yazza

utorak, 05.02.2008.

history repeating

sve s eponavlja, dragi moji i drage moje... sve se ponavlja. pogotovo nakon drugog puta. nakon prvog i nekako - mozhe se ne desiti opet, ali nakon drugog - mama mia!

lijepo ja znam - use, abuse and refuse, no! chim malo odmaknesh od pravila sve postane komplikovano. vrlo vrlo komplikovano. chisto te strah uhvati i od prvog puta...

eto kao onaj vic o lenjinu - jedan poljak shto rekao - pustim tv, tamo lenjin, pustim radio - tamo lenjin, sad gledam ovu konzervu pa neshto razmishljam, shta li cu naci u njoj...

juche ujutro mi zvoni telefon. gledam u ekran i chudim se - shta se on prisjetio (ajd makedo sad pogodi o kome pricham! ti ga znash, imala si tu mogucnost da ga upoznash...tad me primjetio na ulici, za ne povjerovati!) javim se, oce da se vidimo... ajme

shta se bijeli u gori zelenoj
il'je snijeg il' su labudovi
nit je snijeg nit su labudovi


e otprilike, osjecaj je bio kao slovenska antiteza...

danas gledam na ulici - je li on, il su labudovi... a labudovi nisu... zabijelila se jedna glava preda mnom, skorije nada mnom... mislim, da me nije vidio, bila bih sigurna da je on. ali gleda pravac u mene... a nisu labudovi...

"lazhni labudovi": "ostaje chevtrtak?"
"slovenska antiteza": "ajme, ne mozhe chetvrtak, imam sastanak"
"lazhni labudovi": "neshto poslovno ili epidermalno?"
"slovenska antiteza": "ma poslovno"
"lazhni labudovi": "uh dobro je, taman sam se zabrinuo!"
"slovenska antiteza": "haha (grohotom), uopshte se ne nadai"
"lazhni labudovi": "shto, znash da mi se svidjash!"
heeejjj!!!! pobogu ljudi!!! nit je snijeg nit su labudovi, nit je hasan-aga... ma koji se meni filmovi deshavaju... zadnjih dvadesetak puta kad se chujemo ili vidimo ja ponavljam kao papagaj "pa javi se" a u stvari, muka mi... dzhabe shto je lijep ko djavo (josh sad mi se neshta proljepshao misha mu mekinjasha i sto mu gromova!) dzhabe sve...

bash bih voljela da je ona pjesma pochela sa "il je snijeg il su labudovi"
i zavrshila sa "ha bezbeli su labudovi"
puno bi nekako bilo ljepshe, krace i s happy-endom.

odoh sutra u prodavnicu da si kupim labudove!

- 22:16 - Komentari (2) - Isprintaj - #