17

petak

kolovoz

2018

VAŽNO DA SI ŽIVA

Sada ću kao prava OSKAROVKA bez crvenog tepiha uputiti par riječi zahvale smijeh- iako nisam u glamuroznoj haljini i crvenog tepiha pod nogama...
Doista hvala svima od srca koji čitate moj JUPIIIIII !!! party- BLOG -
- Prvenstveno, hvala mojoj cijeloj obitelji :
-mom suprugu koji svaki dan gleda i prisustvuje SVIM mojim usponima i padovima i koji nadrapa kad mi grah loše padne u danu a to je čestoooo smijeh
- mojoj brojnoj djeci koja su mi i dala povod ovog pisanja sa rečenicom "VAŽNO DA SI ŽIVA" naughtysmijeh i bez kojih moj život nikada ne bi bio tako lijep i mlađem sinu posebno jer živi s nama i jer me uveo u svijet PLEJKE bez koje bi vjerojatno NIKAKO ovo sve izdržala … to je moj odličan ispušni ventil-hvala ti ljubavi moja što si me spasio praznih dana koji bi bili sve samo ne jednostavni za mene
- mojoj sestri koja je i dalje mišljenja da imam kako bi ona rekla : prolazni zečititis i naravno i njenu rečenicu - " DOBRO ZNAŠ SESTRO KOJE SMO SORTE ,TI SI JAKA smijeh" .
Svim prijateljima hvala, poznanicima, prijateljima mog mlađeg sina koji su često sa nama i koje neizmjerno volim
i vama dragi moji BLOGERI koji mi isto dajete vjetar u leđa … Još samo jednu osobu želim posebno istaknuti koja je u mom srcu kao moja djeca, koja mi nedostaje jaaaakooo jer je otišao u Irsku živjeti... Gogo moj predivni,,, hvala ti što me pratiš crycry voli te tvoja teta svim srcem.


Samo da znate i suzu sam pustila, baš kao i svi OSKAROVCI I OSKAROVKE : je da su mi publika samo moje mačke iza mene , ali nema vezeeee- bitno je da je atmosfera JAAAKAAAA :smijeh

A sadaaaa!!! vežite se polijećemooooo!!! pismo koje sam obećala



- to je moj svekar.... ništa više ne trebam reći.
ETO, to je to….idemo dalje u moja zbivanja.

