<body> Chapter XI. - You're Complicated, Not Me. - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< svibanj, 2010 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2010 (3)
Svibanj 2010 (15)
Travanj 2010 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Što je ovo?

Da, otvorila sam novu fikciju jer sam s onom prilično zaglavila. U ovoj ćete fikciji moći pronalaziti više slavnih, a ne samo dečke iz TH-a, Dakle, Tamara, glavni lik priče, slavna je rock pjevačica u bendu Alternativa. Ona će se, zajedno s dečkima iz benda Jurom, Otonom, Svenom i Žacom, kao novopečena zvijezda morati naučiti snalaziti u ovom novom svijetu koji čeka samo na nju.


Likovi

Kako se u priči budu pojavljivali dobivat će svoje opise i sličice ^^

TAMARA

Image and video hosting by TinyPic

Hey, baby, here I am.
(Na slici nije autorica priče, već moja prijateljica koja se čini idealnom za ovaj lik.)



SVEN

Image and video hosting by TinyPic

So starstruck, baby could you blow my heart up?



OTON

Image and video hosting by TinyPic

Womanizer, oh, womanizer, oh,
you're a womanizer, baby.



JURA

Image and video hosting by TinyPic

Gimme fuel, gimme fire, gimme that which I desire!



Žac

Image and video hosting by TinyPic

It's my life, it's now or never!



HAYLEY

Image and video hosting by TinyPic

Who knows what could happen? Do what you do just keep on laughing.



TAYLOR

Image and video hosting by TinyPic

Lost and insecure, you found me, you found me.



TOM

Image and video hosting by TinyPic

Come here rude boy, boy, can you get it up?



CreDiTs

design: SpeciaL DesigN

kostur: ldesigns


petak, 07.05.2010.

Chapter XI.

-Pa...za početak, otvori vrata.-, nasmijao se u slušalicu.
-Ha? O čemu ti?- rekla sam, a on je poklopio. Ipak sam produžila do vrata i otvorila ih. Imala sam što i vidjeti! Tom je stajao pred vratima. Samo se nasmješio i digao obrve i brzo ih spustio te me zgrabio desnom rukom za vrat i primakao mi se. Pogurao me do kraja u sobu, ušao i drugom rukom zatvorio vrata.
-E, to sam čekao.-, nasmijao se i naslonio me na zid pored vrata.
-Mhm...Odkud ti?- pitala sam dok me napadao poljupcima.
-Svratio.-, kratko je odgovorio i spustio se na moj vrat. Primio me za ruke i podignuo u zrak, a ja sam se nogama primila za njegove bokove. Ovo je već postala naša rutina.
-Pakiraš?- bacio je pogled na kovčege na krevetu.
-Da. Idem doma. Mhm, to je dobro...-, nasmješila sam se dok se on zabavljao mojim vratom. Osjećala sam metalne dijelove njegovog sata na svojoj koži.
-Oh, ne, ne ideš.-, zgrabio me i prenio do kreveta gurnuvši kovčeg na pod. Sjeo je i posjeo me u svoje krilo. Kleknula sam na krevet i primila ga za glavu.
-Moram. Tebe nitko ništa ne pita.-, brzinski sam rekla i sjela mu u krilo.
-A jel? Ja se bunim.-, odvratio je. Odmahnula sam glavom i pomilovala ga po obrazu te jednom poljubila u vrat. Nasmješio se i zatvorio oči. Poljubila sam ga u obraz i počela polako kliziti sve do usana. Počeli smo sve više usporavati i ovo se uskoro pretvorilo u nekakav romantičan trenutak. Nježno me držao za leđa i polako svojim jezikom dodirivao moj. Potpuno smo se prepustili i zaboravili na sve oko sebe. Zatim je netko pokucao na vrata. Odmah smo se trzli. Digla sam se iz njegovog krila.
-DA?- viknula sam prema vratima.
-Tams, Tay je, ostavio sam kapu.-, TAYLOR? Ajme, neee! Tomu sam rukom pokazala da se sakrije, a on je otišao do ormara.
-Ne. Kupaona!- pokazala sam rukom prema tamo šapćući.
-Evo, samo tren!- viknula sam prema vratima. Tom je nestao iza vrata kupaone, a ja krenula prema vratima sobe. Otvorila sam ih.
-Oho, izgledaš bolje!- rekao mi je i ušao u sobu. Totalno sam zaboravila da bih trebala biti bolesna!
-Uhm...da, ovaj...jaa...popila sam aspirin.-, nasmješila sam se i pošla za njim. Uzeo je kapu sa kreveta.
-Znaš, ova kapa je čista slučajnost. Barem sam imao izliku da se vratim.-, nasmješio se i prišao mi. Stavio je ruku između mog vrata i uha te se nasmješio najslađim osmijehom ikad. Zatim je polako spustio glavu do moje i dotakao čelom moje čelo. Zatvorila sam oči. Osjetila sam kako se sve više približavao i na kraju je pritisnuo svoje usne na moje. Poljubio me tako slatko i nježno. Zagrlila sam ga, i on je mene. Ostali smo par minuta u istom položaju. Zatim se odvojio od mene.
-Pakiraš se, moraš ići. Nazvat ću te kad sletiš.-, namignuo mi je i još jednom me zagrlio.
-O-ok. A ja...ja ću ti se javiti!- tako tupavo odgovorih. Nasmijao se. Zatim smo otišli do vrata. Otvorila sam ih.
-Eto. Vidimo se.-, sramežljivo mi je mahnuo.
-Da, vidimo se.-, jednako sramežljivo sam se osmjehnula i ispratila ga. Zatvorila sam vrata. Zatim sam se sjetila Toma u kupaoni. Otišla sam do kupaonskih vrata i otvorila ih.
-Zrak je čist.-, rekla sam i vratila se pakiranju kovčega.
-Znaš...-, počeo je i približio mi se, -Svaka vrata imaju sitni otvor koji se zove ključanica.-, rekao je prilično ozbiljno.
-Ne bi vjerovao, ali znam.-, pogledala sam ga.
-Aha, lijepo pa znaš. A znaš li da se kroz to može gledati?- postavio je pitanje još ozbiljnije.
-Da, poznata mi je i ta činjenica.-, nasmješila sam se pokušavajući ispasti duhovito kako bih i njega nasmijala, ali nije uspjelo.
-Dobro, samo pitam.-, prilično uvrijeđeno se okrenuo do prozora. Prišla sam mu s leđa i zagrlila ga. Uvukla sam svoje ruke kroz njegove i zaključala ih oko njegovog trbuha. Samo se nasmješio i položio svoje na moje. Naslonila sam glavu na njegova leđa. Okrenuo se i zagrlio me. Naslonila sam glavu na njegova prsa i nasmješila se.
-A tko je taj peder?- pitao me odjednom.
-Moj budući dečko, ako Bog da.-, nasmješila sam se.
-MOLIM?- pogledao me zbunjeno.
-Pa nisi valjda mislio da bi između tebe i mene nešto moglo biti!- nasmijala sam se i odvojila od njega.
-Nisam, ali to je čudno. Sa mnom si, a želiš biti s njim. Mislim, nisi sa mnom teoretski, već samo fizički...al opet. Što ako frajer sazna?- pogladio me po glavi.
-Ti zato ne brini, nije to tvoja briga.-, odvratila sam mirno.
-Dobro, ja ti samo kažem, jer znam kako gadno to zna biti.-, nasmješio se.
-Ništa ne brini, sve ja imam pod kontrolom.-, rekla sam, a znam da ništa nije kako treba biti.



| 5 | Komentari | Print | On/Off |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.