Sve je dobro što se dobro svrši https://blog.dnevnik.hr/zagi90davolica

utorak, 23.09.2008.

Joj kako je vrijeme užasno

Isuse,dugo već nisam ništa napisala, i fali mi već pisanje, makar se nikad ne umorim pišući, hehe,ali ipak ponekad mi je bolje kad pišem i trošim vrijeme na nešto korisno i to mi je drago, ono ispušem se pišući ako sam ljuta ili iživcirana,iako nitko nebi reko da sam tip čovjeka koji voli pisati, ali ponekad stvarno imam potrebe nešto napisati,hehe eto svaki put kad nešto napišem otkrivam nešto novo o sebi.......
Jučer sam lijepo popričala sa svojim teddy-em, i to je baš bilo ono ok, a tema nam je bila zajednički život, isuse onako pa malo je prerano za takvo što, onak al opet imam osječaj ko da sam si već isplanirala život, onak to nije normalno jer ne volim planirati unaprjed jer uglavnom mi sve propadne, a ovo stvarno ne želim da mi propadne, joooooooooj jako mi je stalo do njega, jakoooooooooooooooooo i ne želim ga izgubiti svojim glupi planiranjem, ono želim nastaviti život s njim i s nikim drugim, sada tvarno znam da je on onaj praviyesyesyesyes, da da on je onaj pravi, iako sam još prije par mj mislila da je moja ljubav, ali da ga neću moći voljeti više od onog prethodnog, zapravo zavarala sam samu sebe, ali sada sam napokon shvatila da je on onaj pravi i da ga volim više od onoga, i to mi je tako drago, ono mi ljudi smo tako komplicirana bića, i stvarno nam treba vremena da shvatimo neke bitne stvari, joj ponekad mogu reći sama sebi da sam glupa, ono ponekad se tako i ponašam, onak blesava sam, hehe a ako me slučajno dragi čuje, onda sam nadrapala, kada me pogleda sa onim svojim okicama, joj kako ima lijepe okice, onim slatkim zanosnim pogledom, jaoooooooooooo, sva se rastopim, ali opet tada ima i malo ljutnje, hehe zapravo to nije ljutnja nego nešto kao pogrdba ono zašto to govorim o sebi itd itdnutnutnutnutnut
U subotu sam se prehladila i to ono pošteno, hehe, i danas mi je drugi dan što nisam bila u školi, jao kako mi fali, posebno zbog toga što ne vidim svoje društvo, a i rađe bih bila u školi nego doma bolesna, katastrofa, ono mrzim biti bolesna, dragoga si nisam vidla od subote i sad ovoga danas me nazvo i pita kao jel bi došla malo do grada da odemo na kavu, a kako da dođem kad sam bolesna i trebala bih biti doma i odmarati se, i onda mi se na kraju smije a tako mi se slatko nasmije, a zapravo nit neznam zašto se ovaj put nasmijao, hehe.......roflroflroflrofl
A baš mi fali, joj nisam ga vidjela tri dana i već ono fali mi jakoooooooooooooo, onak ludim, hehe nemrem vjerovati što se događa samnom onak imam želju i potreba gledati ga svaki dan najkasnije svaki drugi dan.......crycrycrycry, ono fali mi on, njegov zagrljaj, poljubav, pogled, sve ono on mi fali, od tijela do duše, hehe, joj al dobro pretrpim tu razdvojenost, ono tako je iz dana u dan, moram to preboljeti, a kada idem leći mi je najgore,onak krevet mi je velik, a ja sama u njemu, usamljena sam navečer, fali mi on da mogu zaspati na njegovom ramenu, i da me zagrli i da ugrijem noge na njegovim nogama, hehe i tako te male stvari, ono samo mi on fali.........
Iskreno se nadam da ću sutra moći u školu, jer mi je već dosta biti sama doma, ono samo s mačkom i psom, koji mi samo dosađuju,al ipak i oni su neko društvo.......
Ovo bi bilo sve za danas, nadam se da ću uskoro pak imat neš za napisat,ono ako budem inspirirana, jedino me brine što nemogu naći jednu knjigu, ono nije fer nikad je nema kada ju ja tražim, joooooooooooj, no dobro svima pusa, a posebno jedna velika i slatka pusica mojoj ljubavi................kisskisskisskisskisskisskisskiss

23.09.2008. u 20:24 • 1 KomentaraPrint#^

utorak, 09.09.2008.

