ZAJEDNO PROTIV PLAGIJATA

< svibanj, 2016 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2023 (1)
Siječanj 2023 (1)
Kolovoz 2022 (1)
Travanj 2019 (1)
Prosinac 2018 (1)
Studeni 2018 (1)
Travanj 2018 (1)
Ožujak 2018 (1)
Prosinac 2017 (2)
Studeni 2017 (1)
Listopad 2017 (1)
Srpanj 2017 (2)
Lipanj 2017 (1)
Svibanj 2017 (2)
Travanj 2017 (2)
Studeni 2016 (1)
Listopad 2016 (1)
Svibanj 2016 (1)
Siječanj 2016 (1)
Prosinac 2015 (1)
Studeni 2015 (1)
Listopad 2015 (1)
Rujan 2015 (2)
Kolovoz 2015 (1)
Srpanj 2015 (1)
Veljača 2010 (18)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga








Blog koji je nastao udruženjem više blogera koji međusobno poznaju rad jedni drugih, a nastao da bi se raskrinkali oni koji bezočno kradu tuđe radove ne tražeći dozvolu autora ili ne potpisujući ih. Za one koji se kite tuđim perjem dolazi vrijeme da budu preliveni katranom!!!!




SAVJETUJEMO DA NAM VAŠE PRIJAVE POŠALJETE MAILOM UMJESTO DA ODMAH U JAVNIM KOMENTARIMA IZLAZITE SA OPTUŽBAMA I SPOMINJANJEM IMENA BLOGERA za koje smatrate da su vas oštetitili!
To se pokazalo svrsishodnim poglavito zato jer povećava mogućnost izmirenja !
Javne komentare i istupe mudrije je koristiti onda kad se iscrpe sva druga sredstva za miroljubivo rješenje problema a to onda možete napraviti uz našu suglasnost kad se oko toga dogovorimo! Inače zadržavamo pravo brisanja javnog komentara koji objavite mimo ovih preporuka!

Adresa je:

protivplagijata@net.hr



A evo i chat boxa gdje se možete neposredno javljati i razgovarati međusobno ili sa nama: CHAT.ZAJEDNOPROTIVPLAGIJATA

Linkovi stranica i blogova slične tematike
KILLER PIRATES

KRADLJIVCI DUŠE

BLOGOVI i NICKOVI KOJI KOPIRAJU TUĐE MISLI BEZ DOPUŠTENJA
1.SWEETIMAGINE

( mmdopa@yahoo.com ) Mima (djeluje i na srpskom blog servisu blogoye.org ; podaci poznati urednicima)

2. LOVELADY =

CRO_LADY90

= cro_lady@hotmail.com = (K.Manuela)

PJESME SURADNIKA I PRIJATELJA OVOG BLOGA
NEMOGUĆ BIJEG

Sto ograda i sto zidova
oko sebe izgraditi da je,
ljubav kad pokuca na vrata
sve bi to u čas u vodu palo.

Sto krila da imaš kad u tebi
iz pepela hladnog uskrsne ptica,
od okova što ih nebo šalje
pobjeći nikud ne bi se dalo.

Sto ključeva i sto brava
za spriječiti ljubav ne bi bilo dosta
ni kad se od nje kriješ k’o pred licem
u krivom trenu pristiglog gosta.

Stotinom ruku da je zagrliti svijet
kad ljubav te ovije s vilinskom kosom
pa oćutiš da možeš zajahati vjetar
i ući u buktinju s nogom bosom.

Sto očiju uprtih u tebe, a ti plešeš
kao da ti je u životu to prvi bal,
u svečanoj haljini lebdeći zanesena
dok zapravo te nosi plimni val.

Stotinu tvojih barjaka je palo
viješ još samo bijeli stijeg,
ne postoji mjesto pod suncem
kamo je moguć od ljubavi bijeg.


autor: morska zvijezda
http://kaval.blog.hr

26.05.2016., četvrtak

NOVA KRAĐA PJESAMA JADRANKE VARGA - UKRALA "PARTIJANERICA - PUCAAAAAAAAAAA ME"

Opet nova krađa pjesme Jadranke Varga

IZ KNJIGE: "SJENA DUŠE"

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://www.tulumarka.com/blog/27062/puca-meeeee?&page=0

neka PARTIJANERICA ...je pokrala redom ovo, a dolje su originali!

na njenom profilu piše:

"partijanerica11 je žensko iz Opatija. Ima 30 godina, rođendan joj je 01.01.. Ljubavni status joj je sama i jos dugo tak zelim ostat.

Punokrvni je član od 02.02.2007. po horoskopu je Jarac. O sebi je napisao: na cemu si ti Prekasno i nejasno da bi bilo istina jos uvijek volis me, ali nemas vremena Tako da znam na cemu sam, come on kako da znam na cemu sam al ne mogu razabrati na cemu si ti, na cemu si ti Bez pravog razloga, davimo se danima vise nego obicno, nista nas ne zanima Prekasno i nejasno da bi bilo istina vise nego obicno, igramo se rijecima .

partijanerica11 nalazi se na 0 sl. na Tulumarka.com, skupila je 0 karma bodova, komentirala je na sadržaj 514 puta i nema ništa za reći."


Image and video hosting by TinyPic

UKRADENO!!!!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

I KOMENTARI DRUGIH TOJ KRADLJIVICI "PARTIJANERICA - PUCA MEEE" ... ŽENA IMA 30 GODINA I KRADE!

Image and video hosting by TinyPic


EVO REDOM ORIGINALI:

http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=30781

Image and video hosting by TinyPic

http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=161948

Image and video hosting by TinyPic

NASTAVAK:
Image and video hosting by TinyPic

http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=291791

PRESKOČIH SJENU-DIO
Image and video hosting by TinyPic

PRESKOČIH SJENU - NASTAVAK
Image and video hosting by TinyPic


PA JOŠ JEDAN KRADLJIVAC ILI KRADLJIVICA, NEVJEROJATNO - ALI ISTINITO:

"LOVAC NA ANĐELE" - SA FACEBOOK-A I JOŠ JEDAN PERFIDNI KRADLJIVAC-KRADLJIVICA, 23.3.2016.


https://www.facebook.com/Lovac-Na-An%C4%91ele-804949956223558/?pnref=story

Image and video hosting by TinyPic
UKRADENO!

I ORIGINAL!

http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=164167

Image and video hosting by TinyPic

*********************************************************************************************************************

i brzo javljanje osobe sa nicka na Fejsu LOVAC NA ANĐELE ovdje je i prikaz cijele današnje komunikacije

• Conversation started today

10:10
Jadranka Varga
NE KRADI MI PJESME!!!! 23.OŽUJKA SI UKRAO-UKRALA MOJU PJESMU, A NISI POTPISALA https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1097881616930389&id=804949956223558&substory_index=0


Duše su izvršile izbor nad ljudima i jedna je odabrala mene. Pokretni most između dva svijeta, između jarke sadašnjosti i mračne prošlosti rastjeruje mrak zaborava. Zar sam posljednja što mora osjećati sve titraje u tvom srcu? Zar sam karika prvog i posljednjeg niza u koji uplićeš svoje prste i zar samo mene miluju tvoje riječi? Pijem vodu iz tvoje ruke, a cvijet pokraj izvora uzalud pokušava dobiti malo sunca, kad ga kriju velike krošnje drveća. Hoće li taj cvijet uvenuti? Hoće li izdržati toliku tamu oko sebe? Penjem se prema visokom brijegu gdje me čekaju neke dobre duše. I u velikom i u malom svijetu se događaju iste bitke, usponi i padovi. Moj korijen se nalazi u tvojim rukama. Ti znaš kako ugasiti tu vatru i rastjerati tu tamu. Predivna noć ustupila je mjesto ovom jutru u kojem se nalazim još umornija od jučer. Isto udaljena od svega, isto u potrazi za svim. Zašto? ...jer nisi kraj mene. Niti ćeš to ikada biti. autor JADRANKA VARGA "SJENA DUŠE" ....
Lovac Na Anđele


10:11
Jadranka Varga
OVO JE KNJIGA IZ KOJE KRADEŠ MOJE A NE POTPISUJEŠ!!! SRAMI SE! http://www.digitalne-knjige.com/varga.php


Digitalne knjige - "Sjena duše", Jadranka Varga
digitalne-knjige.com


12:46
Lovac Na Anđele
dobar dan , oprostite ako se desilo takvo nesto, stvarno nismo imali namjeru da neciji autorski rad na takav nacin oskrnavimo.,sad sam pogledala linkove koje ste poslai i vidim da ste upravu. Al ja sam post koji je zaljepljen nasla na nekoj od fb stranica i kopirala kako su i oni ostavili.

12:48
Lovac Na Anđele
bilo ciji autorski rad da stavljamo ako znamo da je potpisujemo autora

12:48
Jadranka Varga
Da, kradu me ljudi, koji ne potpišu moje radove... izdala sam 9 zbirki, a ova prva "Sjena duše" ima preko 400 pjesama... linkovi gdje su objavljene pjesme su na portalu iskrica weblog i moj blog... kao i par drugih portala, ali sam to prestala, baš zbog ovakvih krađa... Najjednostavnije, ako ne znate tko je autor, prvu rečenicu kopirajte i upišite u Google, odmah će Vam dati autora, jer je autor uvijek na prvom mjestu u tražilici Google.

12:49
Jadranka Varga
A ako ne znate tko je autor, najjednostavnije je ispod teksta napisati: nepoznati autor, a teks staviti u navodne znakove ( "...") i sa time ste sebe ogradili, a opet time poštujete tuđa autorska prava

12:49
Lovac Na Anđele
stvarno mi je zao sto je vas rad zlouporabljen , potrudit cu se da nađem te postove i ispravim gresku, oprostite jos jednom , vise se nece ponoviti , al pokusajte me razumjeti stvarno nisam snamjerom to uradila

12:50
Jadranka Varga
vjerujem Vam ... ako imate te postove otkud ste skinuli moje pjesme, možete li mi samo dati linkove ili naziv tih web-siteova?

12:51
Lovac Na Anđele
frown smajlić rado bi to uradila al pored lovca imam jos 6 stranica i vjerujte da vise neznam gdje sta skinem , samo na lovcu i zagrljaju tisine svremena na vrijeme pisemo svoje textove. sve ostalo je posuđeno sa neta . i stvarno se uvjek trudimo da postujemo autore i potpisujemo ih predivno pisete , ovo malo sto sam prelistala je odusevljavajuce.

12:53
Jadranka Varga
hvala Vam na lijepim riječima, ali važno je da uvijek potpišete autora, ako ga znate, a ako ga ne znate, najjednostavnije je ispod teksta napisati_ nepoznati autor ... i nitko se neće naći povrijeđen ni pokraden ni oštećen, jer će autor, ako to i vidi, znati gdje je ostavio/la svoje riječi i to će ispraviti...

12:55
Lovac Na Anđele
obecavam da ce tako i biti, uglavnom i potpisemo sa Nepoznat autor al vjerovatno sam bila u guzvi tako da sam samo kopirala kako sam nasla al da znate da sam sretna sto ste se javili, i da bi ispravila gresku , al jos vise sto cu sada da uzivam u vasim textovima i lijepim mislima. hvala vam od heart smajlić

12:56
Jadranka Varga
ok, onda ću ja izbrisati ovu objavu o krađi, a Vi - molim Vas, potpišite tu moju pjesmu, dovoljno je ispod samo napisati: Jadranka Varga iz Zagreba (ima nas još po svijetu) smile smajlić

12:57
Lovac Na Anđele
vazi odma cu da potrazim ta post

12:57
Jadranka Varga
dogovoreno, a ja sam ovo izbrisala sa Fejsa

12:59
Lovac Na Anđele
hvala i ja sam potpisala vas

12:59
Jadranka Varga
možete li mi dati link?

13:00
Lovac Na Anđele
https://www.facebook.com/804949956223558/photos/a.804957392889481.1073741828.804949956223558/1097881616930389/?type=3&theater


Duše su izvršile izbor nad ljudima i jedna je odabrala mene. Pokretni most između dva svijeta, između jarke sadašnjosti i mračne prošlosti rastjeruje mrak zaborava. Zar sam posljednja što mora osjećati sve titraje u tvom srcu? Zar sam karika prvog i posljednjeg niza u koji uplićeš svoje prste i zar samo mene miluju tvoje riječi? Pijem vodu iz tvoje ruke, a cvijet pokraj izvora uzalud pokušava dobiti malo sunca, kad ga kriju velike krošnje drveća. Hoće li taj cvijet uvenuti? Hoće li izdržati toliku tamu oko sebe? Penjem se prema visokom brijegu gdje me čekaju neke dobre duše. I u velikom i u malom svijetu se događaju iste bitke, usponi i padovi. Moj korijen se nalazi u tvojim rukama. Ti znaš kako ugasiti tu vatru i rastjerati tu tamu. Predivna noć ustupila je mjesto ovom jutru u kojem se nalazim još umornija od jučer. Isto udaljena od svega, isto u potrazi za svim. Zašto? ...jer nisi kraj mene. Niti ćeš to ikada biti. autor JADRANKA VARGA "SJENA DUŠE" ....
Lovac Na Anđele


13:01
Jadranka Varga
ostavila sam komentar ... hvala

13:01
Lovac Na Anđele
hvala vama od heart smajlić

13:01
Jadranka Varga
Ok Pogledano u 13:01


izvinite , zeljela bih znati dali mogu negdje na netu naci cjelu knjigu i skinuti. ja sam inace iz bosne neznam da li ima vasih knjiga kod nas u knjizarama?
http://www.digitalne-knjige.com/varga.php
Digitalne knjige - "Sjena duše", Jadranka Varga
digitalne-knjige.com

beskrajno vam hvala , mogu li koristiti neke odlomke ako mi budu trebali za lovca , naravno potpisat cu vas .i ako nemate nista protiv mogu li na stranici izbaciti ovaj link sto ste mi dali. vjerujem da ce dosta fanova biti zainteresovano za knige
naravno

hvala puno ....

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

**********************************************************************************************************************************

SVE OVE UKRADENE PJESME SU U KNJIZI "SJENA DUŠE" - autorica Jadranka Varga


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

- 09:56 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.