crna vrana, znam, za sve sam oko sebe...

27 studeni 2011

"Kažu da je grijeh to što tuđe ljubim, svaki bi se drugi sakrio od stida, al sudbina je jedna, sad grešna ili smiješna, jedino je ljubav slabost moga zida..crna vrana znam, za sve sam oko sebe, al ne dam da ga diraš, zlobni svijete mali, jer ja nikada sa njim ne bi niti bila, da imala sam ono...sve ono što mi fali...svakim danom duša traži da te kradem, jer ti i ja smo samo jedno drugom spas, i tražili se ne bi nikad ovim svijetom da imali smo ljubav u onima kraj nas...
Lice lopova časno nosit ću....i nisam više luda da vjerujem u to, da dobro uvijek dobrim vraća se, i nek me osude, za to me briga baš, kad svoje nemaš, tuđe otimaš...zato kradem....Predugo ja gledam na svijet očima tvojim, tu mi se i gubi trag, ja ne postojim, ja hoću život moj da mi se vrati...evo, još malo novih laži dolazi....i zato slaži me da ti je loše kada si s njom..."
i od sveg sna ... ti si jedino stvarno što mi je preostalo...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.