NIJE ŽIVOT ČAŠA SOLI


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


nije život čaša soli
ne možeš zaplakati ako ne boli
samo tad, kad iskreno se voli...

nije život čaša meda
da te voli svatko
tko te pogleda..

u život se ljubav piše
svakim danom sve više
poneka se želja zabriše
i srce zakuca malo tiše...
-žana-



Send a Teddy Gram at bigoo.ws


30.08.2007. u 23:38 * Koment * 15 * Print * # * ^


LOPOVE, NE KRADI


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


bila sam sinoć, nije tebe bilo
poželjela sam , a to mi se samo snilo,
da te dodirom nježno probudim
poželim to opet, a da se i ne stidim...

sinoć sam htjela, dodir tvoga tijela
nije te bilo, dok srce je željelo
al opet probudi me dan
tad shvatih, opet mi kradeš san...

lopove dragi, koji sviraš na gitari
ti samo pjevaj te nježne riječi,
i bez obzira na sve, nikad ne stani
bez tebe tužni bili bi snovi, tužni dani..
-žana-


29.08.2007. u 23:15 * Koment * 12 * Print * # * ^


POŽELJELA SAM



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

poželjela sam, da te ne volim
ali kako da dane bez tebe provodim,
poželjela sam, da ne mislim nate
ali kako, kad misao živi svaka zate...

poželjela sam otvoriti novu knjigu
u kojoj tebe nema,
ali kako ne osjetiti brigu
kada posvuda si glavna tema..

i da želim bez tebe poći dalje
opet me sudbina vrati na puteve stare
i kako da bez tebe udahnem zrak,
kad pratiš me svuda, korak uz korak...
-žana-


28.08.2007. u 23:53 * Koment * 8 * Print * # * ^


NIJE LJUBAV



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

nije ljubav, nije
tajna koju srce krije...
nije ljubav, nije
suza koju oko krije

nije ljubav cvijet u rosi
niti je ona, mašna u kosi
več je ljubav ime tvoje
kojeg srce moje nosi...

i ne gledaj u ljubav
ko da je veliki grijeh
veliko je bogatsvo u njoj
duši melem, srcu osmjeh...
-žana-


28.08.2007. u 01:03 * Koment * 12 * Print * # * ^


NE PITAJTE ME


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


ne pitajte me, s kim u jutro kavu pije
ni čije tijelo noću sad ga grije
ne pitajte me, s kim se vedro smije
voli ga srce, prestalo nije

i nepitajte me, tko ga noću ljubi
dok zora polako rudi
sve bih vam rekla,
ali ni ja to ne znam, dobri ljudi...

znam, da više ne spominje ime moje
sad sve njeno, njemu je najbolje
nek jim je sada sretno, i neka jim je lako
da sam znala tada, nikad nebi završilo ovako...
-žana-


27.08.2007. u 02:17 * Koment * 14 * Print * # * ^



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

dragi moji
eto mene opet :)..vratili se sretno, kako smo i pošli :)..malo nas vrijeme zafrkavalo, no tad smo malo u shoping, malo relaksacije, bilo i nekih izleta, kad smognem sastavit ču jedan kraći slaid, jer ionako svi znamo, kako prolazi ljetovanje :)..al čini mi se ipak nešto posebno, jer je ove godine u toj uvali san simon imala grupa faraoni koncert uživo, povodom 10ogodišnjice postojanja, a i promocije novog cd-ja...inaće, kod mene sve po starom :)..a kod vas?..oženio li se tko dok me nije bilo?.šalim se :)
HVALA VAM, TO STE ME POZDRAVILI I DOK ME NIJE BILO!..iako sam sobom ponjela laptop, nije koristio za drugo, sem za prebacivanje slika i snimaka :)
ma da ja više ne gušim, nego ukliknem taj post, i da vas idem pozdraviti :)


26.08.2007. u 17:09 * Koment * 12 * Print * # * ^


JEDNOM


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


nočas mi dušu lomi
razdire me od boli
ne mogu dalje tako
iako srce voli...

