zalutala:)

petak, 09.09.2005.

Drugačije oči...

Nikada se nemogu prestati čuditi ljudima koji biraju prijatelje iz interesa, a ne iz sličnosti srca..osobe..duše..ljubavi..
Kada mi se dogodi da sretnem takve ljude uvijek ih sažaljevam, jer znam da ti ljudi žive jer dišu s pola srca... jednostavno.. to su defektne duše.. nikako ljudi.. tužno zar ne ?
Jer što nas doista čini ljudima, i prvenstveno čovjekom je duša koja žeđa za drugom dušom, ljubavi... za bezuvjetnim davanjem sebe i srcem koje se raduje drugom čovjeku..
Zar nije doista previše ljudi na svijetu koji žive sa teretom na srcu.. koji ne znaju za svoju dušu, a tako žive i ne znajući za sebe.. i ne znajući što oni mogu dati drugima koje susreću na svom putovanju kroz život.. ipak svaki od nas je svjetiljka drugom čovjeku, putokaz, brat, prijatelj, ljubav.sreća.. život..ispružena ruka..
Ne želim osuđivati ljude koji žive bez jednog oka ,ili ruke.. ili bez srca.. al boli me duša kad shvatim da neki ljudi koji me okružuju doista žive u neznanju.. no tko sam ja da bih ja otvarala njihove oči i njihova srca.. ipak svakome od nas je dan izbor... biti ljubav ili biti ništa... Živjeti za druge ili za sebe.. kakav je naš izbor, takvo će biti i naše srce..
Danas sam drugačija... mirna i tiha.. baš slatko..možda zato jer cijeli dan se guštam uz Norah Jones:)..yes..
idem...

..Come away with me and we'll kiss
On a mountaintop
Come away with me
And I'll never stop loving you..

Nadam se.. jednom..:)

- 18:50 - Komentari (3) - Isprintaj - #