve otpale tek nakon 6 mjeseci kemoterapije što su se svi čudili . Hm, DA ja sam vanzemaljka naughtysmijehnut




Dakle to su bili preparati do 5 mjeseca koje mi kupovala mlađa kćer, vitamine i matičnu mliječ su joj darovale njene stranke u frizerskom salonu gdje radi - za moju krv odnosno imunitet-... Istina je kad se kaže da - nepoznati ljudi sami od sebe pomažu iako te ne poznaju- ali očito cijene moju mlađu kćer i na taj način su uskočili. Naravno da sam ponosna mama ak me to pitate thumbupthumbup
Starija kćer mi je kupila ricinusovo ulje da si jednom u 2 tjedna mažem tjeme , obrve i trepavice jer ono potiče rast dlaka.
Eto, i to je razlog moje kose koja se nije dala s moje glavesmijehsmijeh tako i obrva i trepavica za koje sam od nje dobila četkicu (za obrve) s kojom sam to nanašala .Ona se brinula da s morske strane dobijem sve što je zdravo od maslinovog ulja pa do svakakvih namirnica- od ribe do domaćeg povrća- Moji svekar i svekrva isto tako od soka i bobica aronije do lososa i tune koje nikad nisam prije ni probala i još čudo toga od njih . Svatko iz obitelji je imao za mene što od raznih preparata do zagrljaja i silnih pusa koje su potrebne da ideš dalje crycrycry od sve moje djece i njihovih životnih partnera … crycrycrycry do moje sestre... i ne znam.... Velika sam sretnica što imam sve njih oko sebe .

A sad moja životna priča- nastavak-

09.02 tog dana od jutra mi je dobro naspram ostalih dana iako sam bila budna od 15 do 06 . Jer me probudi ta neka čudna mučnina. Uglavnom sam se umirila i popila tabletu protiv mučnine otpratila iz kreveta supuga na posao , probudila se opet negdje oko 08,30 i taman moj mlađi sin provirio u sobu i pozvala ga da dođe leći kraj mene za svaki slučaj ako mi dođe na povraćanje da mi pomogne do kupaone ili ( s obzirom da se sve događa u sekundi bez upozorenja ) doda plastičnu posudupuknucupuknucu , i tako smo nas dvoje poštenski odkrmili do kojih pola 11 ili čak 11h. Došla je moja opičena sestra na kavicu gdje smo se nasmijali svo troje koliko je blesava ( krv nije voda)smijehsmijeh razmišljala sam o tome da bi bilo dobro da ona ima ima ključ od našeg stana i ulaza za ne daj bože zbog mog stanja dok su mi dečki obojica na poslu...
11.02.2018 Treći je dan od kako ne mogu spavati. Budim se 15 do 03 i nema dalje . Zbog čega pitaj boga . Ujedno danas je i od moje mlađe kćeri rođendan, i to bome 22-gi. Jučer smo išli u Garden i za rođendan toj maloj slatkoj vrtirepki kupili Nike sportsku torbu za teretanu po njenoj želji, mi smo se dvoumili da joj uzmemo parfem ili ocjeđivać voća kao što mi imamo i hvala bogu, ja sam je išla nazvati da pitam što bi ona od tog i na kraju je rekla da joj treba torba za trening i super , otišli smo u Herwey Norman i kupili prekrasnu crnu Nike torbu , energetske pločice , energetski sok i i tekućinu za sterilizaciju ruku- ima da mala ima cijeli setthumbup smijehsmijehsmijeh, za vikend idemo kod nje u goste.
Majko mila što godine leteeee, mlađi sin će u 3 mj 20 g. Nevjerojatno….posinak je došao jučer i ostao prespavati, pa sad već par vikenda za redom i očito mu se to dopada, a s obzirom da je baka u donjem domu kod svoje kćeri, imamo praznu sobu. Moram opet početi sa sodom i C vitaminom da si očistim jetru. Ujutro pijem 4 spiruline ,heferol i protiv mučnine , D3 kapi i B komplex-popodne E vitamin ,pa protiv mučnine REGLAN ,naravno tu dolazi i pokoji normabel tako da se moram brinuti da čistim jetru inače bude bilo problema.
12.02 Danas me zvala primarijus da 19.02. dođem u bijelu zgradu u 10h podići 2x interne uputnice i otići na radiologiju napraviti ponovnu biopsiju desne dojke- Hm..pomislila sam odmah pa već su mi to radili u drugoj bolnici i nalaz je pokazao da nemam ništa na njoj, očito žena želi biti sigurna i detaljna..Samo da to sve prođe .Danas sam se opet probudila 20 do 03 popila tabletu za spavanje i opet probudila 20 do 06 … i ležala dok me nije cimnula doktorica..čak sam uspjela još malo zadrijemati. S obzirom da je baka još u donjem domu ,(kod svoje kćeri)smijeh trebalo bi je danas pokupiti i u petak opet vratiti jer u petak imam opet biopsiju i idući tjedan doktore i onda se na to nadovezuje i kemoterapija što znači da bu pak morala biti tamo.
( Da , imamo i baku u našem domaćinstvucerekcerek… uzeli smo muževu baku koja je bila u staračkom domu u Karlovcu jer smo vidjeli da naočigled postaje sve nesretnija tamo (ujedno ima i svoju kućicu koja je sad nama viksa i brinemo o tom njenom imanju-košnja,cvijeće,i sve što treba). S obzirom da sam ja tada bila zdrava, a još k tome i nezaposlena odlučila sam da živi kod nas i ja brinem o njoj jer je to svojom dobrotom i zaslužila da se tako postavimo a i volim je jako jer je fakat genijalna,.. baka koja je svjetska žena i nadasve divne naravi sa milion divnih priča jer je 1925 godište naughty znači ove godine je napunila 93 godinice-totalno pokretna ,fletna i puna humora- jednostavno SUPER BAKA - Kako sam se ja razboljela, morali smo ući u kombinaciju sa bakinom kćeri da periode kad imam kemoterapije i kad mi je loše da bude kod njih . TAKO DA JE NAŠA BAKICA POSTALA PUTNIK... U svakom mjesecu je znala biti po tjedan kod njih , nekada i po 20 dana -ovisno o tome kako sam se ja mogla kretati i tako do kraja moje kemoterapije od drugog do sedmog mjeseca stalno su bile kombinacije.)

