The Last Broadcast

srijeda, 05.12.2007.

Skica u dvadesetiosam slika


Dobro, malko manje od dvajestosam.

Kratko i jasno jer mi debeli videotekar sjedi za vratom. Zapravo, nije debeli i nije videoteka nego stajaznam kakva prcvarnica. Ali posto nit telefona ne imadem, a kamoli ikakve druge rabote, moram se veselit i ovijem malijem radostijem.

Sef: Njemac (je li -ije ili -je??). Nije zao.

Poso: ko bog, stono bi nasi ljudi rekli. Bubreg u loju (sigurno u loju koji ce se ubrzo otopit, ali dok traje uzivaj, brate!). Prvo dodjes, brljas, e, onda u 10 pocne kava. I to podugacka. Odugacka. Minimum do 10.30. Poslije kako koji mili moji. Povlace me i potezu sa svih strana - odjedanput sam neka vrlo trazena roba. Ajde, mora i to netko bit. Iako, bit ce svakog cuda za tri dana dosta (nije cuda, nego gosta, ali u ovom prilogu cudo mi se vise uklapa u sveokupni dojam). Recimo, danas citavo popodne pazljivo i brizljivo pakiravah zarulje. Puno njih. Zarulja, to jest. Povijesnih zarulja. Prvo u ovaj papir. Onaj papir. Kutiju. Pa onda u ono nesto za zamatanje sto mozes noktima raspizdit i bude jako zabavno. I tako u krug. Jucer sam pakiravala komade cementa. I primjerke lapora koji came u teglama od jedno 1907.

Kolege - kuleri koji su, srecom, stariji od mene. Osim njih dvoje-troje. Koji su mladji. Od mene. Jebajga, ne mos' bit i mlad i zgodan bas svaki puta. Vec su me bukirali u svoj birtijski kviz (popularni britanski pub quiz) koji muzej priredjuje u dobrotvorne svrhe sutra navecer. Nadam se da cu pokazat starost svojih godina u rasturacini nad rok i pop muzikom sa specijalnim osvrtom na osamdesete. Blago svima sa mnom!

Edinburgh me brije svojim prepoznatljivim vjetrom. Danas mi je rashodovao kisobran u paramparcad zica i zicica - jemgleski kisobran, dakle, ne moze ni tren prezivjet surovu skotsku klimu, crko dabogda, stono i jest - crko. Kisobran, to jest. Bolje da se vise ne zakukuljavam i samoj sebi ne saplicem nogu.

Do danas ne imadoh ni tople, ni vruce vode. Za podaprat koristih raznorazne lavore i grijace. Dernek, pogotovo ako zena hoce oprat vlastitu dugacku kosu (oshishat cu se, evo, majke mi mile).

I tavam dalje. Bez komunikacijskih sredstava.

- 20:57 - Komentari (34) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there