The Last Broadcast

subota, 17.12.2005.

Sto je zensko bez sminke?


Kazu da su najbolje prilike uvijek one spontane. Ako tako kazu znaci li nuzno da su u pravu? Da, u pravu su ko kad stanes na javnu vagu pa ti pokaze 700 kila, a ti znas da nije tako nego da bi trebalo pokazivat 699. Dakle, vaga laze. Pa tako i ti mitski ONI. Lazu i kradu i sprdaju se sa obicnim seljacima i radnickom klasom istovremeno.

Subotom se na posao dovucem u jos gorem izdanju nego inace. Samo nas je 2-3, mislim si, sta cu se jos za njih ic dotjerivat, pih, neka pate! Ali nes' ti kezual stila na poslu jer to je grijeh. A kako grijeh bozja sila kaznjava na veliko, ovog puta kazna mi stize u obliku Marisine poruke: 'Dede dolaz' u mene da odemo u kino.

Tajac. U glavurdi mi se u cas posla stvori jedno pedesetak logicno-slijednih scenarija koje treba pofatat: ako kazem da, onda mozda vidim Cimera; ako kazem ne, onda sigurno ne vidim Cimera. Pa onda malo kompliciranije tvrdnje poput: ako kazem da i ako vidim Cimera, a izgledam otprilike ko vol u kupusu, Cimer ce se zgrozit i nikad me vise nece dat pozdravit; ako kazem ne, propustit cu zadnju priliku ove godine da ga vidim i milo prozborim sa njime. Mislim da se rijetko tko u zadnje vrijeme morao suocavati sa ovako logicno-poslijedicnim problemima.

Nakon proucavanja raznoraznih permutacija reko' Marisi: Dolazim u te' u ses' i po'. Ne znam jesam li sa tom izjavom pocinila jos jedan u nizu salto mortale-a koji mi se desavaju u zadnje vrijeme, ali zov Cimera je bio jaci i od blamaze koja mi sigurno prijeti (aka kad me vidi onako bljedunjavu bez sminke). Mislim, mogu ja trabunjat kako nijesam neko tipicno zensko dok se krave ne vrate kucama (da parafraziram englesku izjavu until the cows come home), ali pazljivo konstruirana fasada mi se urusi kao losa novogradnja u roku sad. Tako da ispadoh okorjeli zenski hazarder odlucivsi se za vecerasnji odvazan poduhvat. I ispadoh jedno najobicnije vulgarno zensko celjade. A ne mogu se cak uzdat ni u se, ni u svoje kljuse. Bit ce belaja!

Potpis: samodopadno zensko koje ne vidi dalje od (oveceg joj) nosa.

- 13:38 - Komentari (38) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there