yazza

četvrtak, 10.06.2010.

jedan ljepi dan

svanulo je rano. dodushe, ja se nisam tako rano probudila da bih to i vidjela. no - konachno je ljeto doshlo!!
bluzice, suknjice, haljinice - ljetooooo!!!

mene nosi neki vreli miris! stari drug, kojeg mjesecima nisam chula, se javio konachno! i konachno smo se bar na sat isprichali :) jupiii!!! jedva chekam i da se vidimo!

(ovi nokti kao u orla mi malo smetaju dok tipkam... :) )

dobila odobrenje od shefa za dva dana odmora iduce sedmice! znachi - sutra kupujem kartu - avionsku, naravno! i odoh vam ja iduce srijede na bliski istok ;) more, sunce, mmmmm.... 4 dana mora i sunca i krevetnih sportova.

i ljubavi...

a posao - ma posao nikad zavrshiti nece.

nadam se ;)

inache, dragi i ja pochinjemo ozbiljno razgovarati shta cemo i kako. jasno je i vanzemaljcima da cemo biti zajedno ;) kako vam se chini oktobar? ;)

oh, najljepshe u svemu je shto ja vec nosim haljine i ne izgledam ko krme :)))

eto sad - josh dan pa vikend! onaj ljepi - topli i juzhni. tu, u sofiji - idem kupiti novi dushek pa koliko koshta da koshta ;)

a vama se javim skoro - ako me neko uopshte josh chita! :)

pozdrav drage moje i dragi moji,

vasha yazza je sretna i presretna!

valjda shto idu +30 temperature ;)


- 22:46 - Komentari (3) - Isprintaj - #