utorak, 10.04.2007.

SRAMOTA USKRSA!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Nevjerovatno i najnevjerovatnije što se jednom kršćanu može desiti!! Naime, danas sam čitajući dnevnu štampu naišao na nešto što je stvarno sramotno za cijelu Crkvu (žao mi je što moram pisati C velikim slovom..). Zar se u crkvi nekome rezerviraju mjesta?? Nije li sam Isus izrekao da smo svi jednaki pred njegovim licem? Nije li to trebala zagovarati i sama Crkva? Kako je nekome (tko ima titulu) rezervirano mjesto u crkvenim klupama? Zar je to vlak,.. ili tramvaj da se nekome rezervira mjesto? Nije li mjesto rezervirano samo za stare i nemoćne u Crkvi? Nije li za vjernike? Ja vjerujem u Boga, i uvijek hoću, ali ovo jest stvarno previše. Hoćemo li dogodine rezervirati mjesta i ubojicama, budući smo sada rezervirali lažovima koji su obečavali brda i doline, a napunili su samo svoje džepove?? Hoćemo li rezervirati mjesta Rajiću ili Todoriću? Mislim da bismo trebali, ipak oni puno više doprinose Crkvi nego mi obični vjernici.. Oni su ipak veći od nas. Ne bi li nas barem Crkva trebala štititi od toga? Ne bismo li u Crkvi kao zajednici trebali naći utjehu i spas? Ovo je sramota za svakog kršćana, sramota za svakog tko je ikada imao ideal u Crkvu. Nastaviti ću vjerovati u Boga i Isusa Spasitelja, ali mislim da me u crkvi neće vidjeti tako skoro.. Iznevjeren sam...

PS. Mogli su se barem pojaviti kad su im već bila mjesta rezervirana, i to u prvim redovima, do oltara, da budu Njemu ćim bliže. A možda je i razlog tome da budu bliže, to što su Ga oni i razapeli... A i izborna je godina.. A možda nisu mogli biti tamo, ipak je šunka bila na nećijem stolu, šunka koju mi plaćamo... da stojimo kraj oltara, jer NAMA ipak nisu mjesta u Crkvi rezervirana...

-JOSIP-

| 17:06 | Komentari (8) | Isprintaj | #