<body> Chapter XIII. - You're Complicated, Not Me. - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< svibanj, 2010 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2010 (3)
Svibanj 2010 (15)
Travanj 2010 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Što je ovo?

Da, otvorila sam novu fikciju jer sam s onom prilično zaglavila. U ovoj ćete fikciji moći pronalaziti više slavnih, a ne samo dečke iz TH-a, Dakle, Tamara, glavni lik priče, slavna je rock pjevačica u bendu Alternativa. Ona će se, zajedno s dečkima iz benda Jurom, Otonom, Svenom i Žacom, kao novopečena zvijezda morati naučiti snalaziti u ovom novom svijetu koji čeka samo na nju.


Likovi

Kako se u priči budu pojavljivali dobivat će svoje opise i sličice ^^

TAMARA

Image and video hosting by TinyPic

Hey, baby, here I am.
(Na slici nije autorica priče, već moja prijateljica koja se čini idealnom za ovaj lik.)



SVEN

Image and video hosting by TinyPic

So starstruck, baby could you blow my heart up?



OTON

Image and video hosting by TinyPic

Womanizer, oh, womanizer, oh,
you're a womanizer, baby.



JURA

Image and video hosting by TinyPic

Gimme fuel, gimme fire, gimme that which I desire!



Žac

Image and video hosting by TinyPic

It's my life, it's now or never!



HAYLEY

Image and video hosting by TinyPic

Who knows what could happen? Do what you do just keep on laughing.



TAYLOR

Image and video hosting by TinyPic

Lost and insecure, you found me, you found me.



TOM

Image and video hosting by TinyPic

Come here rude boy, boy, can you get it up?



CreDiTs

design: SpeciaL DesigN

kostur: ldesigns


nedjelja, 09.05.2010.

Chapter XIII.

