The Last Broadcast

četvrtak, 21.09.2006.

Boze cuvaj mene, moju macketinu, upaljac, raspalicu za nokte, patku-privjesak za kljuceve


Doslo i to doba da se svasta proba (i to u mojim godinama, bozemiprosti): naime, nameracih se na britansko drzavljanstvo. Iliti ko kobac na zrelo grozdje. Nakon tolikih godina provedenih odje. Zapravo, nakon tolikijeh godina ciste i nepatvorene lijenosti. Tako obicno bude: sve ravna crta i onda me ubode neka figurativna osa. Odnosno, dormantni crv u onom sto se prostim nazivom guzica zove pocne migoljit.

Iskreno govoreci, revolucionar kakav jesam, nije mi se bas dalo davat zakletvu onoj sto krunu nosi, mrs, ja sam komunisticko-socijalisticki-liberal i citac Guardiana. Jos mi samo fali da ona odapne i da se moram zaklinjat NJEMU!! A cak se prije 2 godine i rukovah sa njime, argh. Oh, dajte mi otrova odmah i sad! God sejv d kvin. Voda nek je nosi, ajde!

I sta sad? Nista! Ne, opet lazem i narast ce mi siljasti rep, tupi rogovi i treca sisa. Nego, prvi korak, prije nego smijem ispunit preslatku prijavnicu od par stotina milimetara, jest da polozim test znanja o ovom otoku mome svagdasnjem. O, svetog sveca mu pogladim! 'Oce me testeirisat da sto znadem o zemlji-kraljevini o kojoj, brijem, znadem vise od domorodaca.

Pa kao odoh ispunjavat neke kao testne testove (ovo nije paradoks, barem ja tako mislim) i zajebem se ko daska u glavu (besmislena komparacija - to kazem ja). Dobih 60%, a prolazni postotak jest 75%. I sad nema mi druge nego ko djacic-prvacic da zabetoniram nosurinu u knjigu i naucim ponesto. Mrs, a sve znam! Da, imade se i specijalno izdanje gdje se mogu procitat svi odgovori. A bome i zapamtit. Mrs na kvadrat, ja da pamtim! Sad, u ovijem godinama??! Sacuvaj me boze!

Iako, hm, jedno poglavlje se zove suzivot sa susjedima. Naime, u UK je najbolje ako respektiras susjede, ako ih pozdravis je isto OK, nekako cudnovato, ali istinito jest da u UK nije lijepo ostavljat smece pred svojim vratima. Oh, ne, ko ce popamtit sve ove teske odgovore?? Test mos' padat kol'ko 'os. A za svaki pokusaj moras dat triespet kraljicinih glava.

No, znajuci moju srecicu past cu ko ona jabuka sto je tresnula na Newtonovo tjeme.

No, uz britansku, nameracih se i na rvacku putovnicu. Pa nek me onda netko pokusa zaustavit! Ima da se odmah razmasem sa sve (nadam se) 3 putovnice. Vidi se da sam cacino dite, i on ih imadose ravno 3.

Alaj sto cu se usrecit, ma, svaka mi (ne)cast! Odnosno, alaj ce se ove dvije nacije usrecit!

Ali muci me jedna dilema golema: da li da im priznam da potajno ponekad volim mrdnut guzicom na Bon Jovi (u fazi prije nego si je izravnao kosu i poceo si depilirat grudni kos)???

- 01:22 - Komentari (33) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there