Najteže je reći zbogom

I sleep all night
Right by your side
I love to hear your breathin' breathin'
The morning light
Opens my eyes
It’s nearly time
For leaven' leaving

I know that is seems like it's easy for me
All I wish you could feel what's goin' on inside

It's the hardest thing that I ever have to do
To walk away from you when I wanna hold you
It's the hardest thing in every single day
To have to turn away I want you to know that
This is the hardest thing

Another day is years away
I close my eyes to see your face
The more I wait the longer it takes
It fells like time is standing still
Wherever you go whatever you do
I want you to know that you're on my mind

It's the hardest thing that I ever have to do
To walk away from you when I wanna hold you
It's the hardest thing in every single day
To have to turn away I want you to know that
This is the hardest thing

Just let go of your hand
it's the hardest thing
To make you understand
that to love you fell you
Till the time I see you again
It's the hardest thing

Oooooouuuuuuuuu

It's the hardest thing that I ever have to do
To walk away from you when I wanna hold you
It's the hardest thing in every single day
To have to turn away I want you to know that
This is the hardest thing

I sleep all night
Right by your side
I love to hear your breathin’ breathin’



Joj, kako kaže pjesma, najteže je otići i reći zbogom, u ovom slučaju meni je danas bilo najteže reći zbogom mome djedu, joj plakala i plakala i kada se sve završilo napokon je sve bilo u redu, ono našla sam svoj unutarnji mir i to mi je jako veliko olakšanje, nemogu objasnjiti koliko mi je to olakšanje, ono huh.......rolleyesrolleyesrolleyesrolleyes
Ono joj bio je težan dan, jako težak, onak pokušavam zadržati suze grizem se za usnice, niš ne pomaže, samo teku i teku bez dopuštenja, joj kako bi sve bilo lakše kada bih bila kao robot, joooooooooooooooooooooooooojblablablablablablablablablabla..........
Ah ali prošlo je, jad i bol je prošla jednim djelom, a drugi dio će uvjek biti u meni, i uvjek će mi biti žao što je otišao i što sam ostala bez njega, ali eto takav je život, daje i uzima........

09.09.2008. u 00:12 • 0 KomentaraPrint#^

nedjelja, 07.09.2008.

Kako je život proklet

Joj kako je život proklet, ono uzme ti čovjeka do kojega ti je toliko stalo, pa zašto si ga uzeo, ah danas mi je djed umro i ja sam na rubu živaca, joooooooooooooooooooj, plačem plačem pa stanem, pa opet iz početka, ono nemrem ih zaustavit idu same od sebecrycrycrycrycrycry
Joj a kaj je najgore, jučer mi je stari digo živac, ono isuse kriste, izokrenuo je moje riječi i to na najgorij mogući način, ajme majko, a to je bilo da sam ja njemu rekla da želim da mu netko crkne, ono a to bi bio djed, ono kak je to sam mogo reč, pa djed mi je bio djed kojeg nikad nisam imala, ono katastrofa, ono fakat, s time me tako povrjedio, digo mi živac, i onda me natjero da idem jest s njim za istim stolom, katastrofa, joj i onda se ovo desi, pa nemrem bilivit, kaj jato donosim nevolju ili kaj, i sad me to tako jebe u mozak da ono blablablablablablablabla, osječam krivnju ali neznam zašto......
Ono ludim, moji su otišli sve sredit za sprovod, a ja sama doma, izgledam ko zombi, ono počinjem pričati sama sa sobom, a pričam s ljudima jedino kad me neš pitaju, temperatura mi je ono nemam blage kolka, jednostavno ludim ludludludludlud........
Glavno da je sa mojim teddy-em sve ok, pomirili smo se, hvala bogu, barem je nešto dobro u ovom mom životu.......

