The Last Broadcast

petak, 20.04.2007.

Psihosomatski poremecaji zenske vrste


Konacno da mi ona posalje ovo! Kako jedva docekah! Zapravo, uopce nemam pojma koja je poanta (ima li je uopce?), ali znam da ko svaka sjekirom (ne)otesana zena obozavam obznanjivat svima sto mislim. Sad kao trebam nabrojit 5 psiho (stagod to znacilo) ljubavnih pjesama koje su mi obiljezile zivot (sad se osjecam ko da mrijem na samrtnoj postelji, a Spada mi donosi casu vode i prinosi mojim starackim, izboranim i uzoranim usnama, a drugom rukom mi manipulira preostalih 4 prstiju lijeve ruke da potpisem oporuku u kojem kravu i konja vranca ostavljam njemu).

1) Saban Saulic - Ima pravde, ima boga - sa posebnim osvrtom na refren:

Ma ima pravde, ma ima Boga
ja opet ljubim ti nemas koga
ma ima pravde kol'ko, toliko
sa mnom je neko a s tobom niko


Sto reci, a da car nije jos reko u ovoj osvetoljubivoj poruci? Nema boljeg nego kad se bivsem smijes u brk i kazes mu kako ti je sad ko Blakeu Carringtonu, a njemu nije (iako ni tebi nije, ali jebemu sve, treba malo dramatike i laganja, ponos nalaze). Udri Sabane!

2) Voices of the Beehive - Don't Call Me Baby

Za sve psihoticne bivse koji misle da se mogu usuljat kroz misju rupu natrag i sjedit na dvije stolice - e, nes' se grijat, da citiram besmrtnu kondukterku prastare cetvorke iz jos prastarijeg doba, kad nije htjela otvorit vrata jednom putniku, tamo kod Vjesnika (iliti kakoli se vec sad ta zgrada zove).

Don't call me baby
When we were not the way we are
It took so long to get this far
Don't call me baby


3) Lily Allen - Smile

O, slatka, o, stasita, osveto! Posto nisam pokvarena, a zeljela bih biti, ovim se ucim kako to postici (mora se znat fabula video spota da se docara pravi dojam). Slicna fora ko u Sabana. Dabogda imao, pa nemao! Nema vece psihoticne ljubavne kletve doli ove.

4) Rokeri s Moravu - Brisem suze s' rolnu toalet papira

Molim da se ovo uvazi kao ozbiljan kandidat i bez podsmjehivanja, inace cu da vas bijem! Ne znam, tu su prisutne emocije u refrenu ko nigdje nikad na svijetu. Mislim, ko jos nije osjetio zacarani krug nesretne ljubavi gdje je dobio nezaustavljivu zelju da se naloce u lokalnoj birtiji, te porazbija sve stakleno i kristalno? Dakle, vrlo relevantna tematika zadanom zadatku.

Za kafanskim stolem dok muzika svira
brisem suze s' rolnu toalet papira
suze brisem, rolnu odmotavam
'ocu pijan pod stolem da spavam


5) Idoli - Ona to zna

I kad je vidim,
ja se pitam,
da'l postojim?
I kad je vidim,
ja se pitam,
da'l ona zna?


Psiho naprosto zato jer je jedina pjesma (a ne osoba) koju bih ozenila, ubacila u Cadillac i odvezla se sa njom u zalazak sunca. A i zato jer se Saper non stop zapitkuje da li ga voli? Da li ga zamjecuje? Kao da, ali mozda i ne. Filozofsko pitanje koje se bezbroj puta priupitah, sa razlicitim oscilaciijama u odgovoru.

Mislim da nisam skuzila poantu, ali posto sam plitka, volim ovakva pitanja tipa 'leksikon' (ko ti je simpatija, da li volis jesti viljuskom i nozem ili prstima, tko ti je razrednik) pitanjca.

- 13:35 - Komentari (44) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there