Ipak je donji dom odlučio da baka dođe danas k nama jerbo ne gine im 2 tjedna ako ne i više da će biti kod njih jer krećem s doktorima ,prvo biopsija 19-og , pa 21-og okulista, pa 23-eg imunologija i 26.og najzeznutije kemoterapija. Nakon kemo nema šanse da je tu, a možda nekako i ishendlamo idući tjedan da ipak ostane još i taj tjedan ovdje . Dana gospodnjeg tj d 13.02.. sam se probudila u 04,15 i nema šanse spavanja više iako sam popila tad cerson za spavanje , ništa.. gledam kao riba .Danas mi je super dan… pa ja sam otišla sama do Lidl trgovine, pa sam otišla i do Konzuma baki po peciva .Moram iskoristiti sad ove dane dok mi je dobro jer bit će gadno nakon iduće kemoterapije .OOOOO pa ima još jedna vijest i to pozitivna!!!!! Danas me je nazvao Vuger da čuje kako sam , nazvao me je i priznao da ga mlađa kčer kljucala po mozgu zbog tog smijehsmijehsmijeh. Ajde , pozitiva čuda radi, tako treba biti.
14.02.2018- Danas je Valentinovo… za mali znak pažnje svom mužu sam kupila 2x bijela potkošulja ( kao prava žena naughtynaughty) ,polo plavu majicu, čokoladu MERSI i LEDENE KOCKE koje obožava. Ovo sam mu stavila na krevet a ledene kocke su iznenađenje ispod jastuka kad će navečer uzimat pidžamu smijehsmijeh , jedva čekam da pomakne jastuk ha ha ha , moram pazit da ne ode prije mene u sobu da vidim izraz lica kad će krenut po pidžamu ispod jastuka . Bili smo popodne u u CCC-u , muž mi je kupio prekrasnu torbu, prekrasan ruž od Loreala ,moj omiljeni bijeli Ljiljan… ne znam s čime sam više oduševljena…ruž je genijalan,.. predivna crvena mat boja ,torba pastelno siva toliko elegantna da je to bila moja ljubav na prvi pogled i naravno Ljiljan…moj omiljeni cvijet.
15.02 Danas piči sunce ko ludo kao da nije zimsko doba, sve se pošemerilo, jučer kako stalno zujim po stanu dok mi nije zlo da što više toga napravim - nisam vidjela reakciju od svog muža kad je micao jastuk nut ali mi je zato prokomentirao kako je zadovoljan jer mu je ispod jastuka narasla bombonjera s ledenim kockama smijehsmijeh: fino. Starija kćer s Raba mi je pak javila da će mi donijeti ricinusovo ulje za kosu i nokte ( eh to sam napomenula na početku ) , da to ubrzava rast kose i jača nokte i poslala mi link da si pročitam i boga mi, to ulje je puno vitamina E što meni sad itekako treba , i kupili smo kapsule s vitaminom- E -baš zbog te kose i noktiju( što mi je hvala bogu Alma rekla)S obzirom da sam stalno dobivala pozive i savjete od drage prijateljice Alme koja je također imala karcinom dojke da si olakšam to teško stanje s dodatnim preparatima, išli smo muž i ja u kupnju B kompleksa i E vitamina -rekla mi je da to dvoje i spirulinu obavezno koristim zbog noktiju i kose , a primjetila sam da mi se nokti počeli glupo frkat i lomit na čudan način .Jedna ta bočica 120 kn…katastrofa pizda im materina madmadmad Kada bi barem bila imućna nakupovala bi sve te vitamine, perike i podijelila ženama koje jedva da imaju za kruh..
Od jučer sam definitivno došla do zaključka da mi kosa počela LAGANO padati ,nađem po po odjeći dlake, ne puno ali lagano mi govore pa-pa …iako sam mislila da sam jaka i da ću to moć podnijeti ipak me streslo i nisam mogla suzdržati suze jer sam tako jako željela imati baš, baš, dugu kosu i evo …jednostavno mi je sudbina rekla ;e nećeš majci …. Sve će ti ići dolje, sve draga moja -badava si zabrijala da budeš imala dugu kosu, i to baš sad kad mi je moja mlađa kćer sredila blajh i , kad mi je super boja i sve headbangheadbangheadbang…. sad polako ostajem bez nje. Što znači da će ziher od sljedeće kemo to drastično jače padati , jedino ako malo uspijem ipak usporiti padanje s tim vitaminima koje pijem …nadam se , nisam još spremana bit ćelava.. Još mi to nije sjelo do kraja kako treba.headbangheadbangheadbang Ajdeee nije to ništa !! VAŽNO DA SI ŽIVA! pjevapjevapjevafino

Eto , idemo dan po dan i ta priča polako ide zujozujo
Dragi moji...svi vi koji počinjete čitati moje pisanje da bi mogli povezati, trebate počet od 14.08.2018.g - jer pišem u nastavcima, a ne dan za dan.


Sve vas lijepo pozdravljam,,, opustite se i otjerajte smijehom stresove jer ništa nije bitno osim - VAŽNO DA STE ŽIVI!!!smijehsmijehsmijehsmijeh

nastavak sutra,volim vas sve mahmahmah




Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.