<body> Chapter IX. - You're Complicated, Not Me. - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< svibanj, 2010 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2010 (3)
Svibanj 2010 (15)
Travanj 2010 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Što je ovo?

Da, otvorila sam novu fikciju jer sam s onom prilično zaglavila. U ovoj ćete fikciji moći pronalaziti više slavnih, a ne samo dečke iz TH-a, Dakle, Tamara, glavni lik priče, slavna je rock pjevačica u bendu Alternativa. Ona će se, zajedno s dečkima iz benda Jurom, Otonom, Svenom i Žacom, kao novopečena zvijezda morati naučiti snalaziti u ovom novom svijetu koji čeka samo na nju.


Likovi

Kako se u priči budu pojavljivali dobivat će svoje opise i sličice ^^

TAMARA

Image and video hosting by TinyPic

Hey, baby, here I am.
(Na slici nije autorica priče, već moja prijateljica koja se čini idealnom za ovaj lik.)



SVEN

Image and video hosting by TinyPic

So starstruck, baby could you blow my heart up?



OTON

Image and video hosting by TinyPic

Womanizer, oh, womanizer, oh,
you're a womanizer, baby.



JURA

Image and video hosting by TinyPic

Gimme fuel, gimme fire, gimme that which I desire!



Žac

Image and video hosting by TinyPic

It's my life, it's now or never!



HAYLEY

Image and video hosting by TinyPic

Who knows what could happen? Do what you do just keep on laughing.



TAYLOR

Image and video hosting by TinyPic

Lost and insecure, you found me, you found me.



TOM

Image and video hosting by TinyPic

Come here rude boy, boy, can you get it up?



CreDiTs

design: SpeciaL DesigN

kostur: ldesigns


ponedjeljak, 03.05.2010.

Chapter IX.

