18

subota

kolovoz

2018

Dobro juuuutrooooo !!!!!!

Nije sve tako crno- kao što je zadnjih dana u mojim loncima haaa ,haaa haaa,
ali uvijek se mota taj ALI… iscrpljenost od bolova i ne spavanje učine svoje i onda padneš u polu ponor, pa se dotepu djeca pa ide rečenica –VAŽNO DA SI ŽIVA-naughtynaughtysmijehsmijeh
Najveći šok je bio djeci kada sam se počela zezati na svoj račun- inače volim pjevati (vrištati naravno) operu kad me opere neki vrag u glavi, onda vam ja vrištim po stanu i dižem svima živce sa svojim kreštanjem haa haa haa onda svi kolutaju s očima i prsti u uha kreću(...hm... pa kad bolje razmislim ja to fakat već dugo nisam napravila!!! opustili su se , morat ću to popraviti haa haa haa možda već i danas haa haa haa)
koristila sam spiku: Moj rak i ja prijatelja 2… pa sam ubrzo doznala da smo prijatelja 3 haa haa haa ,Inače ,moj muž i ja smo znali mjesečno jednom ići u kino prije mojih podstanara u meni a sad ili su se zaredali dobri filmovi ili smo iz straha češće išli u kino pa sam mu spustila kad je rekao ; Ženo! Vodim te u kino! na to sam mu odgovorila ; Pa da, sad me vodiš često jer plaćaš samo dvije karte a ide nas četvero !!!naughtysmijehsmijehsmijehsmijeh
brzo je skužio što sam rekla i komentar je bio da nisam normalna haaa haaa haaa. Na žalost ne mogu se svega sjetiti jer uz kemoterapiju dobiš gratis blokadu u glavi pa čak i obične riječi su ti nedostižne, onda se nađeš u nezavidnoj situaciji sa nepoznatim ljudima ili doktorima kojima moraš nešto reći jer te pitaju , a tada samo iz grla ide neki čudan zvuk hmkanja rolleyesrolleyesrolleyes haaa haa haa

AJMOOOO SVIII SAD NA RAAAAAAABBBB !!! JUPIIIIIIIIIIIIIII; tamo nas čeka tulum naughtysmijehsmijehsmijehsmijeh

