The Last Broadcast

četvrtak, 09.08.2007.

Predrodjendanski polovni bluz


U dubokoumnom moru mojih mutnih i maglovitih misli... Ma, jebo to, izgubih se. Ajmo otpocetka... Jucer navecer, izlazeci iz aviona te silazeci stepenicama da se konacno docepam tvrdog i cvrstog tla, po prvi, ali PRVI puta u zivotu mom mamutskom moradoh se pridrzavat za gelender. Da ne posrnem jer drhturavim korakom srljah prema tlu. Ovim zvanicno prestaju tri desetinke mladosti sto su jos uvijek tvrdoglavo cucale u meni. I otpocinje surova stvarnost.

Jucer gelender, danas pokretni lift za gore-dolje stepenicama, sutra papamobil. A jos uvijek nosim ljetne haljine na tresnje. Ja sam hodajuci oksimoron, odnosno, oksidirajuci moron.





Ne, nije mi jos rodjendan, ali kao predstavnik blazenih djevica Marija moram dramatizirat, racionalizirat i padat u afane.

- 12:30 - Komentari (59) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there