The Last Broadcast

srijeda, 20.06.2007.

Tinejdzerska naklapanja (ukljucujuci i srcedrapanje), dio drugi i zadnji


Ocigledno da sam tasta ko ficfiricic ufitiljen u odijelo sa karanfilom u zapucku i pozlacenim kopcama na rukavima kosulje. Ali ovo je i meni samoj otkrice. Kao stono mi bijase i otkrice nekoliko komada Quoruma koje dovukoh u pecalbu sa mnom. Ukljucujuci i onog gdje popalih tekst za maturalnu radnju o onome koji izgleda ko vodovodna cijev. Uostalom, vec je pola drzave domovinske popalio na godisnji, a bogami i na produljeni vikend. Kad se bruka, nek se bruka pred istinskom radnickom klasom!



Ilustracija poezije moje mlade. Filofax sa najkvalitetnijim originalima (smrdi na arhivski papir, onaj miris polupljesnivog papira); Quorum - komada dva (broj 6, 1988. i broj 4, 1990.).


Jer ste vi trazili, gospodo (a i da nista, dala bih vam, meni nit' iz dzepa ni u dzep). Mlada, nesretno zaljubljena i angsta puna Guzijola. Navodno napisano 7. 4. 1992. u 00.19 sati. Uimeocaisina.

Odvedi me.
Zgromi me.
Ne mogu vise.

U tajanstvenoj izmaglici
Necu vise naci davno izgubljene snove.
Gotovo je. Tisina.

Zaplakala sam.
I zaplakat cu jos.
Mouj plac ce kidati krsevite stijene bola i krvi.
Za koga?

Turobni oblak necije svijesti
Zaplovio je nepreglednom dubinom.

Kapi kise.
Ne mogu vise.


A sad ona veselija. O Bicbi. Napisana godinu dana ranije.

Ovo je prica o meni Bicbi,
Srest me mozes tamo u Prizbi [Prizba - birtija. Suzy, postoji li i dalje? - op. a.].

Razgovore uvijek umne vodim,
Samo da se malko razonodim.

Uzgajaliste zmija na glavi vodim,
Nakon svakog kupanja uvijek ih na novo preporodim.

Maloljetne curice slaba su mi strana,
Iako ih viedim svakoga dana.

Unosnim biznisom se bavim,
Ponekad i na banku nesto stavim.

Imam brata koji se stalno oko mene sulja,
samo sere, sramoti i mulja.

Eh, oficijelni [oficijelni komad mu, op. a.], gdje si sad,
pa da te pitam "Kad cemo, kad?"


Nije ni cudo da se takvi talenti isproducirase pored profesorice koja izrece ovo dolje zadavavsi nam zadacnicu za zadatak.

"Mozete pisati kako bi Alf pisao onima svojima gore o nama dolje, a mozete i po onom filmu 'Pjesma mrtvog pjesnika', kako je ono bilo... Carpe diem, e, da. A mozete i sta mala sirena misli o ljudima." - ponovo pronadjoh srednjoskolske razredne bisere.

Zivli Suvarovski jezicari! Za kraj jedna stara.

- 23:15 - Komentari (39) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there