Mlađa kćer se dala u proučavanje svega, ona i mlađi sin kupili mi 2 ulja , konopljino i bižino, 2bočice kapsula- -gorka dinja i slatki pelin, stalno mi radi domaće pripravke sokove od limuna ,naranči i 100 čuda. Ta malena je u sekundi postala moj doktor zdrave prehrane, sve živo i mrtvo je ispitala i pročitala i tako razumno razmišlja i daje savjete kao da je sada ona meni mama a ja njeno dijete…starija kćer i stariji sin ne znaju jer ona je trudna i živi na Rabu a on je bolestan. Njemu je pozlilo kad je čuo uopće da mi nije dobro i da imam nekaj na cici.. On je bio gotov kad sam mu rekla prije Božića tako da ništa neće ni saznati, a kćeri s Raba ću reći kad dođe u više informacija, a ne da joj netko drugi to kaže pa ne daj bože da se nešto dogodi toj njenoj trudnoći. Svi su u šoku; moj muž ,mlađa kćer i njen dečko i njegovi starci, otac moje djece, moja sestra, starci od mog muža ,Rabljani- moja Nada, Vedrana, Jadranko, Joso-, … koma..ne znam … 22.01.2018. sam dobila nalaze od desne biopsije, hvala bogu na desnoj nemam rak samo neka upala koju ču najvjerojatnije -valjda trebati rješavati sa tabletama, onda isto tako sam dobila nalaze od papa testa- također rak nije krenuo odozdo, isto imam upalu i nešto sa -P- i isto ću dobiti neke tablete i mast i najveća vijest danas su me nazvali i sa onkologije( -SVE- se dogodilo danas ha ha ha i to odlične vijesti sve od reda) ,da dođem 24.01.2018., srijeda u 12 h kod dr na prvi pregled i valjda termin za kemoterapiju. Eto jučer mi je krenuo divan dan s divnim vijestima a danas 23.01.2018 očito slijedi u takvom tonu današnji dan. Kao prvo ustala sam se nekako drugačija s vidno boljom snagom i manjom boli ispod lijeve ruke, bio mi je moj čupavi Saško, jooooj… moj mlađi sin i ja smo mu riknuli od smijeha. Koji divan lik, koji divan lik… pratimo se već 27g i nikada se nismo iznevjerili…prvo ja ,pa pretprošle godine Tamara i Fran prošle su pod njegovom čizmom naučili voziti i prošli autoškolu-ne postoji bolji instruktor od njega, a sada još ostaje mlađa kćer, i ona će kod njega , ja sam sretna što imam osobu kojoj vjerujem i za koju znam da mi je djecu naučila voziti auto ali doista SAVRŠENO i nemam straha ni milimetra nakon njegove instrukcije za svoju djecu. 24.01.2018. i idem u bolnicu kod prim. na onkologiju .Eto, došao je već i taj dan… Danas mi dolaze mlađa kćer i njen dečko navečer i prespavati će. To je sigurno meni za hrabrost i njoj za smirenje da tu noć bude sa mnom. Ujedno će mi donijeti tu izvorsku vodu što je kupila i opet mi pripremiti napitke… jadna moja djeca kako su brižni… hvala svim zvijezdama što su mi podarili za moju snagu i volju najdivniju djecu na svijetu.Danas 25.02.2018. ..težak dan od jutra… sanjala gluposti i od jutra mi je pojeden mozak sa nervozom od ničega. Osjećam se čudno, umorno danas i svrbi me i boli ispod pazuha i boli lopatica na toj lijevoj strani. Uglavnom jučer sam bila kod primarijus . Bila sam naručena u 12h,što znači da moram doći ranije ( po mom ) barem pola sata samo sjedit i ispuhivat tremu ,.. jer je to bijela zgrada do koje imaš što hodati a ja i moja snaga smo sada na VI, odmah od jutra je krenula nervoza koja mi nije potrebna zbog tog dolaska… Ja sam željela minimalno biti pola sata prije zbog hodanja, zbog parkinga i da mi ostane čistih 30 min da se skuliram zbog treme koja me prala. Ok ,iako pod stresom maximalno sam se kulirala jer mi je najbitnije bilo da mogu staloženo sve pohvatati što će mi primarijus reći .Parkirali smo se u garaži ,bilo je 15 do 12 već tada…mene je oblijevao znoj jer znam da do zgrade imam dosta jahanja a nemam snage, pa sam valjda svu tu preostalu snagu ubacila na brzo hodanje od čega mi po malo krenula i muka ali taj adrenalin straha mi je dao fore da uspijem. Stigli smo 5 do 12 na šalter, hvala bogu opet nikog ispred mene nije bilo što mi je opet pao teret da sam na vrijeme iako uspuhana hvatala zrak bez trunkice snage u tijelu. Sestra na šalteru ljubazno me upisala i rekla odite ispred sobe 4 tamo će Vas primarijus zvati. Sva sreća pa je bilo slobodnih stolica u blizini gdje sam jeedva dočekala sjesti i molila boga da me ne prozove barem pola sata da dođem k sebi od napora i straha…imala sam sreće jer je tako i bilo.Sjedimo tako moj mlađi sin i ja jedno do drugog, on zatrpan torbom i lijekovima koje sam ponijela da pokažem dr, a suprug je stajao s jaknama u ruci jer nije bilo mjesta a i nije htio sjest.. Malo je počela neka komunikacija da olabavimo zrak oko nas , kad neki osjećaj me natjera da pogledam u lijevo a ono moja sestra..haaa haa haa Ona je meni dan prije nešto pričala da ide i ona nešto ali od blokade mog mozga ja nisam skužila da ona treba ići isti dan kad i ja naručiti se za pregled kod primarijus tako da je došlo do krivog spoja zbog mene a i zbog nje jer je glupa pa nije jednostavno rekla- ; čuj idem i ja isti dan tamo jer se moram naručiti mogu li s vama…ali to je moja smotana sestra i ništa novo od nje… dakle došla do nas ;a ja kaj ti radiš tu ??? I onda je koza rekla to kaj je trebala reći ha ha ha . U glavnom sjela je do mene jer su moji dečki išli nešto pojest tj kupit u Konzum da bi nešto pojeli -mi smo to vrijeme se zezale i čekale da me prozove dr.. Prošlo je i više od pola sata čekanja ali meni je to tako odgovaralo da je to milina, i kad je progovoreno moje ime na interfon ajme lagani trnci su me