07.09.2008. u 22:19 • 0 KomentaraPrint#^

srijeda, 03.09.2008.

Treba mi vremena, samo malo vremena

Hmmm, teško je, jako teško, ali samo mi treba malo vremena samoj, da razmislim o samoj sebi, i kada ću biti spremna ja ću učiniti što je potrebno, jednosatvno nemogu još, još mu ne mogu pogledati u oći, eto ima i ta jedna stvar čega se bojim, to je zapravo moj strah, pogledati u njegove oči i priznati krivnju, i vidjeti prezir u očima, vidjeti ono što ne želim vidjeti, istinu koja boli, tako je to, istina stvarno bode u oči, i mrzim to, mrzim sebe zapravo, iako nitko nebi reko da imam problema, da je sve u redu, ali najbolje je skrivati osječaje, nikome ništa ne pokazati, nitko ništa ne mora znati, ne želim da me žale, da me savjetuju, ne želim ništa od nikoga, samo želim samoću, želim tišinu i prazninu u glavi, ali te praznine nema, nego je sve puno misli, puno krivnje i žalosti......nonono
Ahhhhhh, prvo moram sve srediti sa sobom, a onda sa njim, kada napokon smirim svoju dušu onda ću moći sve rješiti s njim, nikako drugačije, iako znam da je teško i zapravo osječam se kao da uopče nisam spavala noćas, samo sam puna praznine u sebi, tuge i žalosti, ali i to bi trebalo proći s vremenom, nadam se iskreno.......
Spava mi se, umorna sam, samo bih htjela zaspati i nikad se više ne probuditi, to bi bilo tako lijepo i jednostavno, nebi bilo više muke i tuge, samo bih zaspala i nikad se više ne probuditi a s time bi nestalo sve muke, nebih morala više razmišljati o tome, ali ne mogu........

03.09.2008. u 17:57 • 0 KomentaraPrint#^

utorak, 02.09.2008.

