The Last Broadcast

petak, 04.08.2006.

Naklapanje sa nepoznatim strancem u londonske sate vecernje


Nepoznati, pa jos stranac. Moze li to zajedno? Hm.

Svi ste u pravu, sve vas ljubim i pipam u obraze mile.

Evo jedne kljucne recenice preko koje me netko nadje (upravo po ovom redosljedu): koga cega janjetina; komu cemu meni; s kim cim kapulicom, mladom, meni meni. Super, padezi ostaju neoskvrnjeni u ovome jeziku. Jos kad se pomijesaju sa janjetinom i mladim lukom, di ces bolje?

A sad: ponekad na trenutak i meni procvjetaju koprive i ostali korov.

Osim sto jucer debatirah jedno barem 10-ak minuta o kokosima, pilicima i pjetlovima sa kolegom Svedom (oboje smo seljacka djeca) koji se upravo vratio iz Svecke desi mi se od presudnog znacenja jedna epizodica zivota. I to nakon sto odradih jos jedan 11-satni radni dan. Pih, godisnji odmori su za pickice.

Vracam se u praskozorje. Zapravo, ne bijase praskozorje nego vise onako kao suton, ali praskozorje mi se jutros rola samo od sebe s jezika. Mrtva, polukrepana i umorna sjedim na peronu i raskupusujem novine. Krajickom oka spazih kako mi prilazi neka sjenka. O, ne, brate mili, davez alert! Drugim rijecima neka pijanica ogavna ce me sad izgnjavit.

Sjenka se priblizila i sjeda do mene.

"Imas li sat? Jel' znas koliko je sati?"
(O, ne, pa mogo je nesto originalnije, s obzirom da je ogromni sat zeljeznicke stanice bio pred nosurdom i njemu i meni; osjetih da mu dah malko bazdi na, recimo, rakiju; aha, jedan on ONIH)

Prvo me, matere mu, prepade, sprtljah novine, spetljah po mini iPodu i nagnem se prema satu: "9.15 pm" (wargh, jos 10 minuta do vlaka, ko ce ga istrpit?)

"Oh, pa nisam te mislio preplasit. Sta slusas?"
(Mrs, nisi me uplasio)

Drezdo mi je Nick Cave. Pa mu to i rekoh. Mislivsi aha, nemas pojma. A kad ono, malisa (nije mogo imat vise od dva'espet nikako) podigne obrvu i zavapi:
"Oh, Cave? Moj favorit je 15 Feet of Pure White Snow."
(onda zaredali mi par o pecinskom coviku)

Pa onda di radim (ih, da mu ne bih rekla, nisam ja sa jucerasnje dunje pala), pa sto, pa kako, pa nikako, pa ovo, pa ono. Odgovaram mudro i monosilabicki. Kad spomenuh umjetnost tu i tamo odmah se ozario, pa koja, pa reko' 18. stoljece; pa rece aha, Sargent, pa mu odbrusih "Sargent je 19. stoljece, majmune!" I tako zaredali mi red umjetnosti, pa jos jedared umjetnosti.

U medjuvremenu ga malko pomnije proskicah: hm, onako, da sam mladja i da nije bazdio na rakiju mozda bih bila malko njeznija. Onako, mrsav, pa drainpipe jeans (one uske, uske boho traperice), pa spicaste cipele, sve nesto ala Kapranos/Franz Ferdinand, pa neka geometrijskoumjetnickasracka od frizure, njezni glasic, majketi, sve na sto padah kad bijah mladja i nadobudnija. Ovako, nakon 11 sati na poslu, sa podocnjacima ko kamionskim prikolicama i nepocesljanom i neizravnanom kosurdom (citaj: divne djecje kovrdzice koje, kad me pamet ujutro posluzi, izravnam) nije mi se previse dalo K od konverzirat.

Da je uletio sa necim kao "Trci trakavica tracnicama trpkim" mozda bi mi zagolicao uvo. No ovo sa koliko je sati, pa ne mos' tako! Bijah mlako nezainteresirana i flegma i kul. Zasjedoh na vlak. Ali ipak skicah ispod oka. Onako, pijan je, ali mozda ipak potrci za mnom, udje na vlak bas u trenutku kad se vrata zatvaraju (pa jos fino zaradi i koju modricu i polomljeno rebro da moze pricat unucima) i nesto dramaticno podvikne. Malo prekosutra. To nikad ne prikazu u filmovima, boga im njihovog holivudskog!

Drugi puta hocu nekog ko moze 5 minuta drobit o fuziji i fisiji. Kakvi bre umjetnici!

- 13:09 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there