Odmah s muževog posla smo sjeli u auto
- mlađi sin,muž i ja zapićili na more sa dobrom muzikom... neee, ne ,nee nisu cajke eekeek Samo samo strane DANCE -i one Haus za adrenalin na putu thumbupthumbup, a kad se približavamo trajektu onda morske ,Dino Dvornik i Oliver (šmrc,šmrc,šmrc..obožavamo vas Oli i Dino).
Stigli smo nešto poslije 21h u kuću. Dočekali nas na dvorištu Nada i Josip izljubili se s njima , moja Nada se isplakala jadna , sve je to jako teško za nju zbog velikog srca koje ima . Sjeli , oni nazvali moju kćer i njenog dečka da se spuste …prva je došla moja mala, i naravno kad nas je vidjela sve da sjedimo za stolom krenule joj suze radosnice… k tome još i moj mlađi sin je prvi puta došao na Rab kod nje što ju je još više rasplakalo od radosti. Ne znam koliko je točno vremena prošlo,.. onda sam rekla kćeri da bi mogli ona ,moj sin i ja gore da on vidi njen stan di je ona. Pobrali se mi troje a ovi ostali znajući što je gore čeka puknucupuknucu mrak im je svima pao na oči. headbangheadbang I sad imam problem… ona je na trećoj etaži…stepenica kao u priči haa haa haaa kako to odglumit da mogu odhodat??? haa haa haa.,,100 problema sam imala , pa jedva doma dođem do svog drugog kata ha ha ha- Ide ona prva i nije njoj baš jasno kako ja to kaskam zadnja,..naughty a ona je trudna i njoj je teže ha ha ha , no međutim, snađi se druže, ja se kao sjetila igrice s PS-a
( joooj nemate poima kako je ta igrica super) i počela se smijati i kao fučkati kako to i ide u igrici smijehsmijehsmijehsmijeh i kao ja zbog tog stojim i smijem se, a sin naravno skužio
spiku pa se uključio da je ometemo i lagano uspijem doći do njenog stana. Kad smo stigli gore na taj jebni zadnji kat kuće nutnut bacila sam se na njenu kutnu garnituru i hvatala zrak na škrge ,--- kao kažem ja njoj ; Aj pokaži bratu svoj stan-, što je meni naravno dalo vremena da se saberem i skupim svoja nepostojeća muda da joj kažem za karcinom puknucupuknucu. Pokaže ona njemu stan ,(hvala bogu što je velik pa sam dobrano dobila na vremenu)ha ha ha - ja se sabrala i stoji ona hoću li se dići da idemo dolje i zbunjeno piljila u mene što se ne dižem????… ha ha ah jebooo teee!!!!!! koma situacija je bila, haaa haa haaaa!!!!!. Kažem ja njojzi ha ha ha ; aj sjedni tu do mene malo… OOOdmah joj je pao mrak na oči !!! ( zna mala znanje ,hi hi hi - čita me mala ko knjigu a da ne mora pljunut u prste da bi mogla listat) prozborila je tiho; aaa joooooj…, sad znam da nešto ne valja .I tad sam joj lagano s laganim uvodom rekla da imam rak…. Naravno dijete se rasplakalo, sva u šoku pa kako kad je nalaz koji sam ja digla bio negativan??? to joj je bilo prvo što je rekla,.. i onda sam joj sve objasnila . Ujedno sam joj i rekla da ne želim da dolazi u Zagreb, ne trebaju joj šokovi niti moja zračenja, najvažnija su ona i beba i mora to poštivati. Iako teška srca složila se s mojim argumentima, i rekla je da se slaže… onda sam ja to opet okrenula na crni humor gdje je kao i moja mlađa kćer plakala i smijala se u isto vrijeme. Uglavnom, brzo sam ja to odradila s njom, spustili se dolje. .svima je pao kamen sa srca zujozujo kada su vidjeli da sam ja to super odradila i da je ona dobro i da je to onaj plač koji je normalan, a ne histerija koja bi ugrozila bebu. Kao da se čulo - BUUUUUUM- jer se hrpa kamenja strovalila na pod od svih prisutnih sa kičme haa haa haa .Družili smo se do ponoći u odličnoj atmosferi i pobrali svi u krevete jer smo svi bili strgani mi od puta i od stresa, a Rabljani od stresa( svi smo bili slomljeni zbog moje kćeri kakva će reakcija biti.)Već ujutro u 8 stiže meni poruka od moje Vedrane(šogorica od moje kćeri) ;što voliš? Koje voće, koje povrće , što smiješ…. Madre mia ona je već od jutra harala po Rabu i tražila za mene domaće smokve, kelj, med, bademe…. Jadno dijete kako se ona dala u to ….Ustala sam valjda u 9,30 Tamarica došla do sobe s pitanjem može li kava?.. Naravno …(.je bio moj odgovor ) i krenuo novi dan s super početkom bez stresa jer je sad sve rečeno . Dečko od moje kćeri se patio s temperaturom pa ga nagovarali da mora sve pit što mu se daje od lijekova i sirupa ,čajeva i na kraju moj famozni češnjak s medom i vitaminska moja tableta da ga digne iz mrtvih. Došli Nada i Josip gore ,malo smo čavrljali popili kavu i svi se oni razbježali za nekim poslom osim mene i malog Rabljanka …mi oboje ko krepane mačke ha ha ha. Nismo se ni opustili , kad evo već zove Nada dolje da je gotov ručak da se spustimo, majko mila meni je sad sve to brzo jer sam ja sad opasno spora ha ha ha Ova jadna napravila 100 jebenih jela, samo da kao i uvijek svima udovolji. Meni je napravila lignju s mrkvom i krumpirima na lešo, pa kelj s krumpirom na maslinovom ulju i povrće na pari, a ostatak je jeo francusku, odojak, rižot od sipe …bog te neće, kao da svadbu slavimo. Sve mi je tako pasalo od tog da sam uživala u toj hrani njaminjami Dok smo u miru pojeli, malo odahnuli i eto došlo je vrijeme da moramo na trajekt…Moja Nada opet suza- suzu goni, moja kćer se suzdržava i bježe joj suze ,Vedrana se drži čvrsta kao a vidim joj na licu da se bori s osjećajima…Krenuli,... mahali do zadnjeg vidokruga natrag u stvarnost. Na putu mi pozlilo pa sam morala leći da ova dva moja nosoroga to ne skuže, nikad kraja majko mila …nutnutnut


Dragi moji … sada odoh u Karlovac na viksu i onda ću vam ispričati u ponedjeljak za jednu- BOL- koju ni u ludilu nisam mislila da postoji puknucupuknucu,
ugodan i lijep vikend vam svima želimo nas troje naughtysmijehsmijehsmijeh

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.