-Ma ne, ma ne, pa ne moš mi sad to radit!- primila sam se za glavu, viknula i lupila nogom o pod. Obišla sam cijelo parkiralište ponovno, a auta nigdje nije bilo. Vratila sam se na recepciju kako bih ostavila opis automobila i svoj broj. U slučaju da ga nađu neka me nazovu.
-Da, Renault Megane metalik boje. Karavan.-, dala sam čak i broj registracije.
-Hej.-, netko me zašlatao. Poskočila sam. Nasmijao se i stao pored mene.
-Problemi?- pogledao je prvo u mene, a zatim u recepcionara.
-Gospođici je, čini se, ukraden auto.-, ovaj je odvratio češkajući se po kosi.
-Oho. Lijepo. Gdje je nestalo hotelsko osiguranje?- činio se uzrujanim.
-Ne znam...-, uplašeno je odvratio recepcionar.
-Ne znate. Krasno. Ima li nešto što možda ZNATE?- povisio je ton.
-Dobro je, nema veze.-, pogledala sam ga.
-Kako nema veze, pa ukrali su ti auto, šta pričaš ti?- istim se tonom obratio i meni.
-E, neš se na mene derat, nađi nekog drugog.-, odvratila sam mu.
-Ne derem se.-, smirio se, -Jesi dala broj?- pogledao me.
-Ne, u slobodno vrijeme sam također i idiot, a ne samo "dobra", kako ti kažeš.-, sarkastično sam se nalaktila, a recepcionar samo nakašljao.
-Dobro, idiote. Mi "prosječni", po tvom, jel, to ne znamo.-, pogledao me sjevnih očiju.
-U redu, prijavit ćemo slučaj, vaša cijenjena imena?- pitao nas je ovaj. Da, bili smo zamaskirani, nitko živ nas ne bi mogao prepoznati, čak niti naši fanovi. Mi smo se nastavili gledati, oboje s određenom dozom mržnje.
-Pišete?- Tom je pitao gledajući u mene.
-Da.-, odvratio je ovaj i zgrabio olovku.
-Melissa Moreno. S dva "S".-, rekao je idalje me gledajući.
-Aham, Aham.-, ovaj je odvratio i pogledao prema meni.
-Pišete?- ni u jednom trenutku nisam maknula pogled s Toma.
-Da.-, i dalje me gledao. Nasmješila sam se zadovoljno, to je Tomu davalo do znanja da sam smislila nešto opako. Podigao je obrve i brzo ih spustio te se nasmješio.
-Cristiano Villa. To je sa "C" bez "H".-, zadovoljno sam nagnula glavu u lijevo i nasmijala se, a on me uvrijeđeno pogledao i počeo lagano odmahivati glavom kroz smiješak.
-Zapisao. Da, ovaj, uhm...dođite nam opet?- sav se zbunio recepcionar.
-Da, pa da mi ukradu i prtljagu.-, ostavio je ključ na recepciji.
-Gospodine, ja vas uvjeravam...-, počeo je recepcionar uzimajući ključ.
-Da, da, da. Samo vi uvjeravajte nekog tko će u to povjerovat. Nazovite ju kad nađete auto. AKO nađete auto jer, čini mi se, niste sposobni za takvo što. Idemo.-, obratio mi se i obgrlio me preko ramena. Izašli smo iz hotela, a on je krenuo prema svom autu ZAJEDNO samnom.
-Što radiš?- nasmijala sam se.
-Vozim te u hotel. I ne prihvaćam ne kao odgovor jer te nisam ni pitao.-, približio je lice mom i očešao se nosom o moj.
-A jel? Od kad si ti to tako dobar?- provukla sam ruku iza njegovih leđa.
-Pa ti me poznaješ tek dva dana. Ne znaš ti kakav sam ja.-, nasmješio se i stavio cvike na oči iako je nebo bilo oblačno.
-Znam.-, odvratila sam. Čudno me pogledao.
-Znam kakav si. Prosječan.-, nasmijala sam se i pokleknula kako sam to uvijek činila.
-Ajde, idiote. Sjedaj na prednje sjedalo.-, nasmješio se i izvadio ključeve iz džepa. Otključao je auto i ja sam sjela na prednje sjedalo. Zatim je i on ušao.
-Ok, koliko je cura sjedilo tu do sad?- zavezala sam se.
-Hm...ne baš puno. Dvije, ja mislim. Ako računamo i tebe.-, pogladio me po kosi.
-De, ne diraj mi kosu.-, nasmijala sam se. Napravio je neku pseću facu i ubrzano trepnuo nekoliko puta. Približila sam glavu njegovoj i izbeljila mu se. Zatim je on poludio i rukama mi zamrsio svu kosu. Vrisnula sam, a on se nasmijao.
-Daj pogledaaaaaaj!- otezala sam dok sam se gledala u suvozačevo ogledalo, -Vidi što si napraviooooo!- pogledala sam ga.
-A što sam napravio?- nasmijao se.
-Pokvario si mi takozvanu frizuru.-, odvezala sam se, nagnula prema naprijed i spustila glavu te otresla par puta, a zatim vratila u sjedeći položaj.
-Eto. Bolje je sad.-, nasmijala sam se, a on me gledao kao da nisam baš čista.
-Dobro. Ok. Da, dobro si ti. Sasvim...dobro.-, odmahnuo je glavom i pokrenuo motor.
-Jesam.-, nakesila sam se i zavezala. Nasmješio se i približio mi se. Naslonila sam glavu na naslon, a on je svoju okrenuo prema mojoj i poljubio me. Uzvratila sam. Zatim se odmaknuo i zadovoljno nasmješio. Izašao je van s parkirnog mjesta u rikverc i izašao na autocestu.
-U kojem si hotelu?- pitao je odjednom.
-Ha?- zbunjeno sam se okrenula prema njemu.
-Hotel. U kojem si hotelu?- ponovio mi je kao da sam glupa.
-Nisam retard, ne moraš tim tonom.-, okrenula sam očima.
-Ne znam ja, ne poznajem te.-, slegnuo je ramenima.
-Joj, da. Umalo zaboravih. Ti si prosjek.-, nasmijala sam se.
-Da. A opet...vozim se s idiotom.-, potapšao me po koljenu.
-A tko ti kriv?- pogledala sam kroz prozor.
-HOTEL! ALO!- nasmijao se.
-AHA!- odvratila sam, -Ma Regent.-, nasmijala sam se.
-Aha. Bit ćemo tamo za par minuta. Pogledala sam na sat. 7:30. Super, još sat vremena prije nego što Tay dođe. Par minuta je prošlo brzo i dovezao me pred hotel.
-Ok. Uhm...hvala ti na vožnji.-, nasmješila sam se i odvezala.
-A ne priznam ja to.-, nasmješio se i prišao mi te me ponovno poljubio. Stavio je jednu ruku na moje koljeno i počeo blago masirati i micati ruku sve višlje i višlje. Istu je stvar činio i s jezikom. Kad je došao onoliko blizu koliko sam spremna dopustiti stavila sam svoju ruku na njegovu i prebacila obje na njegovu nogu. Sada sam ja počela pomicati ruku sve više prema gore. Počeo je mumljati i teže disati. Zatim sam prestala sa svime i maknula ruku s njegove noge. Vratila sam se na suvozačevo sjedalo jer sam ga u međuvremenu pogurala na vozačevo.
-Hvala...na vožnji, jel.-, namignula sam mu i otvorila vrata.
-Već si drugi put to napravila.-, izgledao je kao da sam ga upravo silovala i zatim pustila da se jada sam nad sobom.
-Što to?- izašla sam van i naslonila se na još otvorena vrata.
-Napalila si me i onda si se makla. Moraš prestat s tim, meni prijeti živčani slom.-, ozbiljno je rekao.
-Vidimo se.-, hladno sam rekla i zatvorila vrata. Kad sam se okrenula čula sam kako se odvezao. Ušla sam u hotel, a zatim i u lift. Smješkala sam se zadovoljna ishodom cijele situacije. Vrata lifta su se otvorila. Začula sam Taylorov glas. Ne!



| 13 | Komentari | Print | On/Off |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.