ne mogu da praštam iz dana u dan
nemožeš u javi hvatati san
nije to pjesma, to sam ja
bila je ljubav,nije nam suđena

dok mi obraz peru suze slane
ne diraj mi srce, ne diraj te rane
ne diraj mi više dušu, u njoj je još samo prah
ne reci više ni riječi, zaustavi dah...

jednom, prestat če teči te suze slane
jednom, u ožiljak zarast če i te rane
jednom, srce te voljet više neče
u proljeće opet procvjetat če cvijeće...
-žana-



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


dragi moji,
povodom odlaska na odmor, željela sam vam staviti na blog nešto vedro, nažalost, desilo se nešto, zbog čega napisah te stihove...seko, ti znaš o čemu se radi...svima ostavljam velik pozdrav i zagrljaj dok se ne vratim...


18.08.2007. u 22:35 * Koment * 30 * Print * # * ^


NA TVOM RAMENU


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


na ramenu tvom,
pramen moje kose
na usnama tvojim
kapi jutarnje rose

u duši tvojoj
misao moja spava
na jastuku od svile
opuštena mi glava

misam sanjar, niti lutalica
volim biti ovog neba slobodna ptica
a onim malim djelom srca
volim te, ko cvijet leptirica...

volim, kad srce jače zakuca
volim, tihi uzdah srca
volim te, dok se duša nježno smije
volim te, više nego prije..
-žana-


17.08.2007. u 23:15 * Koment * 13 * Print * # * ^


PLAVO SRCE MOJE


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


nije pjesma kriva
što srce moje nema mira
i nije kriv ritam taj
ni tvog oka sjaj..

nemirno je srce moje
i nije crvene,
več je ono plave boje...

i pogled tvoj,
postade krivi spoj
jer utopi u njemu
pogled se moj..

i ne veži srce moje
u crvene boje
ne može ono disati
bez plave boje svoje..

i dok grle me ruke tvoje
znaš, da i moje tebe vole
al ne uzimaj mi ono malo duše
i nemoj, da opet snovi se sruše..
-žana-


15.08.2007. u 23:43 * Koment * 16 * Print * # * ^


NE OSTAVLJAJTE MI LANCEVE SREĆE, JER ČU PRIJAVITI KAO SPAM


drage moje djevojke!
još vas jednom molim, posebno tebe tajchi i zvjerku, tebe sam ionako več upozorila..ma nemojte mi ostavljat tih lanceva sreće, čitam ja kao nesreće!..pa napišite post, napišite komentar, al mi ne stavljajte više toga na blog, jer ču prijaviti kao spam...
ma drage djevojke,ako nemate zbilja što drugo radit, idite lovit dečke, surfat po netu, bilo što , samo nemojte mi s tim fintama!
dajte se molim vas malo uozbiljite!...ako se ne možete, netreba ni da dođete na moj blog!
ubuduče, dajte malo razmislit, pa valjda nemoram svaku posebno molit...

pitam se, jel vi stvarno mislite, da vam ti lancevi donose sreću ili nesreću?..pitam vas, jer i ja sam se toga bojala, još u vrijeme škole, pa smo poturivali to jedni drugima...al smo onda skontali, da smo budale!..i bili smo!..sav đeparac potrošili smo na kopiranju toga, a nije bilo neke sreće, ni nesreće..što život donese, pak donese..i djevojke, molim vas..ne više!
-žana-


14.08.2007. u 22:07 * Koment * 9 * Print * # * ^


IZ ARHIVE


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


umjesto mene
prsten na ruci te žene,
i čaša na stolu
nazdravljam svome bolu

pozdravljam te tugo
vjerni druže moj
na dlanove tvoje
polažem život svoj..

igrom ponosa izgubila sam njega
a on je sve što srcu mom treba
ej sudbino, otvori još jednom vrata
da zaplamti ona naša vatra...

i molim te, nemoj me kleti,
nisam te znala voljeti,
i nisam razumjela koliko če
odlazak od tebe boljeti..

i da ti kažem za ljubav tvoju, hvala
nisam tada razumjela, nisam znala
sad razumijem mnogo toga
al kasno je za sve, imena mi moga...
-žana-
iz arhive ovog ljeta..