Napokon sam shvatila, ali možda prekrasno

Joj koja sam ja glupača, ajme oči me peku od suza, suza za njim, ovo pišem jer se samo tako mogu olakšati, ne želim znati kako je to kad izgubiš nešto vrijedno, ali ja to znam i ipak se ponašam kao idiot prema njemu. Sve ovo što je on napravio je ništa, iskreno to mislim, očito ja nisam normalna, jer se naljutim na svaku sitnicu, svaku koju kaže, iako znam da to ne misli, iako znam da me voli, da mari za mene. Ajem kao da namjerno želim da me povrjedi, pa što je samnom više nit neznam što da radim sa sobom, poludila sam totalno. Sasa stvarno shvačam što radim, ono nisam normalna, ono uglavnom sam ja bila ta koja je bila povrjeđena, a sada ja to radim i to onome kojemu je stvarno stalo, joj ja bi da me grom strefe, jednostavno da me nema, jer sam kukavica da se sama izbrišem sa ovoga svijeta, nemam čak hrabrosti reći mu "oprosti, pogrješila sam", ne nemam jer znam da sam kriva, eto rekla sam i to što nikad nisam. Rekla sam čega se najviše plašim, da sam ja kriva. Ja koja uvijek radi što drugi žele, a ne ono što ja želim. Ljudi mogu tako lako manipulirati mnome, ali ne i on, on to ne radi. Ne to ja radim njemu, i to tako što radim ovakve gluposti.
Joj kada bi samo bilo tako lako reći ovo a ne napisati. Ali ja se neznam ispričavati. Joj zar ovo moram shvatiti preko neke serije. Ajme majko, nitko zapravo nezna što se dešava u meni, ono gledala sam tu seriju koju obožavam, i onda shvatim što sam zapravo napravila, što sam onda napisala, što sam učinila. Tek kada si korak da nešto izgubiš tek onda shvatiš da trebaš sve priznati, ispričati se jer samo tako možeš vratiti ono što je tvoje, ili je bilo tvoje. Samo da je moguče ovim mojim suzama vratiti riječi koje sam izrekla. Ali ne mogu, jer što je izrečeno nemože se vratiti, nema povratka u prošlost nego samo ići prema budućnosti. Jednostavno želim otići, želim ovo zaboraviti, želim nestati ali sa oproštajem. Jasno mi je da moram tražiti oprost jer ne mogu otići sa tim teretom na duši, da sam povrjedila osobu koji je bio spreman sve dati za mene, apsolutno sve, čak i život kada bi to bilo potrebno. Eto žašto ne želim nikakve poklone od njega, jer dobro je rekao kada je rekao da je predobar, da predobar si za mene, iako ovo zvući kukavički ja tebe ne zaslužujem. Ovo se nemože usporediti sa njegovim postupcima, zbog toga što se on pomalo ponaša djetinjasto, ali ne uvijek.
Ali ja, pa ja sam potpuna druga priča, ja se uvijek držim visoko, uvijek se pravim pametnom, dok se ovakvo nešto ne desi, onda tek shvatim što imam i što mogu izgubiti. Hehe, eto sad se jednostavno sama sebi smijem sa suzama u očima, nikakve suze meni sada ne mogu pomoći, nikakve! Dobro su meni moji govorili, da sam sebična i neodgojena. Ali ne u tom smislu da me nisu odgojili, nego da sam ja postala bahata jer su mi previše dopuštali, jer nikad u životu nisam primila batine, jer sam jedinica i neznam što to znači djeljiti radoteljsku ljubav, jer sam uvijek bila bakina i mamina curica, ja sam si sama kriva za sve. I ono što sam sama postigla, sama i uništim. Zašto nemam malo više hrabrosti i pameti u sebi, a ne samo arogancije i gluposti. Zašto ne živim na s. polu gdje nema ljudi koje bih mogla povrjediti. Čak i moja kusa ima više poštovanja nego ja.
Ovo što sam sada napisala, ovo su bile moje najdublje misli, misli koje dolaze iz srca, srca koje drhti, iako će možda netko pomisliti da sam ovo samo napisala kako bih dobila oprost, onda vara! Najrađe bih plakala mami na rameni kao nekada, ali ne mogu, neka me pamti kao veselu a ne sa suzama u očima. Iako znam da ne zaslužujem oprost, molim te Drago, OPROSTI MI.

02.09.2008. u 18:42 • 3 KomentaraPrint#^

Ajooooooooooooooooooooooooooooj,hmm il sam u pravu il nisam, al očito ovaj put nisam

Danas 02.09. je godišnjica toga što smo ja i Dado skupa 8mj, i onak dan počne odlično, stvarno super i sve to, ono čestitamo si, i još poslje vidim njegovog tatu, i ono još smo prozborili neku riječ, ono ko normalni ljudi, hehe.....
I onda prvo šta se desilo ono zezancija da je on gotov sa školom, i to ono cerek od uha do uha, al dobro ono kaj bi sad ono zeza me i da je on maturant a ja nisam, pa mu ne uzimam to za zlo, recimo, al dobro, ono to nije niš čudno......
I sad ovoga bila sam ga pitala kao jel bi došo do mene, ono nisam stvarno imala niš u planu, i dobro, i onda mi veli kao pa vidla si me jučerludludlud, al dobro kao otiće će do svojih pa bu onda došel, i dobro ono i zadnji sat i ove se dogovorile da će na kavu, ono trebale nas 4 ić, i eto odjebala sam ga zbog njih, ono znam da to nije fer od mene, al ono najviše me jebe to kaj je rekel pa vidla si me jučer, ono a obično je on taj koji mene želi nonstop viđati, i tako to, i onda još mi napiše da su mi frendice važnije od njega, dobro, ok tako misli, neka misli, a opet on je svoje vidil i bil kod njih a sa svojima nebi trebala a opet ja sam njega zvala pa sam ga ja i odjebala, sigurno se negdje ljuti na mene, i znam da bi trebala popričati s njim i ispričati se, al jedino što želim je da se pomorimo, jel znam da će ovo sigurno pročitati i komentirati, i reći da nisam poštena i bezosječajna, i da ga ne volim, i tako dalje, sve ja to znam al ipak pustit ću ga na miru par dana, kad se situacija recimo malo ohladi onda ću ja poduzeti svoj korak, a do tada šutnja tj. tiha misa......zalivenzalivenzalivenzalivenzaliven
Hehe al mislim da ću ludit ovih dana, zapravo znam da hoću........puknucupuknucupuknucupuknucupuknucu

02.09.2008. u 15:44 • 0 KomentaraPrint#^

ponedjeljak, 01.09.2008.

Nakon duga 3mj

Ajme, ovo je bilo dugo razdoblje, jako dugo, mislim svašta se desilo, zgoda i nezgoda.......
Al ipak jedno je glavno, to da sam ja još uvjek sa svojim teddyem tj. Dadom, iako mu ponekad sinu tako glupe ideje, ono ubi me majko, al dobro naposljetku dođe k sebi, kao npr. sada, prešel jeu krvopije, hmmmm ono ja mu neću biti žrtveno janje, i još mi prodaje onu spiku kao prepustit ću tebi da se raskrvariš a ja ću samo kušati, hehehehehe roflroflroflroflroflroflroflrofl
Ah, tako je to s njim, al brijem da je to pokupio od onog svoh frenda kak se već zove, hmmm svejedno ja mu ne namjeravam dati krvi, nek pati kad je već ovisan o tome, briga me, to nije moja stvar......ludludlud
A da ne zaboravim još nešto spomenuti, počela je škola yesyesyesyes, ono i to danas, al bilo je tako dosadno isuse kriste, ajme majko, a oni prvašići, tako prestrašeni, al opet prave se tako ono fency, joj dođe mi da ih sve išamaram, hehehe ma nebi ja njih, ne uopče smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh!!!!!!!!!!!!!!
Jao, al kako je bilo dobro na moru, iako mi je falilo moje društvo, i da je bilo malo manje fufa na plaži bilo bi bolje, al ono glavno da je bilo komada, hhhhhh ono sve se primjeti, al ipak ja nesmijem dirati, ono imam dečka, smijem samo gledati, a i u Santosu partypartypartyparty je bilo dobro, ono čagica,hehehehe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A u školu mi se uopče ne ide,ono neda mi se, ja bi još praznika, ja bi još čagice, cugice iako je nije ni bilo previše al ipak ja bi na ZRĆEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hehe eto poludjela sam definitivno, a kako i nebi kad me Dado svako malo zeza i pije mi živce i sad bi mi još i krv pio, ma da nebi, nebi išlo, žalim slučaj mali smokinsmokinsmokinsmokin!!!!
Ono nema nikakve teorije da ću mu dat, ono joj kad me zadnji put zagrlio rasplakala sam se, pa eto i on je mene vidio kako plačem, al iskreno nije me bed toga,thumbupthumbupthumbup, joj totalno je poludio i onda prije neznam točno kolko sam bila tako ljubomorna na neku trebu, jooooooooooooooooojburninmadburninmadburninmadburninmadburninmad, ono najrađe bi ju poslala na drugi svijet, al neću to još napravit, hehe.......
Kak se kae prvo razmišljaj onda radi, pa tako ću i ja, evo sad ću malo više pisati da se zna tok mog života, hehe
Ah da, velika pusicaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mojem medeku(teddyu, perverznjaku, pusliću,itd.), i volim ga jakoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.............................................mahmahmahmahmahmah

01.09.2008. u 21:26 • 2 KomentaraPrint#^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Siječanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (7)
Svibanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Teme koje se tiću života opčenito

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Step up

http://www.youtube.com/watch?v=FEJHfq12m44


http://www.youtube.com/watch?v=cTC_YPDQKKg&feature=related

url=http://img78.imageshack.us/my.php?image=funnyanimalpic1yl0.jpg


Jedva čekam da uđeš u mene,
da legnem na tebe,
da spavamo zajedno,
da postanemo jedno!
Zauvijek tvoja PIĐAMA!!!


Zovem se ODVEDI ME
prezivam ZAVEDI ME
a nadimak mi je NE ŠTEDI ME
dat ću ti sve samo POŽELI ME!!!!


Otišao si pak nek si
Da si barem bio sexi
Jest da ti je svaka dala
Evo ja sam te zajebala
Baš mi je super bez tebe
I na kraju tko te jebe!!!!


Otkad se već nismo...
nisi ni ti već dugo...
a nisam ni ja...
zaista bi se mogli...
bilo bi krajnje vrijeme...
da se barem malo...
VIDIMO, dakako!


Čvrsto ga drži da ti ne sklizne,
dobro ga potresi,
a ono bijelo što iscuri svakako isprobaj,
jer svaki je ŠAMPANJAC drukčiji!


Ti prljavi gade,
ti obični smrade,
ti mali klinjo,
ma, volim te, svinjo!


Oh, kako volim kada diraš moje dlačice,
kada onako grubo guraš moju glavicu u svoja usta,
a najviše volim kad me namažeš onim sluzavim!
TVOJA ZUBNA ČETKICA


Otpozadi, sam je liznuo,
sprjeda pritisnuo,
a ipak se nije branila.
O, moja mala POŠTANSKO MARKO!


Jedva čekam da mi ga daš
pa da s njega poližem sve
ljepljivo i bijelo i da ga stavim u usta,
jer ja jednostavno obožavam... SLANAC!


Nikad mi ne kažeš da me voliš.
Ok, mi izlazimo, razgovaraš sa mnom, stišćeš me,
ali nikad mi ne kažeš da me voliš.
Sad stvarno: voliš li ti možda neki drugi MOBITEL!

1.DAN - Bog stvori dan,
a vrag noć
2.DAN - Bog stvori sex,
a vrag brak
3.DAN - Bog stvori ljubav,
a vrag mržnju
4.DAN - Bog stvori tebe,
a vrag se nasmije


Želim te
hoću te odvući u krevet, lomiti te,
preznojiti te, oduzeti te tako da se
treseš, dok me imaš da ti tijelo
gori.
VOLI TE TVOJA GRIPA


Već sanjam tebe i mene,
negdje daleko od svih pogleda,
u daljini se čuje šum mora,
ritam muzike koja nas podiže,
a mi KOPAMO KUKURUZ!!!


Nikad te nisam volio!
Mrzio sam ući u tebe,
mučila si me satima,
jedva sam čekao da svršiš...
MRZIM TE GLUPA ŠKOLO!!!


Moja želja je...što ako bi samo ja i ti...
mislim nas dvoje...nije potrebno da
itko sazna...onako po skrivečki...
mogli GLEDATI POKEMONE!!!


Kad umrem ne zovi POPA,
nek me konobar POKOPA!
Mjesto križa zasadi šljivu
i na njoj objesi pivu,
pa kad uskrsnem da si GUCNEM
i s tobom KUCNEM!!!!


Najprije ću ti skinuti svilenu košulju,
zatim je prislonim na usne,
lagano te kušati jezikom a tek
onda staviti u usta dragi moj......
BRONHI