nedjelja, 06.05.2007.


čekaonica sječanja

Prazna čekaonica...
Njegov miris i danas opija moj um,
pobuđuje sjećanja...
Klanjam se hladnim zidovima,
izblijedjeli lik još plovi opustošenim hodnicima...
Vrijeme ne postoji,
samo tren i vječnost je naša...
Zacakljeni pogled,
uperen u beskraj
donosi ustajalu melankoliju,
odnosi snove...
Ukrali su mi život,
pobijedili ljubav, ugasili žar...
Nemoćno se previjam,
smrtno ranjena,
njegove usne poput sotone
vječno me zovu u ponor...
Tek lagani dodir njegove prisutnosti
stvara oluju u davno ugušenim
snovima...
Prazna čekaonica,
samo ja i sjećanja...



evo opet

evo opet, nakon toliko vremena
oči su mi pune suza.
I baš kad sam mislila
da sam te preboljela,
od bola sam zaplakala.
evo opet, kiša mi iz očiju lije,
nitko ne zna kako teško mi je.
Znam da nema načina
da ti se svidim,
ali te ipak volim,
ali se ipak za pogled tvoj molim.
Evo opet, da živim normalno nema nade,
netko mi sve one prekrasne snove krade.
Zaboravljam da sam živa,
da za to što sam ovakva nisam ja kriva.
Evo opet, ponavljam te dvije riječi,
evo opet suze mi počinju teći.
Nikog u pomoć nema,
tako sam sama,
u duši mi se oluja sprema,
pred očima mi tama.
Ne želim se od tebe udaljiti,
odavde poć.
Ali ipak moram,
jer nedostaje mi snaga
da pobijedim ovog u sebi vraga,
vraga što te želi i voli,
vraga koji i ne sluti
kako me sve ovo boli.

evo da vam se javim...ranije nisam mogla
jer i je stari opet uzeo kabal...pa sam se ja sjetila od kućnog telefona
iščupati...hihi..jesam pametna ko bi rekao?!eto napokon jedna tuzna ljubav da se pretvori u sretnu ljubav...al neradi se o meni nego o mojoj frendici nakon dugo vremena patnje za jednim umisljenim odvratnim kretenom za 1 maj je upoznala jednog super decka....sada su zajedno i vole se...bas mi je drago...kad mi je to rekla u skoli da su zajedno toliko mi je bilo drago zbog nje da sam skoro počela plakati...a ja jos nisa m uhvatila onog ljepog "korna"...a vjerovatno ni necu kad on bar ja mislim ni nezna da mi se svida...wherever...kasnije ce mu biti žao...:=(
tražim dečka...nekog slatkog punkera...s probusenom usnom...hehe...
i dalje sam u kurcu...jbg...vuce me nesto na grass,cigare,alkohol....hihi...
eh da pronasli smo novu drogu....jako je dobra...al ozbiljno...ako vam kazem recept i koja je to biljka sve cete pokrasti nece ostati nista meni i mojoj frendici ivani...hihi...i want a boy...ocu se zajebavati s nekim...volim vas sve,hvala na komentarima i savjetima...pusa
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

12:32 - Komentari (70) - Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.