14.08.2007. u 02:11 * Koment * 12 * Print * # * ^


NAZDRAVLJAM



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



što to skriva pogled tvoj
skontala sam ja prijatelju moj
u tebi žar i nemir
u meni vatra i svemir,

i još ove noči
nazdravljam s tobom
gledam te u oči,
jer sutra več ja ču iči
putem kojim nemožeš me stiči...

jer tama sam u magli
koja nestaje kad dan svjetla zapali
i nemoj ni ti zaboravit riječ koju smo dali
nemoj žalit što smo se upoznali,

nije ruža cvijet koji lako vene
nit če nas dvoje zaboravit to vrijeme
bit če smjeh na licu, zablistat suza u oku
ostat če od nas dvoje sjaj u potoku...
-žana-


12.08.2007. u 02:21 * Koment * 26 * Print * # * ^


NIJE LJUBAV


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


nije ljubav stih. kojeg pjesnik piše
nije ljubav osječaj koji nadu briše
več je ljubav puno više
osječaj drag, kojeg srce piše.

i moje srce poželi da voli
iz navike več se predalo boli
nije ni duša kamen kojeg vrijeme stvori
bila su pitanja, a našli se i odgovori...

samo mali djelić sreće
ukrast ču ja tebi jedno veče
pa da to djelimo u dvoje
u nočima dugim, da uz tebe zakuca srce moje..
-žana-


11.08.2007. u 03:27 * Koment * 11 * Print * # * ^


PRIJATELJU


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


nije da me nije tvoja suza pekla
dok po tvojem obrazu polako je tekla
snagom svog bića i uma,trudila sam se i ja
da mi iz oka suza nebi kanula,

i poželjela sam, da opet zora bi osvanula
imenom tvojim tad sam je prozvala
uspomenu vrijeme ne može da izbriše
odjek tvojih koraka u daljini, sve je tiši..tiše..

upalim svijeću i kleknem kraj groba
ko u igri tad, u ono đačko nam doba,
iz sunčevog žarka osmjeh tvoj zablista
ko prvog nam dana, bilježnica bjelog lista...

i ništa nije isto, promjenilo nas vrijeme
sve se svelo na neke nedovršene teme,
osjetio si, da čeka te sudbina na cesti
zato ti se žurilo u auto sjesti..

da si tada, bar minutu dalje ostao
ko tad, u đačko doba i danas bi se smješio,
al sudbina uzela te u naručje svoje
a ja još ponekad u snu dozivam ime tvoje,
-žana-


10.08.2007. u 03:58 * Koment * 22 * Print * # * ^


PREUZETO OD CHARLIKE, SA DOZVOLOM :)


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


KOD NAS I U SVIJETU


U SVIJETU se kaže "Dragi kolega, dugo se nismo vidjeli."
KOD NAS se kaže "GDJE si ba, pizda ti materina!"

U SVIJETU se kaže "Gospodin je veoma obrazovan."
KOD NAS se kaže "On je peder!"

U SVIJETU se kaže "Izvini, ali malo sam te duže čekao."
KOD NAS se kaže "Gdje ba si, debilu jedan!"

U SVIJETU se kaže "Mislim da niste dobro sagledali sve aspekte ugovora."
KOD NAS se kaže "Jebem te ćorava!"

U SVIJETU se kaže "Mora da se šalite."
KOD NAS se kaže "Sereš!"

U SVIJETU se kaže "Prijatno!"
KOD NAS se kaže "Diši malo!"

U SVIJETU se kaže "Vaša sekretarica je vrlo simpatična."
KOD NAS se kaže "Jel jebeš li to?"

U SVIJETU se kaže "Koju funkciju gospodin ima u firmi?"
KOD NAS se kaže "Koji je on kurac?"

U SVIJETU se kaže "Trenutno nismo zainteresirani za reklamu."
KOD NAS se kaže "Koji će mi davo reklama?"