odozdol do vrha glave prošli i od uzbuđenja ja svima njima kažem .IDEM JA!!!, i dok sam kroz prolaz trebala proći opet sam se okrenula i rekla IDEM JA ha ha ha ko da mi je netko napravio restart pa ajmo to ponovit i reći da ja idem… užas koja sam ja budala. Ušla sam u ordinaciju, na stolici sjedi simpatična doktorica , lijepo se pozdravimo sa osmijehom i krene proces pričanja, prvo me tražila da joj dodam svu dokumentaciju i CD od MR-a da bude kod nje u arhivi da ona to pogleda kad će me uvest u bolničku obradu. Tada su krenula pitanja s njene strane …Opet sam ostala kao tele koje je izgubilo mamu zbog informacija koje mi je dala .Prvo me ispitivala kada sam što obavljala u prvoj bolnici, zatim sam rekla da me profesor preporučio k njoj na obradu jer je najstručnija i naravno dodala sam da je i moja sestra njena pacijentica na što je pitala koje joj je ime i ja kažem Jasna- odmah se žena sjetila, kaže ; a to je ona crna s razbarušenom kosom, ne bi vas nikad povezala da ste sestre ali sad kad ste se nasmijale malo po osmijehu. Zatim me pitala da li je netko u obitelji imao rak , ja kažem pa sestra samo, na što će ona ; Vaša sestra nije imala rak kao VI, ona je imala vrstu fibroadenoma (nešto) koji nije opasan po život bio a Vaš je takav-mi ga zovemo podmukli rak jer se ne može prepoznati na ultrazvuku ni mamaografiji jer se pokaže kao da je mastopatija i ako se ne napravi biopsija tkiva on po tiho razara i ubija svog nositelja. On Vam ne raste brzo nego polako i gdje pusti metastaze radi veliku štetu . Dakle da li je još netko imao u obitelji takvu vrstu raka?.. Ja odgovaram; koliko ja znam svu našu bližnju familiju nije..na to će ta draga primarijus gledajte, moramo sad mi to riješiti na način da ja Vas moram totalno i pregledati, što znači da će te tražiti uputnicu za bolničko liječenje i mi Vam moramo sve nalaze opet napraviti jer ovo na vrstu karcinoma koji Vi imate nije dovoljno precizno odrađeno i isto tako i desna dojka ,s obzirom da se on skriva iza masnog tkiva svagdje može biti, a ujedno da li su vam vadili uzorke ispod pazuha s limfnih čvorova? Ja kažem ;-ne- , zakolutala je očima i odmah nazvala u bolnicu na citološki koliko sam ja mogla shvatit iz razgovora i ljubazno molila da joj mailom proslijedi ta dr još neke vrijednosti koje nisu bile napisane a jako su važne. Zatim kada je završila komunikaciju pitala sam je ; molim Vas ja stanujem u Dubravi…da li postoji mogućnost da dolazim od kuće i to obavljam, na što je odmah odgovorila da može gdje je meni odmah stijena pala s mene. Rekla mi je; mi ćemo Vas kontaktirati dan prije i Vi ćete 3 dana za redom obavljati tu kod nas pretrage, a onda ćemo detaljno razgovarati jer na osnovu ovih nalaza koji su preoskudni za ovu Vašu vrstu raka ne mogu Vam ništa više reći . Kad mi napravimo detaljnu obradu, onda ćemo se dogovarati što ćemo raditi po redu. Pregledala mi dojke , rekla ; obucite se lagano, za to vrijeme je nešto pisala, dok sam se odjenula dala mi je papire i prozborila sa lijepim osmjehom zovemo Vas i pozdravite sestru. Ja na to kažem ; hoću hvala, evo i ona je tu u hodniku čeka me .Svo troje su me pogledali kad sam izašla van, bila sam još malo pod dojmom informacija ali sam uspjela ispričati što je sve rekla i eto… sin je mog supruga odbacio do blizu posla i nas troje smo krenuli prema doma da popijemo kavu jer prva jutarnja nikom od nas nije bila dobra zbog jutra a bogami ni Jasni od njene mame ha ha ha , i naravno moj šmokljan me nije sjetio da trebam podići tablete u apoteci kao i obično,.. došli doma popili kavu malo se zezali moja sestra otišla prema doma a ja se sjetila kako me ovaj moj mali kreten nije sjetio za tablete pa smo opet morali ići van do apoteke. Stariji sin me zvao taman dok smo galopirali ujutro prema bolnici, iako sam mu rekla da idem tamo doktorima i on bi došao pa je to mlađi sin rješavao. Ja trebam fotokopirati sve papire i odnijeti svojoj dr i tražit uputnicu za bolničko liječenje i onda sam 26.01. 2018 kod plastičarke i vikend napokon bez trčanja po doktorima hvala ti bože….S obzirom na situaciju i šesto čulo, odlučila sam da moram otići na Rab u petak nakon pregleda plastičara. Dakle… bila sam kod plastičarke, super doktorica. Pregledala je sve papire s time da je najveću važnost dala papiru od primarijus . Nakon detaljnog proučavanja kratko i jasno mi je rekla da imam gadan rak koji je kompliciran i u prijevodu zajeban totalka. Da će mi odstraniti obje dojke jer on ima tendenciju nakon nekog perioda pojaviti se i na drugoj dojci koja mi je ionako već sad deformirana. Da ima svakakvih mogućnosti s obzirom na moje godine i da samo ne smijem gubiti vjeru i nadu. To je u kratko što mi je naj važnije ostalo u uhu inače bi imala što pisati koliko toga mi je rekla i crtala i objašnjavala. Te informacije su još više potvrdile moju obvezuheadbangheadbangheadbangpuknucupuknucupuknucu da moram otići kod starije kćeri na Rab i reći joj istinu...


Sutra nastavak slijedi. Nego tko je rekao da žena može odjednom raditi više stvari ??? pa što taj čovjek ili žena lažuuuu… Već drugi put od kako pišem BLOG mi je izgorjela klopa koju istovremeno kuham zujozujo Dakle, LAŽU VAS ŽENE MOJE ,to je patka- sve gori-gori gora, gori borovina a bogumi i moj ručak smijehsmijeh

Sutra idemo u nove pobjede,volim vaasssss!!!!!

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.