-U kojem je gradu?- pitao je ovaj.
-Beč. Što ću sad?- paničarila sam.
-Imaš još vremena.-, odvratio je i zgrabio me oko pasa. Priljepio me uz sebe i počeo prelaziti rukom po mojim leđima. Osjećala sam otkucaje njegovog srca koliko smo blizu jedno drugome bili. Zažvalio me i uhvatio za guzicu. Bila sam samo u donjem rublju, a on samo u boksericama, ali nije bilo kao da sve jedno kod drugog već nismo vidjeli.
-Ovo ti neće trebati.-, rekao je zatvorenih očiju i "otklonio" moj grudnjak kratkim pokretom ruke.
-Tom. Moramo se požuriti.-, nasmješeno sam rekla.
-Ne moramo. Neće on još dugo. Nisi mu rekla di smo?- pitao je i navalio na moj vrat.
-Ne...ah...ne, nikako. Čak ni...AH..grad.-, budio je u meni strast koju nisam prije osjetila. Ni sa kime. Osjećaj je bio nevjerojatan. Svaki njegov dodir mogao me napaliti do krajnjih granica, a imala sam osjećaj da je i njemu bilo jednako tako. Zbog toga se valjda toliko i vezao za mene. Seks nam je bio, blago rečeno, nevjerojatan. On je sve činio kako treba, a ja sam se trudila njega zadovoljiti na sve moguće načine i to mi je do sad uspijevalo. Pribižila sam mu se još bliže i zagrlila ga. Ljubio me po vratu, a ja sam njega milovala po leđima jedva ga dodirujući. Uskoro su mu se dlake na rukama nakostrješile i primjetila sam da se naježio. Sad sam znala što treba učiniti. Prebacila sam ruku na njegov vrat i počela ga ljubiti sa suprotne strane gdje se nalazila ona točka. Zateturao je prema naslonjaču i strovalio se na njega. Sjela sam mu u krilo i nastavila sa svojim orgijama. Uhvatio me za stražnjicu i počeo glasno uzdisati, a malo kasnije i stenjati. Zaključao je ruke oko mojih leđa. Zatim sam se zaustavila.
-Daj, ne možeš tako više. Neću to tolerirat.-, počeo se buniti iako je vrlo teško disao.
-Mir, nisam stala još.-, ušutkala sam ga. Vratila sam se njegovom vratu. Zatim sam stavila ruku gotovo među njegove noge, malo više na lijevo i počela tamo masirati. To ga je napalilo još više. Stenjao je i izvijao se na naslonjaču dok sam ga praktički silovala. Onda...onda mi je zazvonio mobitel.
-Nemoj...ah...ne još...u jebote, svršit ću.-, glasno je zastenjao. Ubrzala sam tempo, baš kao namjerno, a on je sve glasnije uzdisao i stenjao. Kad sam shvatila da je na vrhuncu stavila sam mu ruku na usta kako bih prigušila vrisak. Zatvorio je oči i zabacio glavu glasno stenjući i izdišući. Sve sam to prigušila rukom. Disao je duboko i prsa su mu se napinjala. Kad je onaj prvi dio prošao nagnula sam se prema njemu kako bih ga poljubila.
-Jebote...-, poljubila sam ga, -Nisi normalna.-, rekao je nakon poljupca.
-Dobro si, dobar si.-, nasmješila sam se i obrisala mu znoj sa čela.
-Nikad mi se ovo prije nije dogodilo.-, gledao me ravno u oči.
-Ni meni, iskreno.-, zagrlila sam ga i prislonila glavu na njegovo rame. Uzvratio je i poljubio me u kosu.
-Ja tebe hoću za sebe.-, nasmijao se.
-Hah. Znaš da to nije moguće.-, nasmješila sam se.
-Ne, zapravo je.-, odjednom se uozbiljio. Pogledala sam ga začuđeno.
-Od sad želim ravnopravnu borbu. On te želi, ja te želim. Morat ćeš odabrati. Čini mi se da ipak vodim.-, namignuo mi je. Digla sam se.
-MOLIM?- zaderala sam se i zgrabila grudnjak s poda te ga obukla.
-Moli se u crkvi.-, odvratio mi je.
-Ti...ti nisi trebao...ti si trebao...OVO je trebao biti samo seks...bez obaveza...SAMO SEKS!- derala sam se.
-Da ti nisi tako dobra u SAMO SEKSU možda mi se i ne bi toliko svidjela.-, ustao se.
-Ja...ajme, ovo se može samo meni dogoditi...-, odvratila sam i otišla u kupaonu.
-Da, da. Samo se ti funji. Morat ćeš jednom i izaći.-, čula sam kako se nasmijao. Koliko god sve ovo bilo krivo, bio je upravu. Moram kad tad izaći van iz kupaone.
-MRZIM TE!- viknula sam.
-I ti se meni sviđaš!- viknuo je natrag.
-Ma samo te mrzim!- otvorila sam vrata, a on je bio ispred i zgrabio me te primakao sebi. Stavio mi je kosu iza uha i i poljubio u obraz. Nije maknuo usne s njega.
-Šta se sad žvališ i s mojim obrazom?- nasmješila sam se.
-Dovedi tog pedera tu. Hoću ga upoznat.-, pomaknuo se do mojih usana.
-Nisi normalan. Zašto se toliko zanimaš za mene?- primila sam ga rukama za lice i zagledala mu se u oči.
-Rekao sam ti već. Dovodiš me do ludila.-, prošao mi je prstima kroz kosu, -I zato se hoću šorat za tebe.-
-A vid budaletine. Smiri živce, frajeru.-, obgrlila sam ga oko vrata. Uskoro smo se oboje sredili i napustili hotel. Dečke sam nazvala još prije i oni su već bili u Austriji. Rekli smo Tayloru da ostane gdje je kako se ne bi izgubio prije vremena. Svenu su dali da vozi moj auto, a Oton je u svoj potrpao Juru i Žaca. Ja sam se vozila s Tomom. Juri, Otonu i Žacu koji ništa nisu znali je to sve bilo čudno dok je Sven na sve gledao prilično zabrinuto zbog Taylora. Tom i ja smo išli prvi, za nama Sven u mom autu, a za njim Oton, Žac i Jura. Gledala sam naprijed jer nisam najbolje podnosila vožnju. Odjednom me Tom primio za koljeno.
-Jel vodim?- pogledao me i nasmijao se.
-Ne. Šta ti pada na pamet.-, odmahnula sam rukom, a on me nakratko zagrlio jednom rukom.
-Prijatelju, gledaj cestu!- nasmješila sam se sramežljivo i poljubila ga u obraz.
-Eto vidiš da vodim.-, namignuo mi je.
-Samo nemoj napravit kino kad dođemo tamo.-, naslonila sam se na njegovu nadlakticu.
-Naravno da hoću, odmah ću mu reći što mislim i da od sad ima konkurenciju.-, promijenio je brzinu.
-Tom...- počela sam.
-Ae, uživaj u vožnji i ništa ne brini.-, nasmješio se i provukao mi prste kroz kosu.
-Eo, opet ti petljaš meni po kosi.-, rekla sam i otklopila sklopivo zrcalo na suvozačevom mjestu kako bih vidjela koliko je drastično pokvario moju kakti frizuru. Ako sam nešto mrzila, to je bilo prtljanje po kosi.
-Oprosti, neću više.-, složio je neku pseću facu.
-LAŽEŠ!- nasmijala sam se glasno.
-Dobro, možda sam malo.-, ponovno mi se primakao i poljubio u obraz.
-Eo, ne diram kosu.-, sada sam se smijala, a jasno mi je bilo koliko se približavamo Beču i Tayloru. Bit će to šou za pamćenje.



| 7 | Komentari | Print | On/Off |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.