U SVIJETU se kaže "Smatram da njegovo mišljenje ne treba uvažiti."
KOD NAS se kaže "Ko ga jebe!"

U SVIJETU se kaže "Ovaj projekat je lako ostvarljiv."
KOD NAS se kaže "To je pičkin dim."

SAD VIDITE, ŠTO DANAS UČE U ŠKOLAMA!...DOZVOLILA MI CHARLIKA DA JOJ TO UKRADEM, KAKO BI SAD MI MOGLI ČITATI ŠTO MI NISMO NAUČILI!
HVALA CHARLIKA!- A ZABORAVILA TE PITATI, KOJI PREDMET JE TO :)....A STAVILA SAM I JEDNU PJESMICU, ZA ROMANTIČNE DUŠE :)..ZA SVAKOG NEŠTO :)


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


NISAM SINOĆ

nisu usne moje sinoć ljubile njega
a ni nebih požalila zbog toga
usne su moje sinoć rosu pile
nježne ružine late one su ljubile..

nije srce moje sinoć tiho kucalo
nit je duša moja tebe zvala
tugu poslala sam od mene daleko
previše mi srca ukrala..

nisam sinoć u mislima tvojim bila
uspomene naše u čaši sam utopila
i ne pitaj više mene
što te dirnu druge žene...

od tvoje ljubavi ostao je pepeo i dim
a ni od moje ni praha više nije
pitam se, kako mirit se s tim
da još uvijek isto nas sunce grije?
-žana-




09.08.2007. u 02:30 * Koment * 13 * Print * # * ^


PREUZETO (S DOZVOLOM) OD MINIE BLOGER.HR


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


10 ZAGORSKIH ZAPOVEDI
1. Tuzi bliznjeg suseda da on ne bi tebe
2. Ak' susedu crkne krava, ti moras ubit dve da bi bil boljsi od njega
3. Sto cesce podvaljuj pajdasu svom, nek mu se smije cela birtija
4. Klet ti je jedina crkva gde se spominjes imena Boga svoga uzalud
5. Treniraj s'aki dan sto vise da bi se uspel vise put na dan napit i otreznit
6. Tvoje je vino najbolje u celom Zagorju
7. Ljubi trseka svog i kumu Baru ispod njega vise neg samog sebe
8. S'aki Zagorec mora bit dobar pajdas, muzikas i trinkas
9. Seti se covek da je Zagorec najpametnejsi na svetu i nema pametnijeg od njega
10. Nikad nemoj priznat da si Zagorec jer buju sve odmah znali o tebi


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


10. WINDOWS ZAPOVIJEDI

1. Ne pokreni WIN uzalud.
2. Ne koristi dvije aplikacije istovremeno.
3. Ne installiraj dodatnih programa.
4. Ne igraj se vuka oko pupka.
5. Ne pokreci DOS prompt ako si pijan.
6. Ne osjecaj se ugodno.
7. Ne dizi svoga nego sustav.
8. Ne uzivaj.
9. Ne osjecaj se sigurnim.
10. Ne seri i zbrisi WIN!
-- Nikad ne reci NE!


08.08.2007. u 00:41 * Koment * 18 * Print * # * ^


PREUZETO OD DOBA VODENJAKA :)


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Jedan poučan za sve nas....
Jednog je dana seljakov magarac pao u bunar.
Zivotinja je satima sazaljivo plakala dok je seljak pokusao dokuciti sto
da uradi.

Napokon je odlucio-buduci da je zivotinja stara a bunar ionako treba
prekriti. Nije vrijedno truda spasavati magarca.
Pozvao je sve susjede da mu dodu pomoci. Svi su zgrabili lopate te
poceli nabacivati smece u bunar. Na pocetku je magarac shvatio sto se
desava te poceo ocajnicki plakati.
Tada se na opce cudenje primirio.

Nakon nekog vremena seljak je napokon pogledao u bunar. Bio je zapanjen
onim sto je vidio. Sa svakom lopatom smeca koje je pogodilo njegova
leda magarac je radio nesto zadivljujuce.
Istresao bi leda i popeo se jednu skalinu vise. Kako su seljak i
susjedi nastavili ubacivati necistocu na zivotinju, on bi je otresao i
popeo se.

