The Last Broadcast

ponedjeljak, 18.09.2006.

Svi u intelektualce - SAD!


Tok mojih iznimno endemskih misli (odnosno, kad se misli pojave, a to se, recimo, desava cesto ko potpuna pomrcina sunca) je iznimno lako zaokupirat. Recimo, sto bi nekome bilo tracenje vremena meni je nevjerojatno zabavno i intelektualno zahtjevno. Oduvijek volih buljit u ves masinu. Buljit u bubanj i gledat kako se roba okrece, moci, pracaka, pere, ispire, omeksuje i, secer na kraju, centrifugira (centrifuga me malko i plasi, ako cemo sasvim iskreno - onako, jeziva je). Mirne duse i laka srca mogu odsjedit citav jedan ciklus pranja bez da trepavicom i jednom trepnem. Ne sad da sjednem i onda ili citam knjigu, raspam nokte, kopam po usnom kanalu. Nego bas ono, zabuljim se sa zanimanjem. Em vrijeme brzo prodje, em se ves opere, svi siti, zdravi i zadovoljni. I intelektualno nahranjeni. Ko bubrezi u loju.

Slicnu zanimaciju otkrih nedavno: buljit u masinu za kruh. To jest, ona koja radi kruh. Naime, doticnu dobih za rodjendan. Usputno receno, kad covjek pocinje dobivat poklone ovog tipa zna se da je jedno 2 metra udaljen od rake. Odnosno, groba. Odnosno, kraja zivota. Drugim rijecima: da ga je zivot smlavio do koske. I sad, buljit u masinu za kruh: kako, zasto? Pa fino: uperis ocne duplje i ono sto se nalazi u njima u majusni prozorcic na vrhu i piljis u masu koja se nakon nekog vremena metamorfozira u kruh nas svagdasnji. Nema milijeg prizora od mijesanja, dizanja i pecenja kruha. Doslovce naocigled kad nastaje. Oduvijek me fascinirase proces nastajanja od niceg nesto. Mozda je fizicki to i nemoguce, ali figurativno je sasvim moguce. Tako se mogu provesti uzbudljivi sati i sati. Sampionat buljenja u prazno, neki zlobnici bi pomislili. Ali nije tako, nevjerni Tome! Bulji se u cin kreiranja. A to je neprocjenjivo. Takodjer, sa ovakvim hobijem buljenja u prazno nikada necu dobit zuljeve na mozgu. Sto me cini izuzetno sretnom i ushicenom.

Smatram da me ovaj hobi odmah moze katapultirat u orbitu intelektualaca neobicne vrste. Trebat ce mi to. Za one duge noci kad cu drat (oderivat? ono, kad deres kozu i krzno radnju) i pec kozetinu ispod peke nakon sto se nastanih u krsu. 'Oce li me iskupit olakotna okolnost da upravo odgledah ovo? To sam si i mislila.

Nevezano i razvezano: kolegi Jamajkancu jucer bijase zlo jerbo mu West Ham izgubi od Newcastlea. I to na domacem terenu. Covjek bijase skrhan, doslovce. Sto je u tome da se covjek-muskarac dadne reducirat na razinu slinave amebe ako mu nogometni tim izgubi? Sa druge strane (odnosno, poledjine), mogli bismo se pitat zasto ja volim Scissor Sisters. I tako u bismo si mogli u krug fatat repove u nedogled (ko moja macketina). Pa zato necemo.

Bulaznim. Puca mi glava. Odo' prilec. Fala.

- 19:06 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there