nedjelja, 19.09.2021.

Kako (te) započeti?




imati, recimo, svoju tekstualnu Lauru,
(pa kao neki oni) prelamati ideje o njezinoj dugoj kosi:
udahnuti ju,
previdjeti,
zatim zadržati ovdje bez treptanja,
zabranom i zurenjem.

i iako autora ne možeš spasiti, moja ti,
pa me kao neki oni duboko urezati u ostatke
svake ovakve noći u kojoj se sve događa
za dodir predaleko, pepeljasto i bez usporedbe,

ja ću te pisati.
i ne kao neki oni, prije kao da će već i sama ta boja
i njezin izostanak na raskrižjima naših osječkih ulica
opravdati i mimoilazišta i vrijeme i ono što ostaje
neizrečeno ispod.

negdje sam te iskopala i sada te više ne znam
vratiti natrag. u izmaštano ili zabranom njihovo,
u grijeh.




Postojalo je nekoliko raspletnih linija,
promašila sam svaku.
Postojalo je i nekoliko ritmova koji bi ti bili
barem opipljivije poznati, barem to,
ali promašila si svaki.

O tvojoj kosi nemam ništa drugo za reći.




_______________________________________



intro (probat ćemo s hrvatskim jezikom):








21:31 | Komentari (9) | Print | ^ |