Uskoro, svi su zadivljeno promatrali magarca koji je zakoracio preko
ruba i sretno iskocio!

Zivot ce na tebe istresati smece, razne vrste prljavstine. Trik kako da
izades iz bunara sastoji se u tome da to otreses i popnes se preko toga
jednu skalinu vise.

Svaka nasa nedac je skalina. Mozemo izaci iz najdubljeg bunara
jednostavno ne posustajuci.

Nikad ne odustaj! Otresi to i uspni se jednu skalinu vise.

Zapamti pet jednostavnih pravila za srecu:

Oslobodi srce mrznje - Oprosti.

Oslobodi um briga - Vecina se nikad ne ostvari.

Zivi jednostavno i cijeni ono sto imas.

Daj vise.

Ocekuj manje.


SADA ... Dosta je bilo sranja. Magarac se kasnije vratio i ugrizao seljaka koji ga je htio zakopati.
Posjekotina od ugriza se inficirala i s vremenom je seljak umro u agoniji
od trovanja.

Zakopali su ga u bunaru.

POUKA DANASNJE LEKCIJE:

Kad uradis nesto lose, i pokusas sacuvati guzu, to se uvijek vrati i
ugrize te. Imas dva izbora. nasmijesi se i zatvori ovu stranicu, ili prosiri ovo
dalje.


07.08.2007. u 02:42 * Koment * 13 * Print * # * ^


UZ VINO


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

nisam ti prijatelju
ja jučer vino pila,
pilo vino mene,
nisam mogla svladat
neke davne uspomene

u pogledu tom
opet zaživjeli u meni
neki davni trenuci
oni protekli dani...

i kao jučer, onako od lani
teku meni uz vino dani
i ja s njim, i ono sa mnom
u društvu postali smo navikom

nije vino krivo,
što je srce prestalo da voli
nit je ono krivo
da me jutrom glava boli...

prestao je život
životom da se zove
sad ulazim sama
u neke teorije nove

i uz vino noči brže teku
ni ne osječam dali suze
ponekad još zapeku....
-liv-
ps.to su samo stihovi, nisam pila :)


06.08.2007. u 03:20 * Koment * 12 * Print * # * ^


JEL ANDREJA, BI TI ENE OSTAVILA VEČ JEDNOM NA MIRU?


dragi moji, nisam mogla odoljet da ne napišem par rečenica!...u zadnje vrijeme malo sam se odmakla s bloga, zbog osobnih stvari...i bivala malo više na blogeru..al nebi bilo sreće, da zbog te iste osobe nisam bila u razmišljanju napustit sve!
ruku na srce, nije bio fer potez, no njime sam htjela izbjeći osoban konflikt!pošto ja tu osobu stavila na ignor, i nije mi se dalo ubadat s njenim lažima, nikako da ona mene ostavi na miru...i puno puta se desilo,da kod nekog naletim, kako komentira moje komentare, a ne post na blogu!
i baš mi draga marsijanka u pravi čas uputi pravi post :)..bilo bi divno, da svatko sređuje svoj vrt, svatko čisti pred svojim pragom, al ANDREJA, ti to nikad nečeš razumjeti, jeli?..i nikad nečeš razumjeti da mojih osobnih podataka ni u kom slučaju nemaš pravo bilo kom slati!...dakako, slala si jih sve od sjevera pa do juga bivše jugoslavije!..jel te izjeda tolika ljubomora?..i što tebe briga što ja stavljam na blog?.jesu li to slikice ili što meni odgovara!..ja bar stavljam svoje pjesme,svoje misli, i to u čitljivom jeziku, dok kod tebe čovjek treba par riječnika za prijevod riječi..
i ne piši mi više!..odgovorila sam ti samo, da te upozorim, da je vrijeme da me ostaviš na miru.zaboraviš, da ja postojim..da ne laži ljudima!.nije te nimalo sram?..a da, mogla bih se i ja raspričati o tebi,al poštujem ono vrijeme prijateljstva, a i o karakteru me naučili, to što ti nikad nećeš znati!
naletim li nakon ovog posta, na samo jednu riječ, jedan komentar, pp, mail, vjeruj jedno, sve tvoje mailove stavit ču na blog i bloger.i to one u kojima opisuješ kako češ uzvratiti onoj zmiji iz sarajeva i još..al neču iči dalje...stoga bi ti bilo pametno, da me ostaviš na miru, ko što sam ja tebe sve to vrijeme!..

