laku noć...

20 prosinac 2011

Doviđenja, laku noć...sad poželih biti sama...danas čula sam i previše za jedan takav dan...kad se istina pred lažima bez borbe predala...kad su gluposti na postolju sa zlatnim vijencima...doviđenja,laku noć...ništa novo, dobro znam, da se barem malo lakše diše,krenula bih sama...protiv svega što me prati kao sjena danima, protiv gluposti na posotolju sa zlatnim vijencima...tek sad vidim kako ne znam, tek sad vidim kako neću, da i sreća zamiriše ne bih krenula po nju...lako naviru mi riječi, samo padaju u nizu, ali kad sam tako blizu, glas mi pusti samo to...doviđenja, laku noć

img src="http://zahir.blog.hr/slike/originals/ag3ssrca39813mcag0zx8nca7kgswjcaznas25caabbk2ecannufvacaolu6khca3rbe04cageauzdcaar21hlcaqtv0u7ca2uf3jvca84p1xgcalsme6hcaicqdtvcae8al28ca92brcrca48g12wcapvg6fb.jpg" alt="" />

i šta kad prazno kroz mene gledaš, kad nisam ni za početak ni za kraj, kad ne znam dal bi otišla ili ostala, kad je sve tako bezveze, a mrzim tu riječ, taj osjećaj...kad ja nisam za trajanje, kad sam tako ukleta, kad me sve stjeralo u kut, a tako prokleto dobro znam da me sve to čini samo jačom...a da bar nije....al imam ja svoje razloge, bez uvrede....ipak sam ja napravljena od samoće...a ti me ljubiš samo na dug, netko mi se preko tebe sveti....da bar imam neki kutak u srcu da te tamo spremim, al pitaj Boga kada i kako...ma ne, nemogu ja to...ja sam ipak iz neke druge priče...mislila sam da mogu, al ne ...ne mogu...i da me vodiš, i da si najbolji....nikada više...nikada više, negdje je tak zapisano, a meni se ne da to mjenjat....i neću dat ikome da to mijenja, jer ja drukčije ne bi ni znala.....ma nek je sve sto puta laž...ostajem u njoj, pa nek odvede kuda zna i može, slijepo ću je slijedit


href="http://zahir.blog.hr/slike/originals/3x44pfca3d92lbcawy9zmvcaztc9g2ca2hxujyca1799t1cazgvvqtcaodyfp0cadksr16cau5uxdxcau5tj0gcat3hvk5ca8yfolpcaytfv3jca2wcrf3ca01hysfcagcrmh2cavfpb4ccabgx0o3can6andg.jpg" target="_blank">


...još jedan pogled svisoka, pozdrav preko ramena...hm...da..još sam ta i još sam prisutna...
doviđenja, laku noć...danas rekla sam i previše za jedan takav dan...





<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.