MOJE POŠTOVANJE DRAGI MOJI, AL JEDNOM ZAUVIJEK ŽELIM DA ME TA OSOBA OSTAVI NA MIRU, ZBOG TOGA SAM MORALA NAPISATI TAJ POST..


05.08.2007. u 01:44 * Koment * 10 * Print * # * ^


UKRALA JA TO MOJOJ CICA MACI



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

ŽANA-LIVIJANA

prije par mjeseci upoznah jednu djevojku
nisam je nikada vidjela a tako draga mi u srcu
ostavlja mi ona uvijek lijepe komentare
u moj život unese neke nove šare


ona se zove Žana
nema ona nikakvih mana
ima i ime Livijana
baš me zanima o čemu ona sanja


ona je meni postala prijateljica
ponekad kaže meni cica maca
sada me zove charlika
nadam se da ćemo se upoznati, da će biti prilika


bit će prilika život je dug
ona će mi uvijek biti dobar drug
upoznat ćemo se nas dvije jednom
družit ću se još više s njom


ovu pjesmu posvećujem Žani-Livijani


CHARLIKA....HVALA ISKRENO I IZ SRCA!...VELIKA MI JE ČAST STAVIT TVOJU PJESMU NA MOJ BLOG, JER JE TO JEDNO OD IZNENAĐENJA KOJA OSTAVLJAJU U SRCU VELIKI TRAG!...HVALA CHARLIKA!


03.08.2007. u 01:02 * Koment * 21 * Print * # * ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (16)
Studeni 2007 (9)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (22)
Kolovoz 2007 (20)
Srpanj 2007 (17)
Lipanj 2007 (26)
Svibanj 2007 (31)
Travanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



opis bloga


NE STAVLJAJTE MI NA BLOG LANCEve SREĆE!!!!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket









Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

TIGRE PRIJATELJU, HVALA TI ZA SVU POMOĆ I DIVNO SREĐENOM DIZAJNU!!!


Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket




Web Counter
Web Counter

Linkovi


Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
photobucket.com


LIVIJANA777

U mislima mojim

tigar33
chokolada
NIHONKICHIGAI
badyka
magdalena
mali anđeo
Rib@rnica
Maškarada
Minnie
gugo
KrAlJiCa SuZa
1NJOFRA
THE POWER OF MAGIC
MOJE PJESME, MOJI SNOVI
ZK
obična klinka
zrno gorušicino
MALENA
TILL
CHARLI7
MOJI SNOVI
GOGOO
vrag_s_licem_anđela
riječi tišine ne umiru
BORN TO BE WILD
VJERUJ U LJUBAV
MY DREAMS
CLARISS
G4DURA



.Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket


POKLON OD CHARLOTTE7


ŽANA-LIVIJANA

prije par mjeseci upoznah jednu djevojku
nisam je nikada vidjela a tako draga mi u srcu
ostavlja mi ona uvijek lijepe komentare
u moj život unese neke nove šare


ona se zove Žana
nema ona nikakvih mana
ima i ime Livijana
baš me zanima o čemu ona sanja


ona je meni postala prijateljica
ponekad kaže meni cica maca
sada me zove charlika
nadam se da ćemo se upoznati, da će biti prilika


bit će prilika život je dug
ona će mi uvijek biti dobar drug
upoznat ćemo se nas dvije jednom
družit ću se još više s njom


ovu pjesmu posvećujem Žani-Livijani


CHARLIKA DRAGA, HVALA